یادداشت
گفتگو و گزارش

اختصاصی اَفتونیوز؛


گازرسانی به شوتاور چاروسا معطل سال انتخابات!

برخی شنیده ها حاکی از آن است که در سطح بخش چاروسا شایعه ای پیچیده که علت کندی پروژه و عدم افتتاح پروژه با سال آخر انتخابات ارتباط پیدا مي کند، به زبان ساده تر، گاز کشی به شوتاور قربانیِ مانور تبلیغاتی سال انتخابات شده است!

گازرسانی  به شوتاور چاروسا معطل سال انتخابات!

اَفتونیوز|  روستای شوتاور از توابع بخش چاروسا و پرجمعیت ترین روستای این بخش همواره با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند و یکی از اساسی ترین مشکلات این روستا عدم گازرسانی است و این در حالی است که این روستا در ۷ کیلومتری شهر قلعه رئیسی قرار دارد و شهر قلعه رئیسی در ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ از نعمت گاز برخوردار شد.

مردم این دهستان  گلایه های بسیاری در این مورد دارند و بخشدار و امام جمعه هم بارها شنوای درد و دل این مردم بودند اما به نظر می‌رسد  عزم و اراده ای برای گام برداشتن در این راستا نیست.

پرسش اهالی این است که، چگونه  در طی دو سال گازرسانی از دهدشت به قلعه رئیسی و بعضی روستاهای این بخش صورت گرفته اما هنوز روستاهایی با فاصله اندک از شهر قلعه رئیسی از این نعمت برخوردار نیستند.

برخی شنیده ها  حاکی از آن است که در سطح بخش چاروسا شایعه ای پیچیده که علت کندی پروژه و عدم افتتاح پروژه با سال آخر انتخابات ارتباط پیدا مي کند، به زبان ساده تر، گاز کشی به  شوتاور قربانیِ مانور تبلیغاتی سال انتخابات شده است!

این موارد  همواره در کهگیلویه و بویراحمد مسبوق سابقه بوده است و اگر در مورد یاد شده نیز چنین باشد،  چه کسی پاسخگوی هدررفت بیت المال در فرآیند کندی پروژه ها و فرسایش آن ها است؟

جلب رای مردم به بهای رنج آن ها  تناقض آشکار ایجاد کرده است.

نکته جالب این است که، پیش از این،  علت عدم تکمیل پروژه گاز رسانی تعارض میان شهرداری قلعه رئیسی و شرکت گاز در فضای چاروسا عنوان شده بود که به نظر می‌رسد باز بی ارتباط به دخالت سیاسیون و سال انتخابات نباشد.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 کهگیلویه 1402/2/7 8:43:9

    انتصابات مدیر عامل شرکت گاز استان ریحان بهادر مدیرعامل شرکت گاز ، اسفند ماه سال ۱۴۰۰ بعنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد که پس از پیگیریهای نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و استاندار استان بعنوان مدیرعامل شرکت گاز منصوب شدند ایشان که خود از معاونین (معاون بهره برداری و رییس شرکت گاز شهرستان بویراحمد و دنا) منصوب دولت تدبیر و امید در دولت حسن روحانی بودند با چرخش سیاسی و حمایت های نماینده فعلی مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و از بدو انتصاب بعنوان مدیرعاملی ، روسا و نیروهای منصوب به دولت قبل را ارتقا سازمانی داده و یا هنوز حفظ کرده است . رییس جمهور انقلابی و مردمی بارها اعلام نمودند بانیان وضع موجود می بایست برکنار شوند و آیا انتصاب چنین افرادی با سیاست های دولت سازگار است

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها