یادداشت
گفتگو و گزارش

تغییر ۱۸ مدیر خوزستان به دستور رئیس جمهور / معاون اجرایی رئیسی وارد استان شد/ خطر بیخ گوش مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد

به دستور رئیس جمهور ۱۸ مدیر در استان خوزستان به دلیل ضعف عملکرد برکنار شدند و اینک با سفر معاون اجرایی به کهگیلویه و بویراحمد محتمل است تعدادی از مدیران کهگیلویه و بویراحمدی نیز به این سرنوشت دچار شوند

تغییر ۱۸ مدیر خوزستان به دستور رئیس جمهور / معاون اجرایی رئیسی وارد استان شد/ خطر بیخ گوش مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد
  • اَفتونیوز| نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی استان خوزستان در استانداری خوزستان با حضور سید ابراهیم رئیسی روز گذشته برگزار شد.
  • محسن منصوری در این جلسه اظهار داشت: بررسی عملکرد مدیران از اهداف دور دوم سفرهای استانی است؛ براساس ارزیابی‌ها و مشورت با استاندار خوزستان ۱۵ نفر از مدیران استان خوزستان تغییر می‌کنند و جای خود را به مدیران تازه‌نفس و انقلابی خواهند داد.
  • وی تصریح کرد: پیرو دستور رئیس‌جمهور محترم این تغییرات در اسرع وقت توسط دستگاه‌های مربوطه انجام می‌شود.
  • معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: سه نفر از این تعداد امروز برکنار شدند.
  • لازم به ذکر است، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌ جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌ جمهوری وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شده است.
  • منصوری به منظور بازدید و بررسی آخرین وضعیت پروژه ها در حوزه های عمرانی، اقتصادی، زیرساخت و خدماتی استان و تحقق مصوبات دور اول سفر استانی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و گره گشایی، رفع کمبودها، مشکلات و شتاب بخشی به پیشرفت این پروژه ها به استان سفر کرده است.
    معاون اجرایی رئیس جمهور محسن منصوری به صورت زمینی از اهواز وارد شهرستان گچساران شد و در این سفر ۲ روزه قرار است از ۳۱ پروژه شاخص استان در شهرستان های مختلف بازدید و از آخرین وضعیت آنها مطلع شود. پروژه ها شامل ۱۳ پروژه راه شهرسازی، پنج پروژه شرکت نفت وگاز گچساران، سه پروژه مربوط به صنعت، معدن و تجارت، ۲ پروژه گردشگری و صنایع دستی و میراث فرهنگی، ۲ پروژه آب منطقه ای، شهرداری یاسوج و دانشگاه علوم پزشکی هر کدام یک پروژه است.  
    معاون اجرایی رئیس جمهور در روز اول سفر خود بازدید از پروژه های مهمی همچون پتروشیمی گچساران، سایت ۲۸۸ واحدی نهضت ملی مسکن، کشتارگاه لیشتر، محل احداث پتروپالایشگاه گچساران و منطقه ویژه اقتصادی در گچساران خواهد داشت.
    بازدید از سد کوثر، جاده پاتاوه به دهدشت، بیمارستان ۳۲ تختخوابی بهمئی، پتروشیمی دهدشت، از پل شهید طیب و برخی طرح های دیگر در مناطق گرمسیری استان شامل گچساران و دهدشت از دیگر برنامه های روز اول دکتر منصوری است.
  • منصوری همچنین روز یکشنبه از پروژه های مناطق سردسیری استان در بویراحمد و دنا شامل کارخانه قند یاسوج، پارک آبی یاسوج، محل میدان گازی مختار، کمربندی یاسوج، جاده یاسوج به سی سخت، محل احداث پل معلق یاسوج، اصلاح شبکه آب یاسوج، تصفیه خانه یاسوج و غیره بازدید خواهد کرد.
    همچنین بازدید هوایی از سه منطقه محروم منبی ، سراسیاب و پهنوک‌ از دیگر برنامه های اعلام شده در سفر معاون اجرایی به کهگیلویه و بویراحمد است. از دیگر برنامه های سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست ‌جمهوری، بازدید هوایی از برخی پروژه های استان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان می باشد.


نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 12 نظر

  • 1 ناشناس 1402/2/10 7:27:40

    باسلام ازاقای رئیسی درسفربه استان می خواهیم که فساداداری راجمع کندمثلا دهیاران روستاهاتماما بی قانون ودچارفسادهستندوبه شکایات مردم رسیدگی نمی شودنمونه اش دهیارروستای ر..... شهرستان بویراحمد

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/2/9 22:49:9

    پارک علم و فنآوری و دانشگاه آزاد واحد یاسوج به خاطر جذب های بی ضابطه و فامیلی باید مورد بررسی و رئیسان آنها باید در کوتاه مدت لغو ابلاغ شوند.

    پاسخ
  • 3 سعید 1402/2/9 18:34:27

    بنیاد شهید شده محل طایفه و کارت های هدیه برای اقوام نماینده .بازرسین ورود کنند .

    پاسخ
  • 4 ایل اقایی 1402/2/9 18:32:35

    بنیاد شهید .دانشگاه .اموزش و پرورش هم عزلبشن

    پاسخ
  • 5 کهگیلویه بزرگ 1402/2/9 18:4:33

    انتصابات مدیر عامل شرکت گاز استان ریحان بهادر مدیرعامل شرکت گاز ، اسفند ماه سال ۱۴۰۰ بعنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد که پس از پیگیریهای نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و استاندار استان بعنوان مدیرعامل شرکت گاز منصوب شدند ایشان که خود از معاونین (معاون بهره برداری و رییس شرکت گاز شهرستان بویراحمد و دنا) منصوب دولت تدبیر و امید در دولت حسن روحانی بودند با چرخش سیاسی و حمایت های نماینده فعلی مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و از بدو انتصاب بعنوان مدیرعاملی ، روسا و نیروهای منصوب به دولت قبل را ارتقا سازمانی داده و یا هنوز حفظ کرده است . رییس جمهور انقلابی و مردمی بارها اعلام نمودند بانیان وضع موجود می بایست برکنار شوند و آیا انتصاب چنین افرادی با سیاست های دولت سازگار است

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1402/2/9 11:44:24

    خواسته ی عموم دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد برکناری رئیس این دانشگاه به خاطر سیاسی کاری و هدر دادن شهریه های دانشجویان در جهت مطامع خاص سیاسی و قومی است‌

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1402/2/9 11:30:19

    اولویت تغییر باید آموزش و پرورش باشد فرهنگیان به شدت از بدعت خطرناک عدم استفاده از نخبگان و شایستگان و به کارگیری یک و دو ساله سابقه کارهای بستگان مدیرکل و رئیس اموزش و پرورش شهرستان بویراحمد عصبانی اند.

    پاسخ
  • 8 ناشناس 1402/2/9 11:26:13

    آیا آموزش و پرورش فقط متعلق به یک فامیل است؟! رئیس جمهور باید عزت خواه و دلشاد را در اسرع وقت لغو ابلاغ کند.

    پاسخ
  • 9 ناشناس 1402/2/9 11:24:19

    آقای رئیسی مردم از ظلم،بی عدالتی و اجحاف استاندار ضعیف به ستوه آمده اند؛ایشان را نه تنها عزل بلکه به خاطر رواج قومگرایی بی سابقه در دستگاههای اجرایی استان و فامیل تباری به دستگاه عدلیه معرفی کنید.

    پاسخ
  • 10 ناشناس 1402/2/9 11:21:54

    مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس اصلاحاتی و معانین اصلاحاتی آموزش و پرورش بویراحمد که فقط و فقط قوم و خویش بازی را سرلوحه ی کارشان قرار داده اند،باید کنار گذاشته شوند.

    پاسخ
  • 11 ناشناس 1402/2/9 11:19:49

    قبل از همه استاندار ضعیف که فرمان رهبری مبنی بر عدم دخالت نمایندگان در امور اجرایی را پشت گوش انداخت و سرگرم انتصاب بستگان نزدیک خود و نمایندگان بود و از اصلی ترین اولویت دولت یعنی طرح مسکن ملی غافل بود،باید عزل شود.

    پاسخ
  • 12 ناشناس 1402/2/9 10:45:45

    آقای رئیس جمهور مردم منتظر اقدام انقلابی جنابعالی در عزل مدیران نالایق،سفارشی،قوم و خویش بازی و خاله خورزویی هستند.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها