یادداشت
گفتگو و گزارش

هشدار درباره تزریق بوتاکس در آرایشگاه های کهگیلویه و بویراحمد

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تجویز هر نوع داروی گیاهی و شیمیایی توسط عطاری ها، داروخانه ها، باشگاه‌های ورزشی، آرایشگاه‌ها و واحد‌های صنفی تخلف است.

هشدار درباره تزریق بوتاکس در آرایشگاه های کهگیلویه و بویراحمد

اَفتونیوز| دکتر رحمت اله افشار افزود: تجویز و عرضه هر نوع داروی گیاهی و شیمیایی توسط عطاری ها، داروخانه، باشگاه‌های ورزشی، آرایشگاه‌ها و واحد‌های صنفی تخلف، ممنوع و بازی با سلامت مردم است.
وی تصریح کرد: عرضه دارو خارج از داروخانه‌ها قاچاق محسوب شده و بازرسان معاونت غذا و دارو در گشت‌های مشترک با تجویز و عرضه دارو در خارج از داروخانه‌ها به شدت برخورد کرده و واحد‌های صنفی متخلف را تعطیل و یا لغو مجوز خواهند کرد.
وی در ادامه تاکید کرد: همچنین انجام اعمال زیبایی مانند بوتاکس در آرایشگاه‌های زنانه و مردانه ممنوع میباشد زیرا جراحی تخصصی فقط در صلاحیت پزشک متخصص یا پزشکان دوره دیده است و انجام این موارد زیبایی در مراکز غیر مجاز مداخله در امور پزشکی بوده و منجر به عوارض شدید و غیرقابل جبران خواهد شد.
افشار خاطر نشان کرد: از مردم شریف استان تقاضا میکنیم جهت خرید هرگونه دارو فقط به داروخانه ها و برای اعمال زیبایی به پزشکان متخصص امر مراجعه نمایند تا خدای نکرده دچار آسیب های جبران ناپذیر نشوند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها