یادداشت
گفتگو و گزارش

مراسم تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان دنا برگزار شد( +تصاویر)

روح حاکم بر آموزش و پرورش استان اجرای عدالت آموزشی است.

مراسم تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان دنا برگزار شد( +تصاویر)

اَفتونیوز| به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دنا در مراسم تجلیل از فرهنگیان نمونه شهرستان دنا که با حضور سبحانی، معاون توسعه و برنامه ریزی، دانش نسب رییس اداره ارزیابی و عملکرد، قاسمیان معاون برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان، درخشان زاده فرماندار، حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت، روسای ادارات و فرهنگیان شهرستان دنا برگزار و از ده نفر از معلمان نمونه و همچنین پنجاه نفر از بازنشستگان فرهنگی تحلیل به عمل آمد.

امید آزاده مدیر آموزش و پرورش در ابتدای این مراسم ضمن تبریک روز معلم به همه همکاران فرهنگی و عرض خیر مقدم به همه حاضرین در مراسم گفت، تکریم معلم و ارزش گذاشتن به شخصیت و شان معلمان و فرهنگیان از اولویت های اصلی در آموزش و پرورش شهرستان دنا خواهد بود.

آزاده سپس به ارائه گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش دنا و تشریح اقدامات و برنامه های انجام شده در خصوص بزرگداشت هفته مقام معلم پرداخت.

کورش درخشان زاده نماینده عالی دولت در شهرستان ضمن تبریک روز معلم اقدامات صورت گرفته در دولت برای معلمان را مناسب توصیف کرد و گفت، همینکه شاهد هستیم رتبه بندی معلمان بعد از چندین سال در دولت انقلابی «ایران قوی» اجرایی شد، نشان از عزم دولت برای تکریم بیشتر معلمان می باشد.

ایمان سبحانی نژاد، معاون توسع و برنامه ریزی آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان در ادامه این مراسم گفت، روح حاکم بر آموزش و پرورش استان و مدیر کل تلاشگر و انقلابی اداره کل اجرای عدالت آموزشی است. بر همین اساس تاکنون اعتبارات مناسبی برای تکمیل، تجهیز و ساخت فضاهای آموزشی، ورزشی و هنرستانهای کاردانش جذب و توزیع شده است.

ساخت پنج مدرسه و دو خوابگاه، یک سالن ورزشی، سه زمین چمن مصنوعی، ساخت سیزده پروژه آموزشی در حال اجرا، یک سالن شنا، ساخت مرکز دارالقران، توسعه و تجهیز مراکز فنی حرفه ای و هنرستانهای کاردانش، توزیع ۱۵۰۰۰ متر مربع ایزوگام بین مدارس شهرستان دنا و توزیع ۷۰۰۰ متر مربع آسفالت برای روکش محوطه های فضاهای آموزشی از اقدامات صورت گرفته برای آموزش و پرورش شهرستان دنا بود که توسط اداره کل آموزش و پرورش استان انجام گرفت.

نماینده ویژه مدیر کل در جشن تکریم معلمان شهرستان دنا در ادامه ضمن بیان جذب و تخصیص ۶۴ میلیارد تومان در قالب وام مرابحه و دو میلیار تومان وام قرض الحسنه به فرهنگیان استان گفت، هدیه ویژه امروز به آموزش و پرورش شهرستان دنا تخصیص یک زمین چمن دیگر خواهد بود که به زودی ساخت آن اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصباح نژاد امام جمعه شهر سی سخت سخنران بعدی این مراسم بود و ضمن تبریک این روز خدمت معلمان گرامی گفت، معلمان سربازان انقلاب اسلامی و معماران آینده ایران هستند و می بایست نگاه مصرف گرایی به آموزش و پرورش تغییر کند و به آن نگاه سرمایه گذاری برای سربلندی کشور داشت.

اجرای گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی از مدارس ابتدایی هجرت و طالقانی شهر پاتاوه، اجرای گروه سرود دختران انقلاب از مدرسه فاطمه الزهرا (س) شهر سی سخت، تکنوازی سنتور توسط هنرمند دانش آموز آریا ظریفیان، اجرای تئاتر گروه هنری صدا و سیمای استان، پخش کلیپ، تجلیل از ده معلم نمونه و ۵۰ فرهنگی بازنشسته از دیگر برنامه های جشن بزرگداشت مقام معلم شهرستان دنا بود.

 

روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دنا



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها