یادداشت
گفتگو و گزارش

کلنگ‌ گازرسانی به منطقه تنگ تامرادی ‌ سپیدار به زمین زده شد/ برخورداری ۱۸ روستا از نعمت گاز

با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ گازرسانی به روستاهای گردشگری تنگ تامرادی و سپیدار به زمین زده شد.

کلنگ‌ گازرسانی به منطقه تنگ تامرادی ‌ سپیدار به زمین زده شد/ برخورداری ۱۸ روستا از نعمت گاز

اَفتونیوز| سید علی احمدزاده در آیین کلنگ‌زنی گازرسانی به روستاهای منطقه تنگ تامرادی و سپیدار بویراحمد گفت: در بوشهر رئیسعلی دلواری، در تبریز ستارخان و باقرخان رهبران مبارزه با طاغوت بودند و در استان کهگیلویه و بویراحمد دلاورانی در تنگ تامرادی مبارزات طاغوتی داشتند که دستگاه‌های فرهنگی ویژه به این موضوع بپردازند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود با اشاره به گازرسانی به ۱۸ روستای تنگ تامرادی و منطقه سپیدار بویراحمد گفت: شرکت گاز استان تلاش کند تا زمستان امسال، این روستاها از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه جاده این منطقه نیازمند تعریض است، و راه و شهرسازی برای تعریض جاده پای کار بیاید، گفت: گازرسانی به روستاها به نحوی باشد که مانع تعریض جاده نشود.

دکتر احمدزاده با بیان اینکه در سفر دور دوم دولت به استان به دنبال اختصاص اعتبار برای تعریض جاده منطقه تنگ تامرادی هستیم، گفت: بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان برای تعریض جاده منطقه گردشگری تنگ تامرادی نیاز است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه راهداری در تعریض جاده همکاری کند، افزود: بنیاد مسکن روستاهایی که طرح هادی ندارند را قبل از گازرسانی مشخص و مشکل را  برطرف کند و هیچ روستای بلاتکلیفی برای گازرسانی نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه تنگ تامرادی یک منطقه تاریخی و گردشگرپذیر در استان کهگیلویه و بویراحمد است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: اسامی برخی روستاهای این منطقه نیازمند ساماندهی است.

 

انتهای پیام/



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 15 نظر

  • 1 حسینی 1402/2/16 20:33:1

    تعداد ۸۰ نفر راننده امداد که در سالهای گذشته غیر قانونی و بدون مجوز جذب شرکت گاز استان شدند با پافشاری آقای بهادر مدیرعامل محترم که تعداد زیادی از آنها توسط خودشان و دوران معاونت بهره برداری و رییس ناحیه یاسوج بودند جذب شدن. و سازمان بازرسی و دیوان محاسبات و بازرسی استانداری مکاتبه نمودند که می بایست از شرکت اخراج کردند که متاسفانه آقای بهادر چون اقوام ایشان ذینفع بود از نمایندگان مجلس در استان درخواست کرد که مجوز آنها را از اوجی بگیرد که مجوز آنها را گرفت که در شرکت همچنان مشغول باشند متاسفانه سیستم از وزارت معیوب است و گر نه دستگاه های نظارتی وظیفه خود را انجام دادند ضمن اینکه در مصاحبه های خبری بهادر تعداد نفرات را ۱۰۰ نفر اعلام کرده است خبر در سایت شرکت گاز استان موجود است؟؟؟

    پاسخ
  • 2 بویراحمدی 1402/2/16 17:20:55

    آقای بهادر در پیمانهای گازبانی ، امداد و حمل و نقل و تعمیرات در سال ۱۴۰۱ چند نفر جدید اضافه شده اند ؟؟؟ آقایان خ.... روابط عمومی ، س.... امداد ، ز...... ،د..... ، د.... و.. چطور با سفارش آقای روشنفکر نماینده مردم بویراحمد جذب کردی و هر کسی غیر به شما مراجعه می کند میگویید از وزارت نامه بیاور

    پاسخ
  • 3 امداد 1402/2/15 20:51:6

    آقای بهادر بگویید آقای سینایی در پیمان امداد و گازبانی چگونه جذب شده است آیا سفارش نماینده محبوب شما نبود آقای دلروز و درخشنده چطور ؟

    پاسخ
    • 3 - 1 تحریریه افتونیوز پاسخ به : امداد 1402/2/16 0:1:59

      لطفا با تحریریه افتونیوز تماس بگیرید. یا از طریق تلگرام و واتساپ افتونیوز و یا ایمیل. در قسمت «ارتباط با ما» که بالای سایت هست نیز می توانید مطالب را برای ما بفرستید. ادرس تلگرام و ایمیل نیز در همان بخش درج شده. در تلگرام به این ادرس: @aftonews ایمیل: mahmoodaram@gmail.com ۰۹۲۱۷۴۴۹۳۲۶ ۰۹۱۷۹۴۲۳۲۱۷

  • 4 مطلع 1402/2/15 20:49:29

    نیروهای رسمی در شرکت گاز استان بلاسمت شده اند و هیچ کاری نمی‌کنند و ماهانه حقوقشان را میگیرند آیا این عدالت است

    پاسخ
  • 5 کهگیلویه 1402/2/15 20:48:4

    افتو نیوز چرا مثل گذشته اخبار بی عدالتی در انتصابات و پرسنل و جذب های غیر قانونی در شرکت گاز استان را منعکس نمی کنی اگر رسالت خبری شما عدالت و شفاف سازی است بایستی در هر دوره باشد نه صرفا شخصی خاص ؟؟؟ایا تاکنون خبری از وضعیت شرکت گاز در دوره آقای بهادر درج کردید ؟؟؟

    پاسخ
    • 5 - 1 افتونیوز پاسخ به : کهگیلویه 1402/2/15 23:57:29

      لطفا با تحریریه افتونیوز تماس بگیرید. یا از طریق تلگرام و واتساپ افتونیوز و یا ایمیل. در قسمت «ارتباط با ما» که بالای سایت هست نیز می توانید مطالب را برای ما بفرستید. ادرس تلگرام و ایمیل نیز در همان بخش درج شده. در تلگرام به این ادرس: @aftonews ایمیل: mahmoodaram@gmail.com ۰۹۲۱۷۴۴۹۳۲۶ ۰۹۱۷۹۴۲۳۲۱۷

  • 6 خا _ صف 1402/2/15 20:43:40

    شرکت گاز استان در پیمان شماره ۱۶۱۰۴۵ شرکت مشاور پارس فراز بند با موضوع خدمات نظارت کارگاهی بیش از ۲۰ نفر ناظر جذب نموده است که این افراد اکثرا توسط نماینده فعلی بویراحمد در مجلس شورای اسلامی و برخی وابسته به مسولین انتظامی و دولتی در استان می‌باشند که توسط سفارش شفاهی مدیرعامل فعلی آقای ریحان بهادر به شرکت مشاور از شهریور ماه سال گذشته بصورت اتوبوسی جذب شده اند لذا از آنجا که موضوع اشتغال و کار در شرایط فعلی دغدغه اصلی جوانان می‌باشد و شرکت مشاور مذکور هیچگونه آزمونی جهت این موضوع قرار نداده و صرفا توسط سفارش نیروها را در بخش نظارت جذب نموده است از رسانه ها انعکاس خبر و تقاضای رسیدگی فوری و برخورد قانونی مورد استدعاست . اسامی افراد جذب شده ۱) س.... د.... ۲) م... د...... ۳)ف.... ح..... ا.. ۴) پ.... خ.. آ... ۵) ص... آ..... ۶) ا... ا... ۷) آ.. خ...... ۸) م... ه... غ.... ۹) م... ش.... ز... ۱۰) ا....... پ... ۱۱) ا...... م.... ۱۲) م... خ..... ۱۳) ع.. د... آ........ ۱۴) س.... ب... ۱۵) ا.... د.... ۱۶) م... ر...... ۱۷) ر... ... ج.... ۱۸) م... گ.... ن.. ۱۹) م..... ا.... ۲۰) م... ح.... و.‌.. ضمنا مدیرعامل شرکت گاز استان در پیمانهای امداد و حمل و نقل نیز نیروهایی وابسته به نماینده را خارج از ضابطه و بدون مجوز و برگزاری آزمون جذب نموده است .

    پاسخ
    • 6 - 1 افتونیوز پاسخ به : خا _ صف 1402/2/15 23:53:51

      لطفا با تحریریه افتونیوز تماس بگیرید. یا از طریق تلگرام و واتساپ افتونیوز و یا ایمیل. در قسمت «ارتباط با ما» که بالای سایت هست نیز می توانید مطالب را برای ما بفرستید. ادرس تلگرام و ایمیل نیز در همان بخش درج شده. @aftonews ۰۹۲۱۷۴۴9۳۲۶ ۰۹۱۷۹۴۲۳۲۱۷

  • 7 کهگیلویه بزرگ 1402/2/15 20:38:51

    ریحان بهادر مدیرعامل شرکت گاز ، اسفند ماه سال ۱۴۰۰ بعنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد که پس از پیگیریهای نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و استاندار استان بعنوان مدیرعامل شرکت گاز منصوب شدند ایشان که خود از معاونین (معاون بهره برداری و رییس شرکت گاز شهرستان بویراحمد و دنا) منصوب دولت تدبیر و امید در دولت حسن روحانی بودند با چرخش سیاسی و حمایت های نماینده فعلی مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و از بدو انتصاب بعنوان مدیرعاملی ، روسا و نیروهای منصوب به دولت قبل را ارتقا سازمانی داده و یا هنوز حفظ کرده است . رییس جمهور انقلابی و مردمی بارها اعلام نمودند بانیان وضع موجود می بایست برکنار شوند و آیا انتصاب چنین افرادی با سیاست های دولت سازگار است ؟

    پاسخ
  • 8 جانقلی 1402/2/15 18:25:15

    افتو جان، کاملاشرکت گاز و دکتر بهادر رو فیلتر کردی تو خبرت. بهتر بود رسالت رسانه ای رو درست انجام بدی. کاملا جنگ شما با روشنفکر و مدیرانش هویداست.

    پاسخ
    • 8 - 1 دشتروم پاسخ به : جانقلی 1402/2/15 21:53:17

      هیچ‌جنگی نیست عزیز من روشنفکرتون با خودش جنگ‌و جدل دارد ببین‌چطوری خودتان‌را به توپ بسته بقولی تو اگر طبیب بودی سرخود دوا بکردی

  • 9 ناشناس 1402/2/15 15:12:55

    چه استقبالی از نماینده شده

    پاسخ
    • 9 - 1 شرمت الله پاسخ به : 1402/2/15 18:28:20

      استقبال کجا بود دایی، این جمعیت 50 درصدش پاچه خواران و مریدان دارالعماره هستند که همه جا با نماینده میرن شله گوشت بخرن. تعداد زیادی هم نیرو گازی بودن و باقی هم بنکو دهیاری و فرمانداری و... نزدیک بی بره رو تیمو ببرن 🤣🤣

  • 10 یاسوج 1402/2/15 14:51:4

    سلام وقتتون بخیر این منطقه نشان داد که هر جایی ایل تامرادی بود خدمات براش انجام نمی دادند چقدر ظلم و.. ـ

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها