یادداشت
گفتگو و گزارش

حمایت امام جمعه چرام از اخبار افشاگرایانه اَفتونیوز/ چرا استانداری و دستگاه های نظارتی به استخدام غیرقانونی ورود نمی کنند؟

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر استخدام‌های بی‌ضابطه در یکی از ادارات کهگیلویه و بویراحمد از سوی اَفنونیوز و دیگر رسانه ها منتشر شد که این امر موجب واکنش امام جمعه چرام شد

حمایت امام جمعه چرام از اخبار افشاگرایانه اَفتونیوز/ چرا استانداری و دستگاه های نظارتی به  استخدام غیرقانونی ورود نمی کنند؟

اَفتونیوز| حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام گریزی به استخدام های بی ضابطه در برخی ادارات زد، پیش از این اخبار  استخدامی  های غیر قانونی  در این رسانه انعکاس یافته بود.

امام جمعه چرام ظهر امروز در بخشی  از سخنان خود گفت: دولت سیزدهم با شعار مبارزه با فساد بر سر کار آمد، و عزم ریس محترم جمهور نیز بر این است تا گشت برخورد با مدیران متخلف از اولویت های دولت باشد اما برخی اخباری که در سایت ها منتشر میشود مردم را نسبت به شعارهای دولت کم اعتماد می کند.

وی افزود: در روزهای اخیر اخباری مبنی بر استخدام‌های بی‌ضابطه در یکی از ادارات کهگیلویه و بویراحمد از سوی رسانه‌های استان منتشر شد.این سایت ها مدعی اند به صورت مستند این استخدام های خلاف قانون را دارند.آنچه به اعتماد مردم نسبت به اصل انقلاب ضربه میزند ،بی عدالتی توسط برخی مسولین است.چرا نهادهای نظارتی و استانداری ورود نمی کنند و پاسخ روشنی به افکار عمومی و مردم نمی دهند.اگر چنین خبری که انتشار یافته صحیح باشد باید برخورد صورت گیرد و افشا کننده ی این خلاف قانون را تشویق کرد.

اخبار مرتبط را در زیر بخوانید، 

لیست ۲۸ نفره بکارگیری فله‌ای نیرو در شرکت برق استان +(سند)

https://aftokhabar.ir/s/xp7c3

پشت پرده سکوت ۶ ماهه نماینده کهگیلویه در خصوص «سد آبریز»/ پای استخدام موردی هواداران در میان است؟!+ بخش نهایی همراه با سند

https://aftokhabar.ir/s/t4kek

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 خواهشی 1402/2/23 8:54:24

    افتو جان جریان چیه شرکت گاز رو ول کردی. در حالی طبق منبع موثق بیش از 20 نفر داره جذب میشه الان. چنتاش هم شروع بکار کردن. تو اداره هم میگن قوت من ای گپل نیست. البته هم درست میگن

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/2/22 19:43:28

    اره به خدا همین اداره .................... دهدشت طرف از رانت فایمیلاش استفاده کرده و سر کار رفته حتی پرداخت حقوقش هم دادن خلاف کار می کنن. کجاست این دولت مبارز . همش چرنده . باید برید تو بطن ادارات ببینید چه فساد هایی هست.

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1402/2/22 16:32:0

    بنده ی خدا استاندار یک نفر هست و هزار و یک کار،مسولان شدن سرتا پا خطا و دزدی و کلک،استاندار چندتاشون بگیره

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها