یادداشت
گفتگو و گزارش

جابجایی بیش از ۱۹ هزار مسافر از فرودگاه یاسوج در سال گذشته

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج از جابجایی بیش از ۱۹ هزار مسافر از این فرودگاه طی سال۱۴۰۱ خبر داد.

جابجایی بیش از ۱۹ هزار مسافر از فرودگاه یاسوج در سال گذشته

اَفتونیوز| عنایت انصاری مدیر فرودگاه یاسوج گفت: در سال گذشته ۲۸۶ پرواز در فرودگاه یاسوج انجام شد.

وی اظهارکرد: با این تعداد  پرواز بیش از۱۹ هزار و ۸۵۰  نفر مسافر و ۱۵۶ هزار و ۹۶۸ کیلوگرم بار جابجا شد.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج خاطرنشان کرد: ۸ پرواز در ایام نوروز ۱۴۰۲ از این فرودگاه انجام شد که ۶۳۸ مسافر و هفت هزار و ۳۹۰ کیلوگرم بار جابجا شده است.

انصاری تصریح کرد: پیگیری جهت افزایش پروازهای مسیر تهران -یاسوج و بالعکس با حمایت‌های مدیران ارشد استان، برقراری پروازهای بین المللی(عتبات عالیات عراق و کشورهای حوزه خلیج فارس)با عنایت به اینکه تمامی زیرساخت ها و امکانات و تجهیزات لازم با هزینه هایی بالغ بر ٦ میلیارد و ٢٥٠ میلیون تومان در فرودگاه مهیا شده است البته با حمایت مدیران ارشد استان و همکاری مدیران کل گردشگری و میراث فرهنگی و حج و زیارت، برقراری مسیرهای جدید پروازی مورد درخواست مردم شریف استان همانند مشهد مقدس، کیش و عسلویه البته استقبال مردم از اینگونه پروازها شرط بقای و استمرار پرواز هاست و راه اندازی ورزشهای عمومی هوانوردی از برنامه های امسال فرودگاه یاسوج هستند.

وی ادامه داد: تلاش در جهت جذب سرمایه گذار بخش خصوصی بمنظور تاسیس یک ایرلاین استانی بنام (دنا ایر) با حمایت و همکاری استانداری محترم و تلاش در جهت جذب سرمایه گذار بخش خصوص به منظور راه اندازی صادرات هوایی با توجه به پتانسیل خوب استان در زمینه گیاهان دارویی و محصولات باغی و صنایع موجود البته با حمایت و پیگیری‌های مقامات استان از دیگر برنامه های ما در سال ۱۴۰۲ است.

مدیر فرودگاه بین المللی شهدای یاسوج عنوان کرد: وظیفه مدیران فرودگاه مهیا کردن امکانات و تجهیزات و زیر ساخت‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران گرامی است که الحمدالله به لطف خداوند و همت وتلاش مجموعه فرودگاه و حمایت مقامات ارشد استانی و نگاه ویژه شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی به فرودگاه یاسوج این مهم برای برقرای پروازهای داخلی وبین المللی مهیا شده است.

انصاری تاکید کرد: برقراری پرواز و افزایش پرواز اول بر می گردد به درخواست و استقبال مردم شریف و دوم باید از طرف مقامات عالی استان و نمایندگان محترم مردم شریف استان در مجلس از وزارت محترم راه و مقامات عالی کشور مطالبه شود که الحمدالله اطلاع دارم که استاندار محترم استان به شدت در حال پیگیری هستند و بنده نیز همسو با ایشان پیگیر هستم.

وی بیان کرد: امیدوارم با این همدلی و همگرایی که بین مدیریت فرودگاه و استاندار محترم هست سال پرباری را در صنعت هوانوردی استان داشته باشیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 طاهر روشناس 1402/2/9 10:41:47

    هنر كردي!!! با در نظر گرفتن ظرفيت پروازي 80 نفره براي يك هواپيماي متوسط و كوچيك و در مجموع رفت و برگشت 160 نفر براي يك پرواز (19000/160)=118 پرواز در سال كه به عبارتي (118/365)*7=2 دو روز درهفته پرواز كه اونم شنبه و چهارشنبه در بدترين ساعات ممكن رفت و برگشت (نه شاغلين دو طرف ميتونن روز كاريشون (شنبه و چهارشنبه) رو پر كنن) و نه كسايي كه در دو طرف مبدا و مقصد كار اداري دارن به كارشون ميرسن. همين دو پروازم صدقه سر رفت و برگشت مسئولين و نماينده‌هاي مجلسه! بعد اقاي انصاري رپرتاژ تبليغاتي ميزاشت كه فرودگاه رو بين المللي كردم و ميخوايم در اينده به پاتايا هم پرواز مستقيم بزاريم!!!! مشهد و كيش و كربلا و ... رو كه عادي و پيش پا افتاده ميدونست.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها