یادداشت
گفتگو و گزارش

گلایه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران؛ پول در خزانه و پروژه‌ها تعطیل!

استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌گوید: برخی پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌ها در حالی راکد هستند که اعتبار در خزانه موجود است.

گلایه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیران؛ پول در خزانه و پروژه‌ها تعطیل!

اَفتونیوز| سید‌علی احمدزاده اظهار داشت : تعطیلی و رکود برخی پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف پذیرفتنی نیست زیرا اعتبارات مورد نیاز در خزانه موجود است و باید صورت وضعیت مثبت ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه پول در خزانه داریم ولی به بهانه‌های واهی پروژه‌های عمرانی را تعطیل کرده‌اند، عنوان کرد: 970 میلیارد تومان اعتبار نقد داریم در حالی برخی پروژه‌های عمرانی در شهرستان‌ها فعال نیست.

احمدزاده خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی در ارزیابی پیمانکاران دقت لازم را داشته باشند زیرا کار را باید به شرکت کننده و اهلیت‌دار واگذار کنند نه کسانی که با قیمت‌های نامعقول گره در فعالیت پروژه ایجاد کنند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی پروژه‌های احداث و آسفالت راه‌های روستایی در مناطق مختلف استان تعطیل شده در حالی پروژه دارای اعتبار بوده و دلیلی برای تعطیلی و نیمه فعال بودن وجود ندارد.

احمدزاده ادامه داد: پروژه‌های عمرانی اولویت‌دار از جمله راه‌های روستایی و آبرسانی به مناطق توسط دستگاه‌های اجرایی مشخص و برای تکمیل و بهره‌برداری برنامه زمان‌بندی شده ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه با کسی بر سر منافع عمومی مردم تعارف نداریم، خاطرنشان کرد: دو پیمانکار پروژه عمرانی به دلیل تاخیر در اجرا، خلع‌ید شدند.

احمدزاده در پاسخ به این سوال که آیا سفر مسئولان کشوری  دستاوردی برای کمک به توسعه استان دارند؟، بیان کرد: در این سفرها تاکنون تنها به حوزه گردشگری 500 میلیارد تومان کمک شده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها