یادداشت
گفتگو و گزارش

موالید و مرگ و میر کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱ چقدر بود؟

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع روند ولادت، ازدواج و طلاق در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱نسبت به سال قبل امیدوار کننده است.

موالید و مرگ و میر کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱ چقدر بود؟

اَفتونیوز| داوید صادقی در نشست جوانی جمعیت استان افزود: از سال ۹۵ تا کنون موالید در سطح کشورها به تبع آن در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد روند کاهشی دارد که این روند در استان نسبت به سایر استان ها کمتر بوده است.

وی اظهارکرد: موالید سال ۱۴۰۰ به ثبت رسیده در استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۰ هزار و ۴۴۱مورد بود که در سال ۱۴۰۱ این تعداد به ۹ هزار و ۹۰۸ مورد رسید.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: موالید در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ حدود ۱۰ درصد کاهش داشت و در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود پنج درصد کاهش یافت.

صادقی تصریح کرد: در زمینه وفات در سطح استان در سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۰ عنوان کرد: سه هزار و ۸۱۷ مورد وفات در سال گذشته به ثبت رسید که این تعداد در سال ۱۴۰۱ به سه هزار و ۴۶ مورد داشتیم و روند کاهشی داشت.

وی ادامه داد: در رابطه با ازدواج طی سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد مشابه است و روند کاهشی نداشته ایم. همچنین در زمینه طلاق نیز همین وضعیت وجود داشت.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در مجموع روند ولادت، ازدواج و طلاق در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال قبل امیدوار کننده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها