یادداشت
گفتگو و گزارش

اختصاصی اَفتونیوز؛


دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روی ریل تغییرات مجدد؟!/ رمزگشایی بازدید های استاندار بدون حضور «جاودان سیرت»

از جاودان سیرت بعنوان قهرمان دوران کرونا یاد می‌شد اما به نظر می‌رسد او این روزها با برخی مشاوره های غلط تاکنون نتوانسته فضا را به نحو احسن مدیریت کند.

دانشگاه  علوم پزشکی یاسوج روی ریل تغییرات مجدد؟!/ رمزگشایی بازدید های استاندار بدون حضور «جاودان سیرت»

اَفتونیوز| در سال‌های اخیر دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به اشکال مختلف در راس اخبار و سرتیتر  رسانه‌های استان قرار گرفته است.

در دوران مدیریت ایلامی، یزدانپناه، غلام نژاد و اکنون جاودان سیرت حاشیه های متمادی در این دانشگاه وجود داشته که رسانه ها به قدر ضرورت به آنها پرداخته اند.

از جاودان سیرت بعنوان قهرمان دوران کرونا یاد می‌شد اما به نظر می‌رسد او این روزها با برخی مشاوره های غلط تاکنون نتوانسته فضا را به نحو احسن مدیریت کند.

مجموعه تحرکات اخیر نشان می‌دهد، مجموعه مدیریتی استان خیلی زود از نحوه مدیریت سعید جاودان سیرت ناامید شده اند، برای صحت سنجی این ادعا می‌توان به سفر اخیر استاندار به شهرستان  کهگیلویه و سرکشی از بیمارستان شهر دهدشت  توجه کرد که سرپرست دانشگاه و سایر مدیران ستادی  علارغم حضور در استان و نداشتن ماموریت او را همراهی نمی کنند  یا شاید خود استاندار مایل نبود سرپرست دانشگاه او را همراهی کند! این قضیه اخیرا در بیمارستان امام سجاد یاسوج نیز رخ داده بود و استاندار بدون حضور جاودان سیرت به بازدید پرداخته است!

بعد از حواشی متعدد در هفته اخیر  از انتصابات غیر اصولی گرفته تا تحصن و در نهایت استعفای برخی مدیران در این دانشگاه به نظر می‌رسد این عدم همراهی جناب سرپرست با استاندار در بازدید از مراکز درمانی می‌تواند یک پیام سیاسی برای جاودان سیرت داشته باشد.

از طرفی بیانیه تند و تیز سید ناصر حسینی علیه سرپرست این دانشگاه نشان می‌دهد احتمالا او با چالش زیادی مواجه است، نماینده گچساران که پیش از این توانسته بود در برکناری یزدانپناه، انتصاب و عزل غلام نژاد و در نهایت انتصاب خود جاودان سیرت نقش تعیین کننده داشته باشد بی شک این روزها بیکار نخواهد نشست. 

جاودان سیرت که آمده بود آرامش را در دانشگاه برقرار کند اینک حتی گفته می شود با چالشی به نام تبدیل وضعیت در بحث عضویت در اعضای هئیت علمی دانشگاه  نیز مواجه است.

به هرصورت انتظار می‌رود بالاخره دانشگاه علوم پزشکی به ساحل آرامش رهنمون شود اما با حواشی اخیر این امر کمی دور از دسترس خواهد بود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 31 نظر

  • 1 حسین 1402/8/14 10:1:10

    بی عدالتی در علوم پزشکی بیداد میکند تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی فضای سبز و رانندگی استیجاری

    پاسخ
  • 2 بویر احمد گرمسیر 1402/4/10 15:6:37

    واقعا رفتن جاودان سیرت دور شده مدیریتی ضعیف، و تصمیم گیرنده اش دیگران، در شان و ریاست دانشگاه از لحاظ مدیریتی نیست.از لحاظ مدیریتی دکتر بابویی یک سرو گردن از او بالاتر هستش.

    پاسخ
  • 3 محسن علیزاده 1402/3/18 5:13:55

    دکتر جاودان سیرت از نیروهای خدوم و توانمند و نخبه استانی است. طبیعیه که هر مدیری در سیستم مدیریتی خود نیروهایی رو عزل و عده ای رو منتصب میکنه و این حق طبیعیه هر مدیریه.. مگر غلام نژاد همینکارو نکرد مگر استاندار نکرد؟ چرا دکتر جاودان سیرت اینکار رو انجام نده؟ کسانی هم که اینجا با کامنتهاشون سیاهنمایی میکنند بستگان و برکنار شدگان منفعت طلبه شکست خورده شهرستان باشت هستند. انشااله دکتر جاودان سیرت تا پایان دولت چهاردهم نیز مدیریت دانشگاه استان خواهند ماند.

    پاسخ
  • 4 امین 1402/3/17 4:46:43

    سلام آقای دکتر جاودان از لحاظ مدیریتی عالی هستن ولی چرا باید اینقد زود خبری بزنید که اختلاف بین ایشون و استاندار هست کاش کمی بدور از اغراض تیتر میزنید من خبرگزاری شمارو دنبال میکنم اما انصافا کمی بادرایت تر تصمیم بگیرید

    پاسخ
  • 5 ایل تامرادی 1402/3/16 13:9:44

    سلام افتو بیخبر احتمالا خبر داری که اگر روشنفکر نبود استاندار ماها قبل عزل شده بود ؟ خودت را نزن به کوچه باشت چپ ، دکتر روشنفکر و جناب موحد همواره از دکتر جاودان سیرت بخاطر خدمت صادقانه دفاع کردند و میکنند ، استاندار محترم هم از حامیان دکتر جاودان سیرت هست و میباشد ، مسیر را عوضی رفتی یا عوضی بهتون نشان دادند ، کسی که رفتنی و تاریخ مصرفش تمام شد شخص دیگری است چون با وعده و عید دروغ و تظاهر خدمت به نظام و انقلاب وارد شد ، دسبش پیش مردم رو شد و مردم آگاه گچساران هرگز او را نخواهند خواست .و کارش تمام است . ببین چه بر سر نفت و گاز گچساران آورده است؟ مگر صدای نارضایتی مردم را نم شنوی؟ داد مردم به فلک رسیده است .خدا کریم است .

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1402/3/16 12:57:34

    سلام ازحاشیه های دانشگاه یاسوج هم اطلاع رسانی فرمایید

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1402/3/16 11:9:12

    ای کاش ای کاس دکتر جاودان سیرت ریاست دانشگاه را قبول نمیکرد و مردم اون خاطره خوبی ک از دوران کرونا از ایشان داشتن را در ذهن مردم خراب نمیکرد با این مشاورای ضیف و ناتوان

    پاسخ
  • 8 ناشناس 1402/3/16 9:36:33

    هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت دانشگاه را به این همه بی سروسامانی و ضعف مدیریت و مشاورین نادان کم تجربه وبیسواد ندیده بودم جاودان سیرت به دلیل اینکه مدیریت ستادی تا به حال نداشتن تایک سال دیگه هم نمیتونن سوار کار شن پس بهترین راه استعفای ایشان میباشد

    پاسخ
    • 8 - 1 ناشناس پاسخ به : 1402/3/16 11:4:7

      درود برسایت مردمی و نترس افتو نیوز ک همیشه حقایقو بیان میکنن

    • 8 - 2 ناشناس پاسخ به : 1402/3/16 11:3:9

      دکتر جاودان سیرت داره چوب مشاورین بی خرد و ضعیف خودشو میخوره پس تا دیر نشده فکری به حال مشاورین بکنن

  • 9 حقگو 1402/3/16 9:33:35

    فقط دکتر محمد ملکزاده توانایی این پست را دارا می باشد. وبس

    پاسخ
    • 9 - 1 حضرتعباسی ملک زاده پاسخ به : حقگو 1402/3/19 8:30:22

      به درد سرپرست یک خانه بهداشت روستایی هم نمیخوره متاسفم با این اظهارنظرآبگوشتیت😂😂😂

    • 9 - 2 ناشناس پاسخ به : حقگو 1402/3/17 2:28:58

      بی شرف خجالت بکش می شناسمت ملک‌زاده عددی نیست حیف این پست باید بر کنار بشه بعد بت میگم چرا طرفداری کردی به ...... زاده

    • 9 - 3 کلک زاده مسول شورش اداری بودند پاسخ به : حقگو 1402/3/16 12:38:59

      تا هفته آینده حکم کلک زاده لغو میشه جای ایشان جناب دکتر سید حسین رازیان میاد جناب دکتر سید حسین رازیان.. واقعا لایق پست های کلیدی بالاتری هستند اما ما الان بيشتر دراین معاونت نیاز مبرم به ایشان داریم تا آینده نزدیک برای مدیریت های کلان استفاده می‌کنند از ایشان مدیری انقلابی وبسیجی شجاع انسانی با صداقت وبا شهامت هستند. خادمی دلسوز وانسانی جهادی وایثاگر ایشان جان خودش را کف دستش می‌گیرد هرساله چندین ماه در مرزهای غربی کشوربرای امنیت وآسایش مردم وملت ایران بصورت خودجوش حضوری مستمر دارند خداوند یار و نگهدار سربازان با اخلاص این مرز بوم باشد

  • 10 خویشاوند 1402/3/16 7:50:33

    مشاوره افروز و پورصمد بهتر از این نمیشه، خسته نباشید دلاور خدا قوت پهلوان، استاندار قدرتمند و با اصالت کار درست رو انجام داد، فرزندان با اصالت باوی تو را به خاطر این حرکت از یاد نخواهد برد جاودان سیرت جمع کن بساطت را مردم تورا شناختند دیگر تو را نمی خواهند

    پاسخ
  • 11 روشن 1402/3/16 3:11:46

    سلام خدمت افتوخبر شاعر میفرماید:::: تو نیکی کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز دکتر جاودان سیرت مردی از جنس مردم و دلسوخته و فداکار ، خدمتگذاری بی ادعا ، دلبسته پست و مقام هم نیستند ، از روحیات ایشان کاملا آشنایی دارم که این مطلب را عرض میکنم ، خدمات صادقانه ایشان از زمان جنگ تا کنون در کسوت رزمندگی و جانبازی و خادمی مردم در بیمارستان شهید جلیل در پیشگاه خدای متعال محفوظ است و بدانید که خدای متعال همواره او را یاری خواهد کرد ، حتما داستان و حکایت آن مردی که تابوت درست میکرد و پادشاه ماموران خودش را فرستاده بود دنبالش تا..................................................را شنیدی؟ جناب سایت افتو خبر که نه تنها شما بلکه بعضی از سایتهای خبری دیگر ، که رسالت شان باید سالم سازی خبری جامعه باشد ، متاسفانه اقدام به ایجاد فضای آلوده سخن پراکنی و تنش و تفرقه افکنی شده اید ، بانی و باعث تفرقه و حاشیه سازی در استان شده اید ترس و واهمه ای هم از باریتعالی ندارید .. بدان و آگاه باش که خدای متعال حامی خدمتگذاران واقعی به نظام و انقلاب و بخصوص مردم شریف و نجیب استان هست و خواهد بود . خیلی خوشحال مباش که استاندار محترم بدون همراهی ریاست دانشگاه علوم پزشکی به این طرف و آن طرف می رود ، چه بسا آن کسی که زودتر عزل شود خود استاندار باشد ، خدا را چه دیدی !!! ببینیم نظر خدای متعال چه باشد . ریاکار نزد خدای متعال زود برملا می شود . اگر چه استاندار مرد شریف و مومنی است و با توجه به اینکه بالاترین مقام اجرایی استان هستند و ریاست جمهور هم قصد آمدن به استان را دارد لدا بر حسب وظیفه خود پیگیر طرحهای نیمه تمام استان هستند و اقدام به سرکشی میکنند ، همراه نبودن ریاست دانشگاه را چگونه و با چه شهامتی قضاوت میکنید؟ میدانید به ناحق قضاوت کردن دیگران در نزد خدای متعال چقدر منفور است؟؟؟ بدان و آگاه باش ، قضاوت زود هنگام شما سایت خبری که بدور از رسالت رسانه ای ات ، بطور خصمانه و به منظور شکستن شان و منزلت مومن و خدمتگذاری ( دکتر جاودان سیرت)که شبانه روز بدنبال رفع مشکلات دانشگاه هست ، نزد خدای رحمان ثبت و ضبط میگردد ، دیر یا زود تاوان سنگین دارد . خدای متعال ناظر اعمال درون و بیرون خدمتگذاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی هست . بیندیش و قضاوت کن ، بترس از خدای که عاقبت ما بازگشت بسوی اوست . امیدوارم خدا شما را ببخشد .

    پاسخ
  • 12 بنگرو 1402/3/16 2:41:35

    قارانی من هونه قاران خونله تا س ا مشاورشه و یو بهتروانیبو...طرف خودش زنشه که پزشک خانواده تمنک هست انتقال داده اکبراباد غیرقانونی بعد دم از قانون ایزنه و دم گوش جاودان سیرت زیراب بقیه رو میزنه..دانشگاه وابیه محل تردد اصلاح طلبان 😁

    پاسخ
  • 13 داریوش 1402/3/16 2:16:21

    افتونیوز بخدا اگه سایت حضرتعالی و قاتر نیوز بذارند این استان آرامش میگیره تمام این حواشی بخاطر تیتر زدن های شماها هستش درضمن جاودان سیرت داره دو طرف چوب ایگرع من دهس تا الان هم هیچ ابلاغی سی روشنفکر نزده اگه اینطور باشه روشنفکر حسینی یه دهس میشن این وسط جاودان سیرت باید قدر روشنفکر رو بدونه چراکه در استانداری در زمان استعفا بابویی ازش دفاع تمام قد کرد

    پاسخ
  • 14 بام نفتی جهان 1402/3/16 2:6:59

    /مطالب مطروحه تماما بوی فتنه و اشوب میدهد* . هر سه شهرستان لر و خویشاوند هستند.اینگونه بر طبل قوم گرایی و باند بازی کوبیدن بوی خون میدهد ..البته اقای بحرینی گناه ندارند. چون این بنیاد بد از زمان جناب تاجگردون گذاشته شد .از زمانی که میخواستند مرکز استان را به گچساران انتقال بدهند.از زمانی که منابع طبیعی جلوی جاده شخصی باغات خود و دوستانش را گرفت و اعتراض کردند که چرا قبرستان یاسوجی ها زیر درخت بلوط و مردهگان زیر سایه هستند ..البته تابستان بود .خیال میکرد مردها زیر سایه کیف میکنند ..و همنطور جو نام استان . تقسیم بودجه شهرداریها.و چندین مورد دیگر. و حتی جلسه سرداران گچسارانی سپاه در پایتخت و شروع و ایجاد تنش سرحد و گرمسیری و همه اینها بسیار شروع بدی هستند . از همه تاسف بار تر حمایت یک طرفه استاندار به این جریان وسرکشی های بو دار از مراکز درمانی .در طول حضورش در استانداری الان به فکر سرکشی به مراکز درمانی افتاده اند ..بگذارید حداقل چند ماهی از این عزل و نصب‌ها بگذرد بعد مدعی عمل کرد رییس جدید بشوید ..مگر جناب حسینی با پای جامانده معتقد عمل معنویات رهبری نیستند مگر رهبر نفرمودند نمایندها در عزل و نصب مدیران دخالت نکنند و بگذارید دولت کار خود را انجام بدهند... جناب کمایی فرمودید اقای جاودان سیرت به قولش عمل نکرد . مگر جناب بابویی را در پست معاونت پشتیبانی منصوب نکردند .ایشان به عهدش عمل کرد اما این جناب بابویی بودند که غایله بر پا کردند این جناب حسینی و فرماندارنش به پشت گرمی استاندار و عوامل اکناف ایشان بودند که غایله را برپا کردند.تا جایی که صدای نماینده ولی فقیه از ترس این بنیاد بد در اومد ... اگر بجای جاودان سیرت بودم برای ارامش مردم بخصوص .......استعفا میدادم .تا جایی که من اطلاع دارم این تجمع و بر پایی غائیله به پشتیبانی استاندار و نماینده مردم بد جوری طایفه...... را عصبانی کرده ..

    پاسخ
  • 15 آتش به اختیار 1402/3/16 2:3:20

    *🕧ساعت شنی سیدناصر حسینی پور کوک شد ...* کمتر از دویست روز دیگر ناصر حسینی بحرینی باید برای همیشه با مردم این دو شهرستان و استان خداحافظی کند ... منشأ اثر ناصر حسینی پور ،چیزی جز اختلاف افکنی و کشت نهال نفرت در دلِ مردمِ این استان و شهرستانهای گچساران و باشت نبوده است . عقب رفت گچساران و باشت ، حذف نخبگان گچساران و باشت ، ارتقا بعضی از نورچشمی ها و بستگان خود در ادارات، قطعِ ریل قطار توسعه و پیشرفت گچساران و باشت، نابودی پروژه های رفع محرومیت زدایی گچساران و باشت، توهین به مردم بویراحمد، حذف فرزندان و نخبگان گچساران و باشت در مناصب ملی و استانی ، کاهش بودجه عمرانی به سبب عدم تَخصص ، حذف و بازی با آبروی برخی از چهره‌های مدیریتی گچساران و باشت در مناصب استانی ، فرسودگی و از بین رفتن برخی از پروژه های نیمه کاره و برزمین مانده تاجگردون ، عدم حضور مدیران ملی و استانی به حوزه گچساران و باشت به سبب نداشتن قدرت رایزنی و نداشتن حس مسیولیت پذیری ، پرونده سازی برای حذف فرزندان گچساران و باشت (باوی_بویراحمد گرمسیر_قشقایی_ و دیگر ایلات و طوایف مقیم گچساران ) جناب حسینی پور شما امروز در این استان بخصوص شهرستانهای گچساران و باشت به منفورترین چهره تبدیل شده اید و شاید این همان وعده الهی بوده که به ناحق با پرونده سازیهای دروغین علیه رای بحق مردم گچساران و باشت ستانده شد و این ذلت، عاقبت «حق الناس» است که گریبانگیر شما شده است . شما گچساران وباشت را بااین همه منابع خدادادی و ظرفیتها به ده کوره ای تبدیل کرده اید . شاید بهتر باشد حداقل به سبب آمرزش الهی و عاقبت اخروی در مدت اندک باقیمانده از مردم این استان خصوصا گچساران و باشت در پیشگاه خداوند متعال و رسانه ها عذرخواهی کنید تا «اندک باری» از دوش شما کاسته شود و وجدان خودرا در برابر مردم این دیار بیدار ببینید. *در غیر اینصورت منتظر "لعن ونفرین" مردم این دیار بمانید🙏🏻*

    پاسخ
  • 16 پیروزه 1402/3/16 2:0:54

    از استاندار مقتدر و ولایی تقاضا داریم مدیران نالایقی چون یعقوب پرندوار و شهرام پادیز و بهنام نیازی را هر چه سریعتر عزل و انسانهای شایسته و انقلابی و توانمند جایگزین آنها نماید

    پاسخ
    • 16 - 1 حرف حق پاسخ به : پیروزه 1402/3/23 11:30:25

      این سه نفر که نام بردید از ویژگی های مدیریتی فقط حمایت بی قید و شرط نماینده رو دارن

    • 16 - 2 ناشناس پاسخ به : پیروزه 1402/3/17 0:25:23

      سیت ایارن هر سه مدیر کارامد اند

  • 17 کارمند دانشگاه 1402/3/16 1:59:50

    راهی جزو رفتن جاودان سیرت نمونده.متاسفانه دانشگاه شده محل جولان هم طائف های ایشان که بالاترین مدرک تحصیلیشون دیپلم.و چنان...... دانشگاه گرفته که راهی نمونده بجز رفتنش

    پاسخ
    • 17 - 1 سیّدخاکی پاسخ به : کارمند دانشگاه 1402/3/19 8:41:17

      ای تف به ذاتت طایفه ....... پراست از دکترومهندس مگه دکارآیت الله عبادی الان رئیس یکی ازمعتبرترین وبزرگترین بیمارستانهای کشورنیست؟؟؟ میخای بیش ازهزارتادکارومهندس ووکیل ازاین طایفه برات اسم ببرم؟؟؟

    • 17 - 2 ناشناس پاسخ به : کارمند دانشگاه 1402/3/17 2:25:5

      می شناسمت که میگی کارمند دانشگاه باید بسوزی دکتر جاودان سیرت آمده کار برای مردم انجام بده و خدمت صادقانه کنه کاری نکنی که ور چماق( گ) نابود بشی خودت میدانی

    • 17 - 3 شرف داشته باشید پاسخ به : کارمند دانشگاه 1402/3/16 10:14:42

      به اندازه تیر وطایفه جنابعالی فقط پزشک. دندانپزشک. دکتر جراح. مسول ومدیر دارند مسولیت کوچکی که فرزندان همین طایفه از استانداری استان هم بالاتر است ما چون یک طایفه با صداقت وبا شجاعت وباشهامت. با جسارت با محبت باوفا ومیهمان نواز هستیم اما اما هرگز ذلت پذیر نیستیم ای کاش مرد بودی که صدحیف که نیستی تو فعلا نگران پرونده‌ای باش که به زودی باید رسیدگی شود ما بیسواد هستیم اما نانی که سر سفره ما هست حلال است مطمئن باشید مال حرام داخل گلو گیر میکنه افسوس که آدم حرام خوار خودش چیزیش نمیشه متاسفانه تقاص حرام خوری خانواده حرام خورها میدن

    • 17 - 4 شجاعت. صداقت. شهامت. مردانگی. پاسخ به : کارمند دانشگاه 1402/3/16 9:48:43

      بقول جناب روشنفکر جمع کن بساطت را ادبار تا تو کور شوی قضا بلاشون من سرت مگه سهم تو را خوردند یا بردند مگه حق کسی را خوردند یا بردند مگر کارمند دانشگاه نبودند مگر بالای 25سال سابقه ندارند مگر رزمنده وبسیجی وجانباز نیستند مگر جناب دکتر جاودان سیرت پستی مدیرتی به آنها داده همینکه شما ازدیدن اینها ایجوری برآشفته میشی خوب است تو شرف داشته باش جلوی آنها اراجیف بباف واقعا حیف انسان که توباشی تو مرد باش بگو آیا خلافی مرتکب شدند آیا ازدیوار خانه کسی بالا رفتند آیا به حق وحقوق خودشان رسیدند؟؟ مگر قبل از دکتر جاودان سیرت همانجا نبودند شما ها یک مشت عقده ای هستید جرات هم ندارید به خودشان حرف دلت را بزنی مواظب خودت باش یا سکته مغزی میزی یا سکته قلبی آنها انسان های شریفی هستند فقط دنبال نان حلال بودند وهستند همینکه جلوی غارتگری وفساد شما را گرفتند کافی است خدايي یک سری به خیاطی زنانه بزن یک دست لباس برای خودت سفارش بده شاید آن موقع بتونی جلوی خودشان حرف دلت بزنی

  • 18 ژیلا 1402/3/16 1:55:46

    درود بر استاندار فهیم و انقلابی منتظر لغو ابلاغ جاودان سیرت با دستان خودت هستیم. فقط خدا میداند این سه ماه باند روشنفکر با مجوز جاودان سیرت چه ..... ی در دانشگاه کردند

    پاسخ
    • 18 - 1 محمد یزدانی پاسخ به : ژیلا 1402/5/13 2:5:15

      چقدر گرفتین که اینقدر مطلب کذب به خورد مردم میدید شماها چرا آخرت خودتان را با پول وپست معامله‌ میکنین به چ قیمتی به قیمت خراب کردن دیگران و موفق جلوه دادن یاران خود تا کی ، این نیز بگذرد، مطمعن باشید که خداوند ناظر اعمال همه بندگانش خواهد بود

    • 18 - 2 بنام عدالت صدای مردم باشیم پاسخ به : ژیلا 1402/3/16 12:26:29

      داستان از این قرار است که خیلی وقت است همه منتظر شنیدن صدای بلند واقعیت های علوم پزشکی استان هستند... شاید ورود به اتفاقات، حوادث و داستان های پشت پرده این نهاد عریض و طویل نیاز به زوایا، ابزارها و حمایت های زیادی باشد اما شرح عملکرد دوساله سیاسیون و دخالت ها، انتصابات، پرداختی ها، جابجایی ها، مناقصات و واگذاریها، ردیف ها، و.. به طور خلاصه با کلی گویی ذیل شروع میشه و در نوشته های آتی این مافیاهای پشت پرده.. بعدی یکی یکی با مستندات گزارش و افشاگری میشود. دخالت سیاسیون : قبل از پیروزی سید ناصر حسینی پور و موحد دانشگاه در زمان یزدانپناه کاملا در اختیار روشنفکر و ندای وحدتی ها بود، بعد از ورود حاج آقا موحد و سید ناصر حسینی پور، قرعه علوم پزشکی به نام حوزه باشت و گچساران افتاد. گرچه دخالت مستقیم نمایندگان در انتصابات ادارات بر رعایت اصل تعادل منطقه ای در انتصابات بود اما هر نماینده ای سعی کرد در اداره سهمیه خود اجازه دخالت و انتصاب دیگر نمایندگان، نهادهای نظارتی و یا استاندار را ندهد... با انتصاب محمد غلام نژاد علارغم همه حرف و حدیث ها ایشان نسبت به سید ناصر خلف وعده کرد و تمامی انتخاب هایش هدایت خواهی شد. ایشان در این برهه زمانی چندین نیرو گرفت، جابجایی ها دلخواه را انجام داد. از خرید سورفیس تا نوگرایی منزل و.. در دستور کارش قرار گرفت و حداکثر استفاده را خود و معاونت حاشیه دار (مرادیان) بردند. در این زمان نیروی شرکتی به نام ................ عمو زاده نماینده به عنوان نماینده ویژه سید ناصر با در دست گرفتن کارتابل رئیس دانشگاه، بدون ابلاغ(خلاف هست) به عنوان رئیس دفتر حوزه ریاست به معاونت ها امر و نهی میکرد و روزانه به نماینده گزارش میداد. اعمال نفوذ در مناقصات، در جذب نیروهای شرکتی، وام گرفتن خلاف امتیاز دانشگاه به نام دیگران؛ اسکان در خونه چند میلیاردی دانشگاه، خرید سورفیس، دخالت مستقیم در همه امورات دانشگاه، و.. مستندات و تخلفات محرز ایشان است. سوال این است بین ۹ هزار نفر نیرو در این دانشگاه باید یه نیرو شرکتی با دخالت مستقیم نماینده زمام امور دانشگاه را در بگیردایا نهادهای نظارتی با وجود گزارشات زیاد هیچ کاری نکردند.؟؟ از مافیای مشاوران فتنه انگیز غلام نژاد مثل ............................................واگذاری ها، انتصابات، و... بعدا مفصل صحبت میشود..: اما خلف وعده غلام نژاد به سید ناصر بعد از انتصاب فرد معلوم الحال سامر مرادیان شروع شد. تخلفات سامر مرادیان از انتصاب داماد، جابجایی خواهر، اسکان خلاف در خونه سازمانی یاسوج، تخصیص پول کلان به باشت، واگذاری پروژه عمرانی با ۵۰ درصد تعدیل بیش از برآورد به .....، ماموریت های الکی، وعده های غذای مهمان دانشگاه، پرخاشگری و توهین و بدبینی محض به همه همکاران، دادن اضافه کار به خانمش که در مرخصی زایمان بود به افرادی خاص که حتی یک ساعت تایمکس نداشتند ، دادن مناقصات به فردی خاص ... میتوان نام برد..: انتصاب آقای استادی بعد از تبدیل وضعیت ایثاگری به مسئول امور قراردادها با دخالت مستقیم سید ناصر با هدف استارت زنجیر باشتی برای جذب نیرو، دادن مناقصات به پیمانکاران مورد نظر(از جمله .... و..) .. شروع شد. برآوردهای عمدا اشتباه با هزینه تراشی هنگفت، شرایط مناقصات دستکاری شده، معرفی نیرو به پیمانکاران و افزایشات خلاف قانونی حجمی از جمله کارهای ایشان است. سپس اوردن جهانبخش علیزاده با سابقه منشی رادیولوژی و یک سال کار به عنوان کارگزینی به جایگاه مدیر منابع انسانی دانشگاه، شاهرخ حبیبی به عنوان مشاور، فردین امیری (داماد باشتی ها) به سمت مدیرپشتیبانی ورفاهی زنجیره باشتی ها را محکم تر نمود... : ..... به عنوان کدام فاکتور و واسطه اصلی سید ناصر برای جذب نیرو و ............... به دلیل خرابکاری های شخصی و به علت راه و روش خاص مرادیان و غلام نژاد و تبعیت هدایتخواه مورد غضب قرار گرفتند.. از طرفی فشار لیدر ها و عملکرد ضعیف نماینده در سطح ملی باعث مغضوب شدن و تحقیر آنها توسط مردم حوزه انتخابیه و حتی کسانی مثل دکتر ..... شد... سید ناصر حسینی مجبور شد با حمایت استاندار و اقبال همراهی روشنفکر (برای بریدن دست هدایتخواه) وزیر را تحت فشار قرار دادند و جاودان سیرت را برای سرپرستی دانشگاه معرفی کنند. جاودان سبرت بخاطر تخصص، تعهد، زحمات دوران کرونا، تجربه مدیریتی از شبکه تا بیمارستان، محبوبیت مردمی و روابط حسنه با نهادهای انقلابی و استاندار گزینه درخوری بود تا هم آبروی رفته و ضعف نمایندگان را بازگرداند و هم امیدی برای براوردن خواسته هایشان باشد: انتخاب جاودان سیرت دردناکترین تیر خلاصی بر تهمت های ناروای غلام نژاد به جاودان سیرت و حمایت از هدایت خواه و تکبر مرادیان بود. تخصص، تجربه و عقاید حسنه جاودان سیرت و روابط نیکو با مجموعه نهادی نظارتی، نمایندگان، در کنار محبوبیت... مدیری که انتظار روزهایی خوشی را به ذهن ها و نگاه ها برگردانید.. اما دخالت مستقیم و فشار نمایندگان، استاندار، لیدرهای نمایندگان و وجود حلقه های مافیای جذب نیرو و پیمانکاران، مافیای خرید تجهیزات، مافیای دریافت نابرابر رفاهیات... هر گوشه از ذهن ایشان را به سمتی میکشاند. : تایید استعلام فردی ..........، با سابقه ای ..... و ناموفق در معاونت ....... به نام............ با دخالت مستقیم نماینده گچساران و استاندار همه کارکنان دانشگاه را به داشتن آینده ای روشن نا امید کرد.. فردی که در چند ساله اخیر ۱ روز مستمر محیط کار نمی امد، اکثرا درگیر ساخت و ساز، بنگاه داری، سیاست کاری بود.. و علارغم مخالفت کارکنان و اعضای هیئت علمی بدون داشتن شرایط احراز پست برای تکمیل حلقه گمشده جذب نیرو و مافیای حمایت پیمانکاران انتخاب شد که با اعمال نابخردانه و اغتشاش سازمانی برای همیشه نابود شد... دخالت نمایندگان و فشار بر جاودان سیرت افزایش یافته است.. ندای وحدتی ها یک طرف، باشتی ها طرف دیگر و کهگیلویه به ویژه راکی ها و سوقی ها یک طرف.. اما با نظارت مستقبم نهادهای اطلاعاتی و اگاه شدن جاودان سیرت از مافیای پشت پرده، با کمک نهادهای مرتبط مراکز فرماندهی نماینده گچساران تخریب شد. با برداشتن حسینی پور در حوزه ریاست و استادی در امور قرارداد ها و بابویی در توسعه و یورش احتمالی به سمت برداشتن اغتشاش دیگری به نام محمد ملک زاده(تخلفاتش در آینده روشن میشود..) در معاونت بهداشتی تیم سید ناصر از هم پاشیده شده است.. . حال اعضای حلقه و پیمانکاران وابسته که امیال و آرزوهای بزرگ خود را بر باد رفته میدانند با تشویش اذهان عمومی و انتشار اخبار کذب در سایت های پولی مثل کبنانیوز، افتو نیوز... و فشار بر استاندار خواهان لغو سرپرستی جاودان سیرت شداند اما این پایان داستان نیست و هم اکنون به زمین و زمان جهت حذف مخالفان، لغو سرپرستی جاودان سیرت گام بر میدارند... به عنوان یک آگاه دلم میسوزد برای بی صحابی این استان! برای دخالت های بی حد و مرز نمایندگان؟! برای همراهی استاندار و عدم نظارت نهادهای نظارتی... چه کسی جوابگوی این وضعیت اسفناک است.... ایا این حرکات چیزی جز بی آبرویی، برای استان نیست؟! تا کی باید مافیا، زد و بند و رانت در نهادی باشد که با جان و سلامت مردم سرکار دارد؟! در مباحث بعدی مافیای اضافه کار، خرید تجهیزات، دزدی اموال، خرید تجمیعی مناقصات عمرانی و نظارت های داستان دارو... را توضيح خواهیم داد. ما برای عدالت مبارزه میکنیم... ما هرهفته فسادها را برملا میکنم.

سایر اخبار
برگزدیدها