یادداشت
گفتگو و گزارش

سید حسن خمینی: مردم را تقسیم بندی نکنیم

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در همین دیدار و با تاکید بر جلوگیری از جدا سازی مردم جامعه از یکدیگر گفت: در عین اینکه بسیار مهم است به عقایدمان پایبند باشیم و نسبت به احکام خدا حساس باشیم، اما خیلی باید مراقب باشیم که مردمان را با خط کش این امور تقسیم نکنیم.

سید حسن خمینی: مردم را تقسیم بندی نکنیم

سید حسن خمینی، یادگار امام در دیدار رییس و جمعی از کارکنان جمعیت هلال احمر و نماینده ولی فقیه گفت: هیچ کدام از بندگان خدا را کوچک نشماریم. ما در مواجهه با مردم باید این نکته را دائما به خودمان تذکر بدهیم که شاید همین کسی که به چشم ما آدم کوچکی است از دنیایی بزرگتر باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در همین دیدار و با تاکید بر جلوگیری از جدا سازی مردم جامعه از یکدیگر گفت: در عین اینکه بسیار مهم است به عقایدمان پایبند باشیم و نسبت به احکام خدا حساس باشیم، اما خیلی باید مراقب باشیم که مردمان را با خط کش این امور تقسیم نکنیم. خدمت رسانی در همه مواقع نمی تواند وابسته به قواعد و رفتار باشد. در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت یکصدمین سال تاسیس جمعیت هلال احمر ایران برگزار شد، جمعی از اعضای هلال احمر به همراه دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر، حجت الاسلام و المسلمین معزی، نماینده ولی‌فقیه در جمعیت و یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر در حرم امام راحل حضور یافتند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها