یادداشت
گفتگو و گزارش

اَفتونیوز بررسی می کند؛


رفتار سال اولی شهردار یاسوج در روزهای پایانی/ «مقدم» غزل خداحافظی را خواند؟!

معمولا مدیران تازه منصوب شده بصورت رگباری تیم مدیریتی خود را تغییر می‌دهند و احکامی مختلفی را صادر می کنند، این رفتار مدیران سال اولی است اما مقدم در روزهای پایانی که به شدت شایعه رفتن او مطرح دست به تغییرات گسترده زده است.

رفتار سال اولی شهردار یاسوج در روزهای پایانی/ «مقدم» غزل خداحافظی را خواند؟!

اَفتونیوز| نستهن مقدم _ شهردار یاسوج _ طی احکام جداگانه‌ای، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری،  سرپرست معاونت عمران و امور زیربنایی، سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، سرپرست حمل و نقل و ترافیک، مسئول دبیرخانه، مسئول خدمات موتوری، مسئول قرارداها و پیگیر حقوقی اداره رفع تخلفات شهری را منصوب کرد.

آنچه مشخص است تغییر مدیران در هر مجموعه اداری، امری طبیعی است و نمی توان به شهردار یاسوج  خرده گرفت که چرا مدیری از مدیریت برکنار شده است اما طبیعتا  شیوه و جنس عزل و نصب های این روزهای در شهرداری کمی شائبه برانگیز است.

براساس شنیده ها، نستهن مقدم روزهای آخر خود را در شهرداری سپری می کند و بعد از ۶ سال بالاخره فصل خداحافظی وی نیز  سر رسیده است.

معمولا مدیران تازه  منصوب شده بصورت رگباری تیم مدیریتی خود را تغییر می‌دهند و احکامی مختلفی را صادر می کنند، این رفتار، رفتارِ مدیران سال اولی است اما مقدم در روزهای پایانی و بعد از شش سال  که به شدت شایعه رفتن او مطرح است، دست به تغییرات گسترده زده است.

به نظر میرسد، وی با این اقدام قصد دارد در واپسین روزها برای برخی افراد رزومه  سازی کند تا آنها نیز  چند صباحی در این مسولیت ها حضور داشته باشند و بهره ای از دوران بلند مدت مدیریت وی در شهرداری یاسوج برده باشند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 8 نظر

  • 1 ناشناس 1402/2/8 18:50:25

    کاری که مقدم با یاسوج کرد قول مغول با ایران نکردند خیانت مقدم به یاسوج تا سالها باقی و مایه دردسر مردم خواهد شد

    پاسخ
  • 2 بلهزار. روستای باگ 1402/2/8 12:48:29

    مقدم عزیز همه ما شما را دوست داریم تمام ریش سفیدان، تحصیلکردگان، نخبگان و افراد بزرگ بویراحمد ایشان را انتخاب می کنند

    پاسخ
    • 2 - 1 ناشناس پاسخ به : بلهزار. روستای باگ 1402/2/8 15:42:27

      اول قول به خرامین داد بعد خرامین‌فهمید که گولش میزنه بعد خرامین جدا شد بعد بندر به خرامین پیام‌داد برو بسلامت بعد خرامین‌ اعلام‌حضور در انتخابات کرد بعد بندر پست پیشنهاد داد بعد خرامین قبول نکرد بعد بندر ترسید بعد بندر افتاد به التماس بعدبندر افتاد به تمنا بعد خرامین ماند که بماند ... خلاصه مفید گویا

  • 3 بهادران 1402/2/8 1:39:42

    خواست عموم‌مردم‌شرکت دکتر مقدم‌در انتخابات پیش روی مجلس است. ایشان‌انسانی باسواد در حوزه کاری خود هستند و دارای فامیل و بستگان زیادی نیز می باشد مطمین هستم ایشان یک‌پای انتخابات است

    پاسخ
    • 3 - 1 فرزند تامرادی پاسخ به : بهادران 1402/2/8 10:48:6

      انشاالله این وضعیت خاله خورزویی و این اوضاع آبروریزی و این افتضاح و بدنامی سفلی با ورود دکتر مقدم شخصیتی با خانواده بااصالت نجیب و چشم و دل سیر جمع خواهد شد ایل سترگ تامرادی باید از همان‌اول به فردی مثل مقدم‌اعتماد می کرد نه یک‌فرد اهل دهدشت که تا الان یک استکان‌چای هم‌به کسی نداده که هیچ از بقیه هم‌سو استفاده کرده گول یکی زده پبراهنش را گرفته گول یکی زده کفشش را گرفته گول یکی زده مرغشو خورده گول یکی زده پولشو گرفته گول یکی زده پیمان گرفته گول یکی زده زمین گرفته و دهها مورد دیگر برادران و خواهران تامرادی ایل ما اصیل نامدار و اهل بزم و رزم و اهل سفره بود نباید با یک فرد مریض و روان پریش بدنام شود

  • 4 علی 1402/2/8 1:21:4

    حیف یاسوج که اینجور ...... اومده توش زندگی کرد نستهن ............

    پاسخ
  • 5 سعید محبی 1402/2/7 17:58:4

    شهر نابود کرد مقدم .....سریعتر باید استیضاح بشه

    پاسخ
  • 6 سبحان 1402/2/7 13:13:0

    اینجوری نیست میخواهدبعضی ازاعضاشوراراراضی نگه داردتاچندصباحی ازشهدشیرین مدیریت بهره ببرد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها