یادداشت
گفتگو و گزارش

سنت شکنی یک مدیرکل / کسب رتبه یک جذب تسهیلات اشتغالزایی زایی کشور در سبد بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمد در جذب تسهیلات اشتغالزایی بند الف تبصره ۱۶ در بین ۳۱ استان کشور در سال ۱۴۰۱ رتبه نخست را کسب کرد.

 سنت شکنی یک مدیرکل / کسب رتبه یک جذب تسهیلات اشتغالزایی زایی کشور در سبد بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

اَفتونیوز| محمد کریم آریا با اعلام این خبر افزود : تامین نیازها و خصوصا اعطای تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف آسیب دیده و آسیب پذیر سازمان بهزیستی یکی از مولفه های اصلی توانمندسازی است که در این راستا اداره کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با همکاری پرسنل استانی و شهرستانی خود توانسته روند جذب و توزیع تسهیلات اشتغالزایی را به شکلی عالی عملیاتی کند.

 

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد مبلغ مانده پرداخت نشده را مربوط به یکی از بانک های دولتی دانست و افزود: بانک ملی بعنوان بانکی دولتی که متاسفانه در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تاکنون به هیچکدام از تعهدات تکلیفی خود در این زمینه پایبند نبوده و امیدواریم تیم اقتصادی دولت مردمی و حامی مناطق محروم راهکارهایی را به منظور جذب ۱۰۰ درصدی تسهیلات اشتغالزایی مرتبط با سازمان های حمایتگر را به بانک ها ابلاغ نمایند تا بتوانیم شاهد اثرگذاری بیشتر این قبیل اعتبارات و طرح ها باشیم.

این اتفاق در حالی  در دوره مدیریتی محمد کریم آریا رخ داده است که طی ماه‌های اخیر خیر بازگشت تسهیلات اداره کل کار و رفاه اجتماعی و برخی اعتبارات جهاد کشاورزی استان سبب نگرانی بسیاری از دغدغه مندان شده بود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1402/3/4 12:4:49

    شما میزان ثروت و سرمایه و املاک خودتان را هم اعلام بفرمایید آقای آریا؟!!!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها