یادداشت
گفتگو و گزارش

برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته معلم

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲٠٠ برنامه طی هفته معلم در مناطق مختلف استان اجرایی می شود.

برنامه های اداره کل آموزش و پرورش استان به مناسبت هفته معلم

اَفتونیوز| حسنعلی عزت‌خواه روز یکشنبه دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در نشست با خبرنگاران، خاطر نشان کرد، با پوشش تمام شهرستان‌ها، ۲٠٠ برنامه طی هفته معلم در استان اجرایی می‌شود.

وی از برگزاری ده‌ها عنوان برنامه طی هفته معلم خبر داد و عنوان داشت: در هر روز از ایام هفته معلم چندین محور برنامه در شهرهای استان برنامه ریزی شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شروع برنامه‌ها با عطر افشانی گلزار شهدا، خاطرنشان کرد: ۱۷ نفر از همکاران نیز برای دیدار با رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری اعزام می‌شوند.

عزت‌خواه با تاکید بر تجلیل از معلمان طی هفته معلم، تصریح کرد: در ۱۳ شهرستان و منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌ها اجرایی می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات قرآنی ویژه هفته معلم خبر داد و ادامه داد: برای اولین بار چند بخش به عنوان‌های هفته معلم افزوده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بحث رتبه بندی معلمان، عنوان کرد: به تک تک اعتراضات در این محور رسیدگی خواهیم کرد.

عزت خواه با تاکید بر اینکه جامعه‌ای که قدردان معلم نباشد، بیمار است، اظهار کرد: اگر بتوانیم تقویت روحیه انقلابی با شاخصه‌هایش را در هفته معلم داشته باشیم، بهبود عملکردها در سطوح مختلف جامعه را خواهیم داشت.

عزت خواه معلمین را سازنده تفکر و دانش دانست و گفت: معلم احیاگر ذهن‌های جامعه است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها