یادداشت
گفتگو و گزارش

مُتخلف قطع درختان جنگلی دنا دستگیر شد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری مُتخلف قطع درختان جنگلی حد فاصل روستاهای بُن زرد و بادنگان پاتاوه در شهرستان دنا خبرداد.

مُتخلف قطع درختان جنگلی دنا دستگیر شد

اَفتونیوز| اسلام جاودان خرد" در گفت و گو با ایلنا از یاسوج، باتشریح چگونگی دستگیری این متخلف، اظهارداشت: مُتخلفی که شبانه با اَره موتوری ۱۵ اصله درخت بلوط جوان را قطع کرده بود باهماهنگی صورت گرفته بین ماموران محیط زیست و منابع طبیعی دستگیر شد.

وی محل وقوع قطع درختان بلوط جوان جنگلی دنا را محور ارتباطی حدفاصل روستا‌های بُن زرد و بادنگان شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان و خاطرنشان کرد: فرد مُتخلف با یک گزارش مردمی و هماهنگی پاسگاه محیط بانی " آب سیاه " دستگیر شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فرد مُتخلف در حال قطع درختان بلوط جوان دستگیر شد، ادامه داد: این فرد با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده است.

جاودان خرد تاکید کرد که اداره کل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار برخورد جدی و اشد مجازات برای این مُتخلف از مراجع قضایی است.

به گزارش ایلنا از یاسوج، وسعت جنگل‌ها و مراتع استان کهگیلویه و بویراحمد یک میلیون و ۵۵۰ هزار هکتار است.

این استان رتبه اول سرانه جنگل در سطح کشور را بخود اختصاص داده و به ازای هر نفر از جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد ۱. ۲۵ هکتار جنگل وجود دارد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها