یادداشت
گفتگو و گزارش

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:


قول میدهم سد آبریز کلنگ زنی می شود

احمدزاده تصریح کرد: آرزوی ما کلنگ زنی سد آبریز است و من قول می‌دهم آبریز کلنگ زنی می‌شود.

قول میدهم سد آبریز کلنگ زنی  می شود

سید علی احمدزاده ظهر یکشنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال امام در شهر دهدشت، افزود: ما با یک روز تاریخی مصادف هستیم و دلیل آن این است که در وقایع تاریخ کشور، امام خمینی (ره») یک شخصیت خاص و اثر گذار بوده است.

وی در ادامه گریزی به مسائل شهرستان کهگیلویه زد و بیان داشت: اولین مطالبه کهگیلویه و تحول در کشاورزی احداث سد آبریز است و در نشست نمایندگان با وزرا و در اجلاس استانداران دو بار تکرار کردم و به فضل الهی قول می‌دهم سد آبریز احداث می‌شود.

استاندار گفت: اراده دولت بر این است که تلاش کنیم وضع روستاها در آب، گاز رسانی و و رساندن جاده به شرایط مطلوب برسد.

وی با اشاره به شهرستان چرام گفت: در دشت آهو پتروشیمی و مینی پالایشگاه با ظرفیت ده هزار بشکه احداث و کلنگ کارخانه اوره به زمین زده خواهد شد که قریب به ۳ هزار شغل ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به تخصیص ۳ هزار و ۵٠٠ میلیارد تومان که رئیس جمهور و دولت وعده داده بودند، گفت: با این اعتبار وعده‌های دولت عملی می‌شود.

استاندار با اشاره به سال انتخابات گفت: سال انتخابات و آغاز رقابت‌ها است و از سیاسیون می‌خواهم که خویشتن دار باشند که به فضل الهی بهترین آورده را خواهند داشت.

احمد زاده افزود: نامزدهای انتخابات هر کدام به صحنه آمدند، باید حرمت هم دیگر را حفظ کنند و ما هم با همه توان باید انتخابات را بصورت سالم برگزار کنیم.

وی خطاب به مدیران دولت، بیان داشت: خداوند به شما منت نهاد و فرصت داد تا در حکومت توحیدی کار کنید و برای مردم پای انقلاب کار باشید و خدمت به مردم جهاد در راه خداست.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1402/3/17 13:23:40

    این استاندار جهتدی قول زیاد میده ولی دریغ از عمل هنوز گریه و قول هاش تو دیشموک نتیجه ای نداده که بخواد برای بقیه مناطق عملی بشه

    پاسخ
  • 2 علی دهدشتی 1402/3/15 0:13:11

    انشاالله بعداز مرگ سیاسی موحد کلنگ سد زده میشه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها