یادداشت
گفتگو و گزارش

سفر وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد و چند توصیه ساده در خصوص نهضت ملی مسکن و نگهداری از جنگل ها/ واقعیت ماجرا چیست؟

وزیر کشور گفت: بررسی آخرین وضعیت طرح‌ها و پروژه های استان کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین دلایل سفر به این استان است.

سفر وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد و چند  توصیه ساده در خصوص نهضت ملی مسکن و نگهداری از جنگل ها/ واقعیت ماجرا چیست؟

اَفتونیوز| سفر وزیر کشور به استان بصورت کاملا غیرقابل  پیش بینی انجام پذیرفته است و بسیار دور از ذهن است که جناب وزیر صرفا برای این چند توصیه ساده و بدون دستور کار مشخصی به استان سفر کرده باشد. وحیدی سال گذشته نیز به بهانه وقوع سیل به استان سفر کرد اما در  همان مقطع بسیاری معتقد بودند اهداف این سفر را باید در جاهای دیگری جست و احتمالا بی ارتباط به حواشی سد تنگ سرخ نباشد.

چند روز پیش نیز “علی محمد بزرگواری ” نماینده اسبق شهرستان کهگیلویه نوشته بود  «احداث یا عدم احداث “ سد آبریز ” را به منوط به نظر وزیر کشور کرده اند.

اما احمد وحیدی در جمع خبرنگاران در فرودگاه یاسوج به اهداف سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و اظهار داشت:  به همراه استاندار و سایر مسئولان طرح‌ها، پروژه ها و اقدامات در استان را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وزیر کشور ادامه داد: تسریع در برخی از پروژه ها نیازمند پیگیری است که اقدامات در راستای سرعت بخشیدن به این طرح ها انجام می شود و در همین زمینه جلسه ای با فرمانداران و شهرداران خواهیم داشت و از برخی شهرهای استان بازدید می کنیم.

وی با اشاره به مشکل زمین برای طرح نهضت ملی مسکن گفت: عزم دولت برای ساخت چهار میلیون مسکن شهری و روستایی جدی بوده و جزء تاکیدات رئیس جمهور است.

دکتر وحیدی بیان کرد: کار در طرح نهضت ملی مسکن تا حدودی پیش رفته و ساخت واحدها با پیگیری وزارت راه و شهرسازی و استانداران آغاز شده است.

وی با اشاره به گرم شدن هوا و خشکسالی به مسئولان استان توصيه کرد برای جلوگیری از آتش‌سوزی درختان و همچنین سایر حوادث اقدامات لازم را انجام دهند.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 ناشناس 1402/2/20 16:57:3

    جناب افتو نیوز در هیچ دوره ای استان کهگلویه این قده ارزش نداشته که این همه وزرا و معاونین به آن سفر کنند؟آیا نباید مثبت فکر کرد،نقش دکتر احمدزاده و توانمندی را نباید نادیده گرفت

    پاسخ
    • 1 - 1 ناشناس پاسخ به : 1402/2/20 19:18:40

      مطمئن باش غیر از چند عکس احمد زاده و افضل و دار ودسته اش که خوراک چند روز سایت های نان به روخ روز خور استان میشود هیچ خاصیت دیگری این سفر ها ندارد .

    • 1 - 2 ناشناس پاسخ به : 1402/2/20 19:14:53

      اتفاقا هیچ توانمندی نمی دارد قطعا فردا دوباره احمد زاده مصاحبه می کند ...میلیارد تومان اعتبار به استان اختصاص یافت ولی می بینی همچنان ما مردم هستیم ککمبود ها وهمان مشکلات

سایر اخبار
برگزدیدها