یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت مخاطبان؛


زارعی و روشنفکر علیه انحصارطلبان سیاسی!

اما نقطه عطف همکاری و همدلی این دو شخصیت علیه انحصارطلبان و سیاست زدگان بی اخلاق بویراحمد در انتخابات ریاست جمهوری بود

زارعی و روشنفکر علیه انحصارطلبان سیاسی!

ا‌َفتونیوز| یادداشت مخاطبان : درس بزرگ اخلاق‌مداری و مردمداری حاج غلام‌محمد زارعی به سیاست‌زدگان بویراحمد و آنهایی که از ۲ اسفند ۹۸، به جای اینکه به خاطر مردم، با مهدی روشنفکر همراهی و همکاری کنند  فضای بویراحمد را نه تنها انتخاباتی کرده‌اند بلکه با بی اخلاقی و تفرقه‌افکنی هر مانعی را پیش پای نماینده محترم مردم شریف بویراحمد ایجاد می‌کنند.

از ۲ اسفند ۹۸ حاج غلام‌محمد زارعی علی‌رغم اینکه قرار بود در خرداد ۹۹با ساختمان بهارستان خداحافظی کند و جای خود را به مهدی روشنفکر بدهد نه تنها مانند عده‌ای تمامیت‌خواه، سیاست‌زده، تنگ‌نظر و حاسد پیش پای نماینده محترم مردم بویراحمد بزرگ مانعی ایجاد نکرد بلکه به دلیل مردمداری و اخلاق‌مداری، از همان روز ابتدا در کنار مهدی روشنفکر ایستاد.

در طول انتخابات نیز علی رغم اینکه حاج غلام‌محمد زارعی نماینده وقت بویراحمد بودند اما به شکل عجیبی کوچکترین تقابلی میان حامیان ایشان و حامیان ندای وحدت شکل نگرفت و نوک پیکان حملات مهدی روشنفکر و حامیان ایشان به سمت اصول گرایان سنتی بود تا جایی که شورای ائتلاف و حامیان این شورا ادعا داشتند مهدی روشنفکر نسخه دیگر همان غلام‌محمد زارعی‌ست و هدفی جز زمین زدن شورای ائتلاف در سر ندارد و باید به هر قیمتی ایشان زمین زده شود.

در روز جشن پیروزی ندای وحدت نیز توطئه دشمنان در نطفه خفه شد.  هنگامی شخصی در میان جمعیت در حال فیلمبرداری از جرثقیل و جشن بود و به دروغ حرکت شخصی که در بالای جرثقیل اقدام به فیلم گرفتن میکرد را اعدام نمادین ماکت حاج زارعی دانست برای همه به خصوص حاج زارعی مشخص گردید نه ماکتی در کار بوده و نه حامیان ندای وحدت مثل عده‌ای حاضرند انسانیت را لگدمال کنند. انهم وقتی در پروسه انتخابات حاضر به کوچکترین تقابلی با جناب حاج زارعی نبودند.

اما نقطه عطف همکاری و همدلی این دو شخصیت علیه انحصارطلبان و سیاست زدگان بی اخلاق بویراحمد در انتخابات ریاست جمهوری بود. روزی که غلام‌محمد زارعی با وجود اینکه بسیاری از بزرگان شبه انقلابی دروغین بویراحمد، با حضور ایشان در ستاد رییسی و دعوت حاج آرمان بیگلری به شدت مخالفت کردند اما حاج آرمان بیگلری استارت تقابل با اصول گرایان سنتی را از همان روز زد تا استقلال و قاطعیت خود در تصمیم‌گیری ستاد رییسی در استان را به همه  گوشزد کند و حاج غلام‌محمد زارعی نیز از این موضوع استقبال کردند و از همان روز در خیابان معلم برای دشمنان دیروز و تنگ‌نظران بویراحمد خط و نشان کشیدند.

بی دلیل نیست شاهد محبوبیت روز افزون حاج غلام‌محمد زارعی در میان مردم بویراحمد به ویژه حامیان ندای‌وحدت هستیم و همه امید دارند روزی بساط پرونده‌سازی و بی‌اخلاقی برای همیشه در بویراحمد جمع شود.

غلام‌محمد زارعی روزی بهتر و بیشتر از گذشته مزد مردم‌داری و اخلاق‌مداریش را خواهد گرفت و تخریب‌گران و سیاست زدگان بویراحمد که مهم‌ترین ابزار سیاسی آن‌ها بی اخلاقیست هر روز بیشتر از دیروز منزوی و فرسوده میشوند.

 

(این یادداشت  نظر مخاطبان است و انتشار آن به معنای تایید تمامی یا بخشی از آن نمی باشد)



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 13 نظر

  • 1 محمد 1402/3/20 7:59:13

    دکترخرامین پدیده انتخابات است از ترس دکتر خرامین روشنفکر شب روز خواب ندارد

    پاسخ
  • 2 lمارگون 1402/3/20 7:57:50

    آقای روشنفکر کارش تمام است دراین چندسال هیچ دست آوردی برای مردم استان نداشت ضعیف ترین نمایند در طول تاریخ بویراحمد

    پاسخ
  • 3 دشت روم دیارم 1402/3/20 0:10:11

    فک کنم اوضاع آقای بهرامی منتظریان خوب نباشه چرا که ایل تامرادی تعصبی هستن وهیچ وقت پشت به برادر خودشون نمی‌کنند.وقتی زارع نشسته با روشنفکر یعنی موج دیگری برا جریان ندای وحدت

    پاسخ
  • 4 تامرادی 1402/3/19 23:27:35

    خدایی آن مجسمه ای که در سرنجل کل اعدام شد مال کی بود . شاید آقای حاج زارعی خودش گفته این کار را ندای وحدت انجام بدهند و بگن کار شورای ائتلاف است . خنده داره ، نه

    پاسخ
  • 5 وحدت 1402/3/19 23:22:58

    سلام برمردم خوب شجاع تاریخ ساز بویراحمدودنا ودرود برنماینده شجاع بویراحمد جناب آقای روشنفکر ،اولا جاداره ازهمه زحمات نماینده مردم دوست بویراحمد تشکری داشته باشم ازطرفی هم نویسنده ونویسندگانی که درمسیر سیاست وانتخابات قلم میزنن این نکته رو متذکر شوم که ازروی احساسات هیچگاه قلم نزنن،مهمتر ازان اینکه غلام محمد زارعی بداند در۸سال دولت روحانی و واگذار نمودن همه اختیارات وارکان دولت به تاجگردون عملا عزت بویراحمد شکست و اقتدار ،شکوه بویراحمد که از بدو پیروزی انقلاب تاان زمان هیچگاه لگدمال نشده بود به راحتی باحذف نخبگان وانزوای سیاسیون خوش نام یاسوجی جولان گاهی برای تاجگردون ومدیران ایشان درمرکز تصمیم گیری وتصمیم سازی استان گردید حال سکوت ،واگذاری قدرت بلامنازع مرکز به شهرستان گچساران ، عملا ایشان تودستی نماینده گچساران بود حال جهت ترمیم ووجه سیاسی خود پس از گذشت چندین سال از خدمتگزاری نماینده مردمی بویراحمد خود جای سوال چرا نبود حالا پیداشون شده،جناب روشن فکر وحامیان عزیز یه کم به این موارد عمیقا فکر کنید سپس اظهار نظر بفرمایند

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1402/3/19 22:23:25

    قسمت دوم حرف اینه مبارزان با انحصار طلبان خود انحصارطلبانی جسورتر شده اند خاصیت قدرت

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1402/3/19 20:30:47

    دولت گرانی و نخبه کش

    پاسخ
  • 8 ناشناس 1402/3/19 20:10:56

    حاج زارع با حمایت دکتر روشنفکر توسط وزیر نفت میخواست به عنوان معاون پارلمانی وزارت نفت معرفی شود تمامیت خواهان نگذاشتند با تخریب نگذاشتند و گفتند حاج زارعی طرفدارروحانی بود

    پاسخ
  • 9 پایاب 1402/3/19 18:57:43

    پیروز انتخابات دکتر منتظریان انقلابی

    پاسخ
    • 9 - 1 بویراحمد پاسخ به : پایاب 1402/3/21 14:11:21

      ملا نایر برادر خالیباف هست،کور خوندید

  • 10 مارگون 1402/3/19 18:52:2

    شوخی می فرمائید توئیت های دختر نماینده سابق یادتون رفته

    پاسخ
  • 11 ناشناس 1402/3/19 18:12:3

    درود بر هردو

    پاسخ
  • 12 الیاس 1402/3/19 18:10:58

    زارعی ثبت نام خواهد کرد روشنفکر پیروز خواهد شد و ۱۴۰۶ زارعی و روشنفکر هر دو راهی بهارستان میشوند چون دو نمایندگی میشود

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها