یادداشت
گفتگو و گزارش

امام جمعه موقت یاسوج:


دولت اولویتش را رفع بیکاری جوانان بداند نه افزایش نرخ جمعیت

امام جمعه موقت یاسوج از دولتمردان سیزدهم خواست برای رفع مشکلات و معضلات بیکاری در استان های محرومی مانند استان کهگیلویه و بویراحمد تلاشی بیشتری از خود نشان دهند و اولویت اول خود را رفع بیکاری جوانان دانسته نه افزایش نرخ جمعیت.

دولت اولویتش را رفع بیکاری جوانان بداند نه افزایش نرخ جمعیت

اَفتونیوز| "سیدعلی صالح موسوی اعظم" در خطبه دوم نمارجمعه این شهر با اظهارتاسف از اینکه مشکلات بیکاری جوانان دامنگیر بسیاری از خانواده ها در استان های محروم بویژه استان کهگیلویه و بویراحمد شده است، اظهارداشت: دولت باید زمینه اشتغال جوانان را ایجاد کند و جزء اولویت‌های اول آن باشد.

وی با تاکید براینکه تا زمانی که راه اندازی  کارخانه‌های مختلف در این استان ها صورت نگیرد مشکل بیکاری رفع نمی شود، خاطرنشان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات زیادی در حوزه زیرساختی دارد تا کارخانه‌های مختلف در استان راه‌اندازی نشود مشکل بیکاری رفع نمی‌شود.

امام جمعه موقت یاسوج با نادرست خواندن احداث برخی کارخانه‌هادر شهر‌های بدون پشتوانه علمی و کارشناسی، یادآور شد: برخی کارخانه‌ها در مناطق کویری بدلیل زور و قدرت نماینده آن شهر تأسیس می شود اما بعدا متوجه می‌شوند این کارخانه نباید احداث می شد و این در حالی است که در برخی از شهر‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با وجود ظرفیت و منابع نفتی هیچ خبری از پالایشگاه و کارخانه‌های مرتبط نیست.

موسوی اعظم تاکیدکرد نرخ بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد زیاد است و دولت سیزدهم باید این مشکل را جدی بگیرد و در راستای رفع آن قدم بردارد.

او گفت: دولت سیزدهم نباید تحت تأثیر گروه‌های مختلف قرار بگیرد و برای رفع مشکلات جوانان بیکار به استان‌های محروم هم توجه کند.

امام جمعه موقت یاسوج افزایش نرخ جمعیت را با اهمیت خواند و ادامه داد: افزایش جمعیت از سیاست‌های مهم کشور است که مقام معظم رهبری هوشمندانه در این باره تأکید داشته‌اند.

موسوی اعظم افزود: افزایش نرخ جمعیت برای کشور ما خیلی مهم است اما باید به این نکته هم توجه داشت که اشتغال جوانان اهمیت ویژه‌ای دارد و مسئولان اول باید به فکر رفع بیکاری جوانان باشند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها