یادداشت
گفتگو و گزارش

«موحد» و یک اقرارِ تلخ/ چگونه وعده افتتاح ۱۰۰۰ روزه پتروشیمی دهدشت ۱۶ ساله شد؟

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: وعده افتتاح ۱٠٠٠ روزه پتروشیمی دهدشت، ۱۶ ساله شد.

«موحد» و یک اقرارِ تلخ/ چگونه وعده افتتاح ۱۰۰۰ روزه پتروشیمی دهدشت  ۱۶ ساله شد؟

اَفتونیوز| حجت الاسلام سید موحد عصر شنبه در جلسه شورای اداری کهگیلویه که با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: وعده افتتاح ۱۰۰۰ روزه پتروشیمی دهدشت ۱۶ ساله شده و بیش از ۴ هزار روز از آن وعده می‌گذرد و خبری از بهره برداری نیست.

وی با اشاره به اهمیت توسعه در منطقه، اظهار داشت: منطقه ما از خیلی از مسائل برخوردار نیست و انتظار می‌رود خدمات نظام اسلامی و دولت مردمی با سرعت قابل قبولی به نتیجه برسند.

موحد با بیان اینکه نوسانات برق در این شرایط اقتصادی خسارات زیادی به مردم وارد کرده است، تصریح کرد: در حوزه چرام، بهمئی، قلعه رئیسی، سوق، لنده و دیشموک مشکلات برقی زیادی وجود دارد که انتظار می‌رود با همت مجموعه توانیر تا پایان مرداد طرح برق دو مداره «دژکوه» عملی و اجرایی شود.

موحد اجرایی شدن تقاطع زیر گذر و روگذر جاده پاتاوه _ دهدشت را یکی دیگر از مطالبات حوزه انتخابیه خود خواند و گفت: اگر مطالبات ۴۰۰ میلیارد تومانی قرارگاه پرداخت شود، در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیات اجرایی این پروژه آغاز و عملیاتی خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به مصوبات سفر ریاست جمهوری گفت: باند دوم مسیر خیرآباد به دهدشت از مصوبات مجلس بوده است باید اجرای آن عملیاتی شود.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس با اشاره به وضعیت بیمارستان دهدشت و پوشش چهار شهرستان و ۷ بخش و با بیان اینکه نزدیک به چهل سال از سابقه ساخت آن نیز می‌گذرد، افزود: تا دو ماه قبل بوسیله پنکه سرمایش بیمارستان تأمین می‌شد و گرمای طاقت فرسا غیر قابل تحمل است.

وی با بیان اینکه برای احداث بیمارستان دوم دهدشت مشکل زمین وجود ندارد، تصریح کرد: با تصویب بیمارستان دوم دهدشت هدیه‌ای به مردم کهگیلویه اهدا و با تأمین اعتبار احداث آن را شتاب ببخشید.

موحد آسفالت راه‌های روستایی و روکش آسفالت سرآسیاب به ممبی، همچنین سرفاریاب و چاسخار را مطرح و عنوان کرد: اگر قرار است وعده‌ای داده شود رسانه‌ها دنبال می‌کنند و باید تخصیصی داده شود تا مشکلشان حل شود.

وی افزود: یکی دیگر از مطالبات مردم کهگیلویه بحث فاضلاب روستای مهد در چند کیلومتری شهر دهدشت و تخصیص اعتبار برای افزایش سرعت انتقال آب به چهار شهر است.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده اصلاح ورودی‌های شهر و ترمیم شبکه آب دهدشت را از دیگر مطالبات منطقه دانست.

منبع : مهر



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1402/2/21 0:46:5

    گمشو جناب سیانور ..دیگه وعده سر خرمن نده ..حنات رنگی نداره حاج آقای موحد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها