یادداشت
گفتگو و گزارش

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در نشست با رسانه ها؛


نمایندگان در کار ما دخالتی نداشته اند/ در استخدام ها به شایستگی باور داریم/ کاملا شفاف هستیم

نشست هم اندیشی دکتر سعید جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با اصحاب رسانه برگزار شد.

نمایندگان در کار ما دخالتی نداشته اند/ در استخدام ها به شایستگی باور داریم/ کاملا شفاف هستیم

اَفتونیوز| دکتر سعید جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان پیش از ظهر امروز در نشست با  اصحاب رسانه و خبرنگاران اظهارداشت، ما بر مبنای چهار چوب  قانونی حرکت می کنیم و تاکنون نمایندگان چیزی بر بنده تحمل نکردند اما با نمایندگان تعامل دوستانه و  با رعایت احترام داریم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد، از ظرفیت و پتانسیل استاندار ِسخت کوش در جهت ارتقا کیفی  استفاده می کنیم و به اتفاق نماینده گان برای پیگیری امور  چندین بار به وزارت رفتیم اما تا ماحصل کار دست ما نرسد  آن را اعلام نمی کنیم و کار انجام شود  خودش صدا می‌دهد.

  وی گفت، دانشگاه علوم پزشکی بیمار نیست، هدف ما این است که چیزی که مورد نیاز مردم است در بعد تجهیزات و نیرو انسانی فراهم کنیم وی ادامه داد حوزه  بهداشتی  تعطیل نیست و کاش معاون بهداشتی اینجا بود تا میگفت چه کارهایی انجام شده است.

او در ادامه اضافه کرد، حوزه های مختلف خالی از ایراد نیست اما ما شفاف هستیم، برای جذب نیرو ها با بازرسی کاملا هماهمگ هستیم و با قوم گرایی به هیچ وجه  اعتقادی نداریم، تاکنون  هیچ فردی از مسولیت عالی رتبه استان هیچ توصیه خاصی بما نداشته است،  در بحث انتصابات  به شایستگی تخصص، و تعهد  معتقد هستیم.

این مدیر حوزه سلامت گفت، در مسیر هر کسی با یک تفکر وارد می شود و  مدیر قبلی باید خودش پاسخگو عملکرد اش باشد و ما نمیتوانیم مدیران قبلی را نقد کنیم بلکه خودشان باید پاسخگوی عملکرد شان باشند.

وی  اظهارداشت،  از  افراد و مدیران  گذشته تشکر میکنم، وی خطاب به رسانه ها گفت، انصافا از  انتقادهای  سازنده ای استقبال می کنیم و این صحبت بنده شعاری نیست.

جاودان سیرت ابراز داشت: در هفته سلامت قرار داریم که برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع از هدفگذاری های طرح پزشک خانواده است.

او با بیان اینکه زیرساخت‌های اجرای طرح ایجاد شده است، عنوان داشت: برای هر ۳ هزار نفر از جمعیت استان، یک پزشک و دو مراقب سلامت خدمات رسانی می‌کند.

جاودان سیرت با تاکید بر اینکه وضعیت و تاریخچه فرد مراجعه کننده به طرح پزشک خانواده ثبت می‌شود، عنوان داشت: در صورت نیاز به ارجاع، توسط پزشک مرکز نوبت گیری انجام و خدمات رسانی را خواهیم داشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: علاوه بر ویزیت سرپایی، خدمات مختلف مشاوره‌ای، خدمات دندان و چند محور خدمات دیگر را خواهیم داشت.

جاودان سیرت با تاکید بر اینکه سلامت محورهای مختلف را دربر می‌گیرد، اظهار داشت: یکی از اجزای این مهم، سلامت جسم است.

این پزشک هم استانی از مشاوره افراد با ریسک بالا در طرح پزشک خانواده خبر داد و گفت: از نکاتی که در هفته سلامت پیگیر آن هستیم، دسترسی عادلانه است.

او با اشاره به اهمیت جوانی جمعیت، ابراز داشت: کاهش ازدواج و کاهش تولد زنگ خطر پیری جمعیت را به صدا در آورده است.

جاودان سیرت با تاکید بر اینکه سه فاکتور استفاده از مواد غذایی امن، تغذیه سالم و به موقع و ورزش سه محور مهم در دانش سلامت است، عنوان داشت: انسان سالم محور توسعه پایدار است.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 سید علی 1402/2/11 19:31:20

    احسنت بر این دروغ اگر نمایندگان نبود جنابعالی هم تشریف نداشتی

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/2/11 17:11:33

    دکتر جاودان سیرت باید بتواند بیمارستان ها رو سر وسامان دهد ،تعرفه گذاری و پرکیس های پایین را نظم دهد و بیمارستان شهید دکتر جلیل را مدیران لایق بگذارد

    پاسخ
  • 3 فرفر 1402/2/11 16:23:30

    چقدر دروغ میگی... خدا وکیلی خجالت اوره میگی نمایندگان تو کارم دخالت نمیکنن. اگه دخالت نبود خودت اینجا نبودی. بعدم بفرما ............ رو چطوری گذاشتی اصلاح طلب محض رو... بقول یه بنده خدایی، جم کن بساطت را

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها