یادداشت
گفتگو و گزارش

پرسش روشنفکر از وزیر نیرو: کدام کانون قدرت پشت سد خرسان 3 است؟

نماینده مردم سه شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی از وزیر نیرو در خصوص سد خرسان ۳ طرح سوال کرد

پرسش روشنفکر  از وزیر نیرو: کدام کانون قدرت پشت سد خرسان 3 است؟

اَفتونیوز| مهدی روشنفکر نماینده مردم سه شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی«بویراحمد، دنا، مارگون» با طرح سوال از علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو اینگونه آورده است.

شفاف بفرمایید استان کهگیلویه و بویراحمد خاصه مردم مظلوم سادات محمودی چه سود و منفعتی از احداث و بهره برداری سد خرسان ۳ عایدشان می شود.

در ادامه این سوال آمده است: جناب آقای وزیر؛ فشارهای کدام کانون قدرت سبب شده که رضایت به آواره شدن مردم ۱۷ روستای سادات محمودی دهید و اساساً چرا خواسته به حق مردم برای شما محلی از اعراب ندارد آیا می دانید با احداث سد خرسان ۳ در مجموع ۱۷ روستا و یک هزار و ۴۰۰ هکتار جنگل بلوط و یک قبرستان تاریخی پنج هزار ساله زیر آب می‌ورد.

در سوال روشنفکر از وزیر نیرو آمده است: جناب آقای محرابیان؛ آیا می‌دانید سازمان محیط زیست با احداث سد خرسان ۳ موافق نیست و مجوز صادر نکرده و با این شرایط هر گونه فعالیت اجرایی خلاف است جناب آقای وزیر صادقانه با مردم صحبت کنید و بگویید از سوی کدامین کانون قدرت تحت فشار هستید که باید خرسان ۳ را احداث کنید تا آب چند ۱۰۰ کیلومتر به جای دیگری انتقال یابد در حالی که مردم مظلوم دنا و بویراحمد در کنار رودهای خروشان بشار و خرسان تشنه مانده‌اند.

به گزارش فارس؛ سوال نماینده مردم سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد به هیئت رئیسه ارجاع شده تا محرابیان در کمیسیون مربوطه پاسخگوی آن باشد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 4 نظر

  • 1 یسنا 1402/5/4 9:59:36

    تورا خدا نذارید مردمتون به خاطر دیگران زجر بکشند

    پاسخ
  • 2 یسنا 1402/5/4 9:59:36

    تورا خدا نذارید مردمتون به خاطر دیگران زجر بکشند

    پاسخ
  • 3 دلسوز سادات 1402/2/20 16:7:51

    ای خدا ........نیاز به سوال نیست..واقعا نمیدونی .... .صاحبان صنایع فولاد و صنایع سنگین استان یزد و اصفهان که خود وزیر و اطرافیان وزیر در وزارت صمت‌ ذی نفع هستند..ده ماه دیگه انتخاباته‌ حالا بفکر مردم سادات افتادی ..چ کاری برای مردم سادات محمودی انجام دادی با اینکه نصف آرای این منطقه در صندوق سهم شما بود..تا وقتی که امثال شما جناب روشنفکر نماینده مردم باشند باید این بلاها سر مردم بیاد.اگر‌ وجود داری سر سد خراسان که با بی عدالتی و بی قانونی داره احداث میشه چهارتا نماینده رو همراه خودت میکردی و وزیر استیضاح میکردی‌...فقط رفتی مجلس که خانواده .... نفر بیکار نداشته باشند...

    پاسخ
    • 3 - 1 سادات محمودی پاسخ به : دلسوز سادات 1402/9/5 21:45:50

      ايشان در مقابل نماينده های اصفهان یزد کرمان کاری از پیش نمی برند پس توقع بیجاست از طرفی خیلی مردم سادات محمودی راضی هستند ودر حال حاضر کار سد تمامه اعتراض نماینده و حتی مردم بجایی نمیرسد بجایی این حرفا بفکر یک قیمت خوب و مناسب برای تملک اراضی مردم باشیم چون هیچ مسئولی در کشور از ما حمایت نمی کند و نماینده مردم هم کاری از دستش بر نمیاد

سایر اخبار
برگزدیدها