یادداشت
گفتگو و گزارش

یک مقام مسئول:


نبود مسکن مهمترین مانع ازدواج جوانان کهگیلویه و بویراحمدی است

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که نبود مسکن مهمترین مانع و سد راه ازدواج جوانان این استان است که باید تدابیر ویژه‌ای برای برداشتن این مانع از سر راه جوانان اندیشید.

نبود مسکن مهمترین مانع ازدواج جوانان کهگیلویه و بویراحمدی است

اَفتونیوز| " طاهر شریف پور " در دیدار از مدیرکل پُست بانک این استان، اظهار داشت: نبود مسکن مهمترین مانع و سد راه ازدواج جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد است و همانطوری که رئیس جمهور در سطح ملی و استاندار در سطح استانی توجه جدی به این مسئله دارند، همه مدیران و دستگاه‌ها باید در این راستا به وظیفه خودشان عمل کنند.

وی با بیان اینکه مدیران زیر مجموعه وزارت اقتصاد و دارایی به ویژه مدیران بانک‌ها نیز باید برای خانه‌دار شدن افراد بدون مسکن بطور شبانه‌روزی و جدی پای کار باشند، خاطرنشان کرد: نهضت ملی مسکن (شهری و روستایی) نیز از اولویت‌های دولت سیزدهم است.

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: بانک‌ها باید بدون مُعطلی، تسهیلات را به دست متقاضیان مسکن رسانده و رضایت و احترام به مردم باید سرمشق تمام فعالیت‌های بانکی باشد.

شریف پور گفت: رونق تولید و اشتغال سیاست مهم دیگر دولت است و برای همکاری با واحدهای تولیدی، بانک ها نباید از هیچ تلاشی دریغ کرده و ما نباید اجازه دهیم واحدهای تولیدی، درگیر قوانین و بروکراسی اداری شوند.

وی تاکید کرد: مهار تورم و رشد تولید، سیاست اصلی نظام و حاکمیت است که بانک‌ها می‌توانند در این زمینه نقش مهمی را ایفاء کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها