یادداشت
گفتگو و گزارش

جشنواره تعلیم، رسانه و تربیت برگزار می شود/+جزئیات

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین جشنواره تعلیم، رسانه و تربیت اداره کل آموزش و پرورش استان به منظور ارج نهادن تلاش های رسانه های جمعی آغاز شد.

جشنواره تعلیم، رسانه و تربیت برگزار می شود/+جزئیات

اَفتونیوز| "سید ولی موسوی" روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، تعامل رسانه‌ها با مناطق ۱۳ گانه اداره کل آموزش و پرورش را مهم دانست و اضافه کرد: شناسایی خبرنگاران فعال و خلاق در حوزه تعلیم و تربیت، ایجاد زمینه برای تبادل نظر و تجربه بین رسانه‌ها و تقویت روحیه و انگیزه اصحاب رسانه برای مشارکت بیشتر در برنامه های آموزش وپرورش از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.

موسوی تصریح کرد: رسانه ها برای نظام تعلیم وتربیت نه تنها تهدید نیستند بلکه فرصت مغتنمی است و لازم است از ظرفیت آنها برای آگاهی بخشی به جامعه بهره مند شد و برگزاری این جشنواره در صدد توجه بیشتر به نقش رسانه‌ها در پیشبرد اهداف توسعه آموزشی و پرورشی است.

وی تصریح کرد: بخش مهم و قابل توجهی از ارتقاء فرهنگ جامعه برعهده اصحاب رسانه است و امروز اگر به دنبال کسب موفقیت در آموزش و پرورش هستیم باید به سمت درگیر و دغدغه مند کردن افکار مردم و مسئولان توسط رسانه ها باشیم.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گفت: خبرگزاری‌ها، مطبوعات و سایتهای خبری استان آثار خود را در قالبهای خبر، گزارش خبری، گزارش موضوعی، مصاحبه و عکس ، یادداشت ومقاله ،پوستر ،مستند ،اینفوگرافی ،موشن گرافی به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ارسال نمایند.

موسوی به تشکیل کمیته های جشنواره اشاره کرد و گفت: در دبیرخانه جشنواره سه کمیته «اجرایی»، «علمی و بررسی آثار» و «پشتیبانی و تبلیغ» تشکیل شده است که پس از جمع‌آوری و ارزیابی آثار توسط هیئت داوران از منتخبین در آیین اختتامیه تجلیل خواهد شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها