یادداشت
گفتگو و گزارش

پشت پرده لغو گردهمایی سد آبریز چه بود؟ توضیحات ناکافی فرماندار چرام

اگر بپذیریم نشست در یک ملک شخصی نیاز به مجوز رسمی داشت و همه از آن مطلع بودند فرمانداری می توانستند از قبل اعلام کنند که تلاش برای صدور مجوز انجام شود نه صرفا یک روز قبل از برگزاری نشست با بهانه و دستاویز اقدام به لغو برنامه کنند.

 پشت پرده لغو گردهمایی سد آبریز چه بود؟ توضیحات ناکافی فرماندار چرام

اَفتونیوز| نخستین گردهمایی مردمی کهگیلویه بزرگ و سد آبریز لغو شد و عبدالرحمان توفیقیان فرماندار شهرستان چرام در گفت و گو با رسانه ها گفت : هر نشستی باید با هماهنگی فرمانداری باشد که می بایست بحث امنیت و برگزاری همایش مدنظر باشد.

توفیقیان گفت : صرف این که کسانی مطالبه گر باشند نمی شود هر تجمعی را همراهی کرد.

وی افزود: امروز ظهر آقای حیدری به فرمانداری چرام مراجعه کردند.

فرماندار چرام تاکید کرد :دلیل مخالفت عدم هماهنگی بوده است.

پر واضح است، برای برگزاری این نشست طی چند روز گذشته در سطح وسیعی تبلیغات صورت گرفت و حتی در فضای مجازی و حقیقی از عموم مردم  دعوت بعمل آمد اما  اینکه‌  چرا یک روز قبل از برگزاری نشست و به بهانه عدم هماهنگی این نشست لغو شد خود جای سوال بسیار دارد.

اگر هماهنگی صورت نگرفت چگونه است که‌ مجموعه فرمانداری تا به حال به این موضوع ورود نکردند و منع نشست را اعلام نکردند که کار به  روز آخر بکشد ؟ اگر برنامه مجوز دار نبود چرا بنر های این گردهمایی در سطوح عمومی و شهری نصب شد؟ آیا فرماندار  شهرستان نسبتا کوچک چرام این چند متوجه برگزاری نشست نبود ؟

از طرف دیگر این گردهمایی یک نشست مردمی و به دور از مطالبات سیاسی است و در ملک شخصی یکی از حامیان  و کشاورزان سد آبریز برگزار می شد.

به هر حال وقتی موارد را کنار هم قرار می دهیم گویا دست هایی پشت پرده مخالف برگزاری این نشست بودند که به بهانه ای آن را لغو کنند، اگر بپذیریم نشست در یک ملک شخصی نیاز به مجوز رسمی داشت همه از آن مطلع بودند می توانستند از قبل اعلام کنند که تلاش برای صدور مجوز انجام شود نه صرفا یک روز قبل از برگزاری نشست به دنبال بهانه ای برای لغو آن باشند.

در حالی که عده ای در  خوزستان در سطوح دانشگاه و شبکه های استانی سعی در اجماع سازی علیه سد آبریز دارند و سیمنار های مختلفی با این عناوین برگزار  می کنند اما در اینجا نه تنها از این مطالبه به حق مردمی حمایت نمی شود بلکه با تصمیمات خلق الساعه به یکباره نشست مذکور را لغو می کنند.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 سیما وحدتیان 1402/2/24 10:52:45

    کاسه‌های زیر نیم کاسه دست‌های پشت پرده مسئولین کم‌کار و ضعیف مراقب خط قرمز مردم این دیار باشید⛔

    پاسخ
  • 2 علی 1402/2/24 2:3:34

    رسانه ملی در خوزستان چهار نعل بر علیه سد ابریز می تازد و رییس ان بچه چرام است بعد مردم چرام به حمایت از همان سد متبنگ برگزار می کنند.

    پاسخ
  • 3 کرم الاه علی کرمی 1402/2/24 2:1:32

    عزیزان ایگونه مطالبه گری نمیشه انجام داد شماها می‌خواستید تخریب کنید نقشتون نقش بر آب شد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها