یادداشت
گفتگو و گزارش

جوابیه شهرداری یاسوج به خبر اَفتونیوز

در پی انتشار خبر رفتار سال اولی شهردار یاسوج در روزهای پایانی/ «مقدم» غزل خداحافظی را خواند؟! روابط عمومی شهرداری یاسوج جوابیه ای را برای این رسانه ارسال کرده است

جوابیه شهرداری یاسوج به خبر اَفتونیوز

اَفتونیوز| در پی انتشار خبر رفتار سال اولی شهردار یاسوج در روزهای پایانی/ «مقدم» غزل خداحافظی را خواند؟! روابط عمومی شهرداری یاسوج جوابیه ای را برای این رسانه ارسال کرده است، در این جوابیه آمده است،

مدیریت محترم رسانه خبری افتوخبر، احتراما پیرو درج خبری تحت عنوان "رفتار سال اولی شهردار یاسوج در روزهای پایانی/ «مقدم» غزل خداحافظی را خواند؟!" خواهشمند است طبق قانون مطبوعات نسبت به انتشار این جوابیه اقدام فرمایید.در خبر مذکور به 8 انتصاب اخیر در شهرداری یاسوج اشاره شده است و همانگونه که از تریبون آن رسانه محترم اعلام شده است؛ تغییر و تحول حق هر مدیری است اما اینکه انتصابات اخیر را با شایعاتی که در این دوره و دوره گذشته مبنی بر خداحافظی دکتر مقدم برای کارشکنی و حاشیه سازی مطرح بوده است، مرتبط دانست از روی بی اطلاعی محض است که از یک رسانه خبری که مدعی پیشروی و مطلعی است کاملا بعید است.

به استحضار اهالی آن رسانه محترم و مخاطبان گرامی ایشان می رساند، طی هفته جاری 8 انتصاب در شهرداری یاسوج صورت گرفته است که دو نفر از معاونین شهرداری یاسوج حکم ماموریتشان به پایان رسیده بود و همین جا از زحمات دو عزیز تقدیر و تشکر به عمل می آید ؛ دو نفر از همکاران خدمتگزار و شریف شهرداری یاسوج به درجه بازنشستگی نائل آمدند و دو مسئولیت دیگر نیز تا پیش از این انتصابات بلاتصدی بودند و عملا فقط دو جابجایی در این شهرداری صورت گرفته و سایر انتصابات عملا ناگزیر بود.

رفتار سال اولی شهردار یاسوج در روزهای پایانی/ «مقدم» غزل خداحافظی را خواند؟!

https://aftokhabar.ir/s/rb96e

در خصوص اینکه ادعا شده این انتصابات جهت رزومه سازی بوده است لازم است جهت تنویر افکار عمومی و رفع شائبه از ذهن نویسندگان آن رسانه محترم اعلام نمود که دو سرپرست جدید معاونت های این شهرداری هر دو از افراد شناخته شده و با رزومه هستند و که سابقه معاونت در شهرداری یاسوج و هدایت سکان شهرداری در سایر شهرهای استان را نیز دارند.

در پایان ضمن تشکر از دغدغه مندی آن رسانه محترم لازم است به استحضار برسانیم؛ تا لحظه تنظیم این گزارش" شهردار محترم یاسوج قصد خداحافظی از صندلی مدیریت شهرداری را ندارند و برکناری شهردار هم از سوی شورای محترم شهر بر اساس روال و ضوابط قانونی خواهد بود"

و من الله توفیق

روابط عمومی شهرداری یاسوج



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها