یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرکل راهداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد


تامین روشنایی ۶ تونل محور "یاسوج به اصفهان" با تکنولوژی جدید

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روشنایی ۶ تونل محور ارتباطی "یاسوج به اصفهان" با تکنولوژی جدید نوری تأمین خواهد شد.

تامین روشنایی ۶ تونل محور "یاسوج به اصفهان" با تکنولوژی جدید

اَفتونیوز| عابد محمدی در جمع خبرنگاران گفت،  در محور "یاسوج به اصفهان" ۱۲ تونل داریم که تغییر روشنایی به نور چراغ های «LED» برای ۶ تونل انعقاد قرارداد شده است.

وی با بیان اینکه برای این پروژه ۳٠ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: پیگیری اجرای روشنایی نوین در ۶ تونل دیگر نیز در دست اقدام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۹ تونل در محور یاسوج به بابامیدان داریم، اظهار کرد: تا "پل آب سفید"، پوشش چهار تونل بر عهده این استان است.

محمدی تصریح کرد: سه تونل از چهار تونل در محور یاسوج به بابامیدان که تحویل استان کهگیلویه و بویراحمد است را با نور چراغ های «LED» روشن کرده ایم. یک تونل دیگر با توجه به اینکه کوچک هست نیاز به روشنایی ندارد. پنج تونل دیگر در حوزه استحفاضی استان فارس هستند و تحویل آنهاست.

 وی با تاکید بر اینکه پوشش پنج تونل این مسیر بر عهده استان فارس است، بیان کرد: در صورت بروز مشکل، آتش سوزی یا حادثه، همکاری لازم توسط استان انجام می‌شود، اما در مباحث تجهیز و روشنایی خدمات دهی در این پنج تونل را استان فارس انجام می‌دهد



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها