یادداشت
گفتگو و گزارش

نامه اعتراضی جمعی از ذخیره‌های ازمون‌های فراگیر:


تا کی باید روابط و سفارش خواص شرط استخدام قراردادی باشد؟ / مسئولان با استخدام افراد ناکارآمد به نظام خیانت می‌کنند

*اقای استاندار و دیگر مدیران استانی؛ اگر برای عدالت و خون شهدا و مردم ارزش قائلید، چرا نیروهای قراردادی را از میان افراد ذخیره آزمون‌های فراگیر در ردیف‌ها، رشته‌ها و مناطق مورد نیاز انتخاب نمی‌کنید؟/ تا کی باید روابط و سفارش خواص، شرط استخدام نیروهای قراردادی باشد؟/ مسئولان و اطرافیانشان در خیانت افراد ناکارامد و ضعیفی که از طریق روابط به صورت قراردادی استخدام میکنید شریکید و روزی تاوان خواهید داد.

تا کی باید روابط و سفارش خواص شرط استخدام قراردادی باشد؟ / مسئولان با استخدام افراد ناکارآمد به نظام خیانت می‌کنند

جمعی از پذیرفته‌شدگان ذخیره در آزمون فراگیر استخدامی، با انتشار نامه‌ای خطاب به استاندار و مدیران استانی، خواستار برقراری عدالت در استخدامهای استانی شدند .

به گزارش افتونیوز متن این نام در پی می‌آید:

از زمانی به یاد داریم سیاسیون ما و در راس آن‌ها نمایندگان و مسئولان این استان فریاد وای مصیبتا سر می‌دهند که مردم این استان در کنار بزرگترین منابع آبی تشنه میخوابند و بر روی بزرگترین منابع نفت و گاز ایران، گرسنه سر بر بالین میگذارند اما وقتی به رفتار همین مسئولان توجه میشود متوجه میشویم که قبل از همه بزرگترین خیانت‌ها را به فرزندان این استان همین افراد مرتکب شده‌اند.

مسئولان و نمایندگانی داشتیم که دائما از دار مکافات میگویند اما نمیدانند دار مکافات مختص همه بنده‌های خداست و روزی باید مکافات تمام استخدامی‌ها بدهند که بدون توجه به حقوق دیگر افراد، و بدن توجه به  شایستگی افراد، آن‌ها را به کار گرفته‌اند. و باعث انواع خیانت به مردم شده‌اند!!

موضوعی که مهم‌تر از منابع مالی ست منابع انسانیست. متاسفانه منابع انسانی ناکارامد یا فاسد و ضعیفی که در طول این سال‌ها از طریق روابط و ارتباطات سیاسی نمایندگان و مسئولان استانی تحت عنوان نیروهای شرکتی و پیمانکاری بدون کوچکترین فیلتری استخدام شده‌اند و سپس با کمک قوانین معیوب ما،، باز بدون کوچکترین فیلتری تبدیل وضعیت شده‌اند و بلای جان منابع و فرصت‌های پیش روی استان بوده‌اند.( تکلیف اندک افرادی از این گروها که شایسته و پاکدست میباشند جداست اما همانها نیز باید رویه استخدامشان مانند افراد دیگر باشد)

شما اگر به بسیاری از پروژه‌های عمرانی، به آموزش، به فرهنگ، به صنعت و...در استان کهگیلویه و بویراحمد توجه کنید متوجه اوج خیانت‌ها به دلیل ناکارامدی مسئولان و غالب کارشناسان مربوطه خواهیم شد.

آیا این استخدام‌های رابطه‌ای و سلیقه‌ای  و فله ای بدون اینکه حتی شخص مورد نظر یک مرتبه در فلان آزمون در میان پذیرفته شدگان اولیه باشد یا حتی در میان ده نفر اول باشد، مغایر با بند ۹ اصل سوم قانون اساسی،  اصل ۲۸ قانون اساسی، ماده ۴۱ از فصل ششم قانون خدمات مدیریت کشوری نیست؟؟؟

البته این به معنای صعیف و بابر بودن و  ناکارامد بودن همه نیروهایی به صورت قراردادی مشغول میشوند نیست! بلکه ابتدا خواهان شرایط برابر برای استخدام افرادیم و دوم، اکثریت این افراد از حداقل‌ها نیز برخوردار نیستند. و گاها در فلان بخش به عنوان کارشناس یا مسئول باعث تحمیل هزینه‌های غیر قابل جبران میشوند. در حالی هیچ شخصی پاسخگوی این خیانت‌ها نیست‌ اگرچه در نزد نظام هستی،  هیچ خیانتی به ویژه در حق مردم ، بدون پاسخ نخواهد ماند.

در حالی هر ساله آزمون‌های متعدد استخدامی برگزار میشود و داوطلبین تمام تلاش خود را می‌کنند به دلیل شایستگی  از درب جلوی نهادها و ادارات وارد مجموعه اداری شوند؛ مشخص نیست چه لزومی دارد که خارج از این رویه چندین برابر آزمون‌های استخدامی تحت عنوان نیروهای شرکتی و پیمانکار و قرارداد کار معین و غیره،، بدون توجه به تخصص و سواد افراد و بدن آزمون یا استفاده از ذخیره‌های آزمون‌ها، نیرو استخدام و از درب عقب به صورت فله‌ای وارد مجموعه ادارات استان شوند و سرنوشت استان را به حال روز فعلی کشانده‌اند.

سوالات اساسی اینجاست:

-اگر قرار بر استخدام افراد است آیا بهتر نیست طبق قانون برای رضایت خدا و عدم خیانت خون شهدا از همان ذخیره‌های آزمون در ردیف‌های مربوطه و در مناطق مربوطه استفاده گردد.؟؟

-این چه دم از انقلابی‌گری و اسلامیست که حق را به یک ذخیره‌ای که مثلا در شهرستان باشت در فلان ردیف شغلی آزمون داده و ذخیره شده، نمیدهند!! اما در همان ردیف شغلی ، شخص دیگری را استخدام میکنند که مشخص نیست وزن ایشان چه اندازه است و آیا لیاقت دارد یا ندارد؟ و کوچکترین توانایی دارد یا ندارد

-آیا اگر اولویت استخدام در شرکت‌های درون سازمان‌ها را ابتدا به آزمون‌ها و سپس به ذخیره آزمون‌های استخدامی بدهیم، کسی معترض میشود؟ آیا مردم نسبت به نظام و مسئولان کم اعتماد میشوند؟ آیا  شاهد اینهمه ناامیدی و بی اعتمادی خواهیم بود؟؟

-آیا شاهد استخدام برخی افراد خواهیم بود که در ابتدایی‌ترین مسائل لنگ میزنند؟؟ آیا شاهد خیانت به خانواده‌های محروم و بی‌پناه خواهیم بود؟

-آیا شاهد خواهیم بود از  فلان خانواده به دلیل روابط نسبی، سببی با فلان نماینده و مسئول یا قدرت سیاسی، ۵ نفر  ادم ناکارامد و بسیار ضعیف استخدام گردد و از فلان خانواده محروم و بی پناه  که پنج فرزند شایسته دارند یک نفر ادم شایسته استخدام نشود؟

-مسئولان ما توجه کنند استخدام افراد ضعیف و ناکارامد که نتیجه عملکرد ضعیفشان فقط خیانت به منابع این استان است و در انجام‌ امور کاری مربوطه خود نیز ناتوانند تاوان دارد و تاوان این خیانت به مردم و خون شهدا رو بیش از همه مسئولان و سیاسیونی خواهند داد که برای قدرت خودشان این افراد را به کار میگیرند.

متاسفانه ما اشخاصی داریم که همزمان که در فلان شغل به صورت قرارادی استخدام شده و در حال کسب تجربه می‌باشند اما در ده آزمون مختلف اخیر برای اینکه شانسکی پذیرفته و به صورت پیمانی و رسمی پذیرفته شود نتوانسته از مرحله اول عبور کند و در میان بیست نفر اول هم نبودند!!و خود را نخبه هم مینامد.!!و حتی میبینیم گاها برخی افراد قبل از طی کردن مراحل استخدامی، در فلان جایگاه مانند بخشداری یا فرمانداری پست هم میگیرند!!!

اما در عوض افرادی داریم که به دلیل عدم رابطه نسبی و سببی و رفاقتی با برخی چهره‌های سیاسی و مسئولان، چندین دوره در میان پذیرفته شده ها بوده و ذخیره چندین آزمون در ادرات مختلف شده اما متاسفانه به دلیل بی پناهی مستحق یک استخدام قراردادی و پیمانکاری هم نیست!!!

از استاندار محترم و نهادهای نظارتی خواهشمندیم ابتدا تلاش کنند تمام استخدامها از طریق آزمون انجام گیرد و دوم اگر قرار است در فلان اداره و فلان شهرستان در فلان ردیف شغلی شخصی به صورت نیروی شرکتی و قراردادی به کار گرفته شود اولویت را به ذخیره های آزمون‌های استخدامی در آن ردیف شغلی و آن منطقه بدهید. و فراموش نکنید خیانت هر اندازه کوچک باشد تاوان دارد چه برسد به اینکه با استخدام افرادضعیف، به دلیل روابط مختلف به مردم بی پناهی که کسی را ندارند خیانت شود و شخص ناشایست و بی سوادی استخدام کنید. شک نکنید از روز به کار گیری این اشخاص، شما شریک تمام خیانت‌های این شخص در طول دوران کاری ایشان هستید و خیانت به مردم و شهدا روزی دامان شما و اطرافیانتان را خواهد گرفت!!!



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 16 نظر

  • 1 مطالبه گر 1402/2/23 10:48:58

    دنبال رابطه بگردین بهتر جواب میگیرید

    پاسخ
  • 2 بویراحمد 1402/2/23 10:48:23

    الان فکر کردین مدیران استانی با خوندن این مطلب وجدانشون درد میگیره و دیگه از ذخیره ها استفاده میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟ تکلیف قول و قرارایی برخی مدیران دادن چی میشه؟ در جریان اقای روشنفکر شخصی ۳ تا ۴ نفر از فامیل درجه یکش به کار گرفته الان در لیست جدید یه اداره نفر بعدی رو گذاشته ادم های با حجب و حیا و بی پناه هم برن بمیرن بهتره

    پاسخ
  • 3 مجید محقق نبی 1402/2/23 10:45:29

    همین کارا رو کردن که استان انگار روستاست

    پاسخ
  • 4 رامین حقال 1402/2/23 10:44:45

    طرف هست چپ و راستش تشخیص نمیده با رابطه به صورت قراردادی استخدام شده بعدم تبدیل وضعیت# کی به کیه چرا جلوی این پخمه پروری گرفته نمیشه

    پاسخ
  • 5 علیرضا 1402/2/23 10:43:28

    در معرفی همین ۱۰ نفر نخبه ببینید حتی میترسند لیست نخبگان منتشر کنند چون نخبه نیستند بیان بگن چند مرتبه آزمون دادن این نخبگان چرا یک مرتبه حتی دعوت به مصاحبه نشدند

    پاسخ
    • 5 - 1 ناشناس پاسخ به : علیرضا 1402/2/24 8:35:8

      چکار کردند که نخبه هستند مگر ارشد علوم سیاسی نخبه هست که میخاد استخدام بشه

  • 6 ذخیره ازمون 1402/2/23 8:29:50

    درود بر شرف افتو نیوز

    پاسخ
  • 7 گمنام 1402/2/23 8:29:15

    ببینید دوستان به نظر شما هدف نمایندگان عزت استان است یا قدرت خودشون؟ یک سواله فقط اندک افرادی هستند در اموراتشون لحظه‌ای از یاد شهدا خارج نمیشوند

    پاسخ
  • 8 امیر طاها 1402/2/23 8:27:22

    بهترین حرکت که مردم معترض نباشند همینه عالی گفتن

    پاسخ
  • 9 باشت و تنهایی 1402/2/23 8:26:17

    نماینده‌های انقلابی و آگاه استان همین لحظه با مطالعه مطلب پیگیر خواهند شد. خیلی به فکر پیشرفت استان و برقراری عدالت هستند.

    پاسخ
  • 10 علی 1402/2/23 8:25:6

    واقعیتی انکارناپذیر است که متاسفانه هر روز بدتر از امروز است . و با این مسولان حرجی نیست جز اینکه خداوند متعال فرجی نماید یا اینها به راه راست هدایت سوند یا ریشه انها از زمین کنده شود .

    پاسخ
  • 11 ناشناس 1402/2/23 8:18:40

    امیدوارم اجرایی شود

    پاسخ
  • 12 آرتین 1402/2/23 8:18:24

    یاسوجم یکی داریم بخشدار مرکزیش کردن تا استخدام شود چون به ادم گردن کلفتی وصل بود و بعضیا دربست غلام حلقه به گوش آن شخص بودند

    پاسخ
  • 13 کهگیلویه بزرگ 1402/2/23 8:16:46

    طرف رو بدون یک ساعت تجربه و تخصص گذاشتن فرماندار لنده!!!!!!!! تا یک سال بعد از فرمانداری استخدام نبوده. تازه استخدامش کردن. اخ سی عدالت

    پاسخ
  • 14 باربدان 1402/2/23 8:15:17

    درود بر این عزیزان....برای برخی مسئولین خدا و روز قیامت و پیشرفت کشور مهم نیست

    پاسخ
  • 15 احمد رضا 1402/2/23 8:14:24

    بسیار حرف حسابیست. ازمون حداقل یک متر است.. خانواده ای سراغ دارم ۴ نفرش بدون اینکه چیزی حالیشون باشه استخدام شده اند. و خیلی از درس خونده های همون فامیل چون کسی رو ندارند بیکارند

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها