یادداشت
گفتگو و گزارش

بازتاب های گردهمایی یک روزه در »کوه گل» ادامه دارد/ با تاج گردون برخورد قضایی می شود؟!

در هفته گذشته شاهد انتشار دعوتنامه های مختلفی برای حضور در یک همایش تفریحی خانوادگی با حضور تاجگردون در کوه گل سی سخت بودیم.

بازتاب های گردهمایی یک روزه در »کوه گل» ادامه دارد/ با تاج گردون برخورد قضایی می شود؟!

اَفتونیوز| هفته گذشته شاهد انتشار دعوتنامه های مختلفی برای حضور در یک همایش تفریحی خانوادگی با حضور تاجگردون در کوه گل سی سخت بودیم. این همایش گروه هایی نیز ایجاد که در ادامه برخی از آنها حذف شدند.

در این میان واکنش های مختلفی هم از طرف مدیران سیاسی استان را شاهد بودیم و در شاخص ترین آنها معاون سیاسی استاندار و فرماندار دنا از لغو ورودب ه کوه گل و برگزاری هرگونه میتینگ گفتند.

در نهایت اما این همایش خانوادگی در قالب گرامیداشت ۳ خرداد و یاد و خاطر شهید هرمز پور برگزار شد.

در این میان اما سخنان دادستان دنا نیز قابل توجه بود:

با توجه به لزوم حفظ نظم و امنیت و با عنایت به اینکه منطقه گردشگری کوه گل منطقه توریستی است و پذیرای خیل عظیمی از گردشگران و مسافران است. لذا جهت برگزاری هرگونه همایش یا فراخوانی هم از سوی ادارات دولتی و اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر باید با هماهنگی دادستانی صورت گیرد و مجوزات لازم اخذ گردد و کسانی که از این قانون پیروی نکنند و اقدام به برگزاری همایش، جشن یا فراخوان به صورت خودسرانه نمایند طبق قانون با آنها برخورد قضایی خواهد شد.

پیش از برگزاری همایش، سید جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ نیز در گفت‌وگویی اظهار داشت: ورود به منطقه گردشگری کوه گل دنا تا اطلاع بعدی ممنوع است.
وی گفت: برگزاری هرگونه همایش، گردهمایی، دسته روی و حضور گردشگر در کوه گل دنا به دلیل نبود زیر ساخت مناسب در این منطقه ممنوع است.
سیدجواد هاشمی تاکید کرد: کوه گل سی سخت درشهرستان  دنا در روز های تعطیل و پایان هفته میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است اما این مکان تفریحی از زیر ساخت زیادی برخوردار نیست.
با وجود اظهارنظرهای مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان دنا، غلامرضا تاجگردون در منطقه گردشگری کوه‌گل حاضر شد و کوه‌گل را فتح کرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 ناشناس 1402/3/11 18:19:14

    دکترتاجگردون اگررفتنش به کوهگل مثل مردم عادی بودبهتر ازاینکه رسانی نمیشد واین حرف وحدیث هارانداشت

    پاسخ
  • 2 منتقد 1402/3/9 13:20:4

    با این رویه فقط محبوبیت تاجگردون بین مردم بیشتر میشه

    پاسخ
  • 3 حقی 1402/3/8 21:25:34

    سلام، این نوع برخوردهای خصومتی، مطمئن باشید نتیجه عکس میده و مردم کاملا" متوجه کارها و رفتارهای شما هستند.

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1402/3/7 23:59:45

    نیروهایی که در دانشگاه یاسوج‌‌ جذب شده اند را همه میشناسند ۴۰ساله ۵۰ساله

    پاسخ
  • 5 طرفدارحق 1402/3/7 19:59:21

    بازم سیاسی جلوه دادید. ازخدابترسید دکترتاج گردون فاتح قلب های مردم این استان میباشد. چطورتاالان قدغن نبود؟؟؟!!!!!!ازتجمع دوستداران دکترترسیدید؟؟؟ واقعااگه به گوش استانهای همجواربرسدخیلی تبعه بدی دارد. نکنیدخواهشا . به خدامایه تاسف میباشد.

    پاسخ
  • 6 سعید محمد حسینی پور 1402/3/7 13:32:39

    سلام واقعا" از این همه بی منطقی ،تو این استان آدم دلش درد می گیرد دنا دارای جایگاه بین المللی است تمامی گردشگران از سایر کشورها می آیند خبری نیست ولی بعضی به دلیل اطلاعات کم میخواهند آن را خصوصی کنند و امر و نهی کنند که چه کسی بیاد چه کسی نیاد. نباید بدعت گذاری شود هرایرانی این حق را دارد که از طبیعت زیبای دنا و هر مکان زیبای دیگر ایران و سایر جهان استفاده کند.

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1402/3/7 10:49:57

    اصلا خودش که تکلیفش مشخصه هیات همراهش اگه وجدان بود و پیگیری میشد الان باید همه پله های دادگاه ها رو فتح میکردن بخاطر شاهکارهاشون نه ارتفاعات کوه گل رو ، الان با چه رویی میان بیرون بخدا ادم از پررویی برخی افراد شاخ در میاره

    پاسخ
  • 8 شرکت گاز استان 1402/3/7 9:53:44

    جهت اطلاع رسانه ها تعداد ۱۸ نفر نیروی جدید بنا به مکاتبه روشنفکر نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و ۴ نفر نیروی جدید بنا به مکاتبه موحد نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در حال انجام تشریفات استخدامی در شرکت می باشند بصورت جذب شرکتی (ارکان ثالث)

    پاسخ
  • 9 ناشناس 1402/3/7 8:22:28

    هیچ بازتابی نداشت غیر از آرام وکبنا نیوز که فرق رسانه آزاد وآزادی رسانه را نمی دانند وفکر می کنند مستقل عمل میکندد در صورتیکه ماهیتشون برای مردم کاملا روشن شده هیچ سایتی اصل خبر راحتی انعکاس هم نداد چه برسد به بقیه ماجرا...

    پاسخ
  • 10 مهرداد احمدی زاده 1402/3/7 3:53:58

    اگه برخوردی شود قانونی نیست کوته نظری هست..تنگ دلی ..دنیا را کوجک اگه دیدی نشانه بزرگی دلت هست.. همین کوته فکری ها این استان را عقب انداخت ..

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها