یادداشت
گفتگو و گزارش

بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد روی ریل اشتغال زایی/ بازارچه دائمی مددجویان افتتاح شد(+تصاویر)

صبح روز چهارشنبه دهم خرداد ماه ۱۴۰۲ مراسم افتتاحیه بازارچه دائمی پارسامان با مشارکت یکی از خیران برای فروش محصولات و تولیدات جامعه هدف بهزیستی و با حضور مسولان برگزار شد

بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد روی ریل اشتغال زایی/ بازارچه دائمی مددجویان افتتاح شد(+تصاویر)

اَفتونیوز| صبح روز چهارشنبه دهم خرداد ماه ۱۴۰۲ مراسم افتتاحیه بازارچه دائمی پارسامان با مشارکت یکی از خیران برای فروش محصولات و تولیدات جامعه هدف بهزیستی و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل بهزیستی و برخی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه دهم خرداد ماه ۱۴۰۲ در این مراسم با تبریک میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت، گفت: نرخ بیکاری این استان به ۷.۳ درصد رسیده که پیش از این ۱۰.۲ بوده و این نرخ پایین تر از نرخ متوسط کشوری است و برای نخستین بار در استان محقق شد.

وی افزود: این تصور که هر کس معلول باشد و نمی‌توانند در جامعه کاری انجام بدهد، اشتباه است، بسیاری از معلولان ما با اندیشه، فکر و هنرشان در جامعه اثرگذار هستند.

احمد زاده بر حمایت از جامعه معلولان و اشتغال آنها تاکید اظهارکرد: دستگاه‌های دولتی سرمایه‌گذاران و خیرانی که در راستای حمایت از معلولان گام بر می‌دارند، را به طور جدی حمایت کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در زمینه اشتغال معلولان ادارات دولتی و بانک‌ها نیز باید همکاری جدی داشته باشند.

احمدزاده از سفر رئیس جمهور در آینده نزدیک به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: در این سفر پروژه‌های بزرگی همچون پالایشگاه، پتروشیمی و منطقه گازی در استان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسند که با این پروژه‌ها و صنایع وابسته به آنها هفت، هشت هزار شغل در استان کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد برای ورود سرمایه‌گذاران در همه حوزه‌ها مهیاست و در رابطه با چنین کارهایی نیز باید همه همکاری کنند و افراد متمکن در استان نیز به سمت کارهای خیر برای توانمندسازی جامعه نیازمند گام بردارند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دیدارش با سید پرویز فتاح، رئیس بنیاد مستضعفان کشور، عنوان کرد: قرار است علاوه بر ساخت ۲۵۰۰ مسکن برای جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد اقدامات دیگری برای رفع مسکن این قشر از جامعه انجام بدهند.

همچنین مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این مراسم گفت:براساس اصل ۱۲۳ قانون اساسی، مجلس و دولت باید ساز و کاری برای حمایت و توانمندسازی جامعه معلولان و نیازمندان کشور بیش از گذشته فراهم شود و فرصت های برابر ایجاد کنیم.

محمدکریم آریا، مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم با اشاره به رتبه برتر اشتغالزایی استان در بین‌ سایر دستگاه‌های بهزیستی سراسر کشور گفت: در جذب سرمایه‌گذار، متأسفانه در استان کهگیلویه و بویراحمد جلوی پای بسیاری از سرمایه‌گذاران مانع تراشی می‌کردند اما اکنون در این دولت زمینه برای فعالیت سرمایه‌گذاران کاملاً فراهم است.

وی افزود: ۴۵ هزار نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بهزیستی هستند و خدمات دریافت می‌کنند.

آریا اظهارکرد: لازم است که مصوبه‌ای برای خرید کالاهای مورد نیاز ادارات از این نمایشگاه به منظور تقویت تولیدات جامعه هدف بهزیستی گذرانده شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها