یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرکل میراث فرهنگی استان:


۷۰۰ میلیارد ریال برای توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۷۰۰میلیارد ریال اعتبار به استان در پی سفر وزیر میراث فرهنگی به استان خبرداد.

۷۰۰ میلیارد ریال برای توسعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

اَفتونیوز|  سعید طالبی پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اعتبار برای تکمیل موزه باستان شناسی یاسوج، مرمت بناهای تاریخی، توسعه زیرساخت‌های گردشگری در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از تامین اعتبار لازم برای ایجاد سه بازارچه دائمی صنایع‌دستی در شهرستانهای استان خبرداد و گفت: در آینده نزدیک عملیات اجرایی این بازارچه ها آغاز می شود.

طالبی پور با اشاره به اینکه اشتغال و تولید در دستور کار جدی این اداره‌کل در سال جاری است، بیان کرد: اختصاص ۶۰۰میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری و صنایع‌دستی نیز در سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور به استان مصوب شده که نقش مهمی در رونق اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد دارد.

وی افزود: با جذب این اعتبارات شاهد شکوفایی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد: دولت سیزدهم نگاه ویژه به توسعه استان های کم برخودار دارد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها