یادداشت
گفتگو و گزارش

توضیحات اَفتونیوز در خصوص یک خبر

تحریریه اَفتونیوز بعد از حواشی مختلف و بررسی اسناد توضیحاتی را در خصوص یک خبر داد

توضیحات اَفتونیوز در خصوص یک خبر

اَفتونیوز| سایت خبری اَفتونیوز روز گذشته یادداشتی را منتشر کرد که در این یادداشت به اتفاقات پیرامون جشن پیروزی نماینده محترم مجلس بویراحمد در منطقه سرنجل‌کل اشاره شده بود‌ و متاسفانه باعث ایجاد بدبینی‌ در فضای مجازی و حقیقی شده است.

طبق بررسی‌های انجام شده تحریریه افتو‌نیوز و مشاهده تصاویر، فیلم‌ها و مطالب مربوط به اتفاقات پیرامون جشن مشخص گردید در روز جشن پیروزی نماینده محترم در منطقه سرنجل‌کل، چنین اقدامی صورت نگرفته است و  فقط یک شیطنت و بی اخلاقی رسانه‌ای توسط یک شخص بوده است.

واقعیت از این قرار بوده شخصی از میان جمعیت، از راننده جرثقیل درخواست کرده برای تصویربرداری و فیلمبرداری ایشان را بالا ببرد و راننده جرثقیل احتمالا تحت تاثیر جو حاکم بر جشن چنین حرکت خطرناکی را  پذیرفته‌ و هنگامی شخص مربوطه با جرثقیل بالا برده میشود و در حال فیلمبرداریست

متاسفانه شخص دیگری از میان جمعیت، اقدام به فیلمبرداری از شخصی کرده که در بالای جرثقیل بوده است و با بی اخلاقی و شیطنت رسانه‌ای، این حرکت را اعدام نمادین ماکت نماینده محترم سابق بویراحمد خوانده است.

در حالی در تمامی تصاویر و فیلم‌ها کاملا مشخص است شخصی از میان جمعیت بالا رفته است و در حال فیلم‌برداریست  و شایعه بالا بردن ماکت با جرثقیل از اساس اشتباه می باشد و کوچکترین بی احترامی در این تصاویر نسبت به نماینده سابق بویراحمد حاج غلام‌محمد زارعی نگردیده است.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 همشهری 1402/3/21 2:16:8

    شب مطلب دروغ می نویسی صبح تکذیبش میکنی ملت هم بیکار جک های شما را بخوانن

    پاسخ
  • 2 هومان رستمی 1402/3/20 16:37:9

    چقد پیل وت دان که الان همه خبرل از چهار سال پیش تا الان نماینده توجیه ایکنی که همه گل و بلبل بودن

    پاسخ
  • 3 کوروش 1402/3/20 16:32:49

    سلام تفرقه افکنی و فتنه بد است ، قطعا خدای متعال فتنه انگبز را مجازات میکنه و در راه رسیدن به هدفش او را ناکام میکند . بنابراین آنهای که با گل آلود کردن آب به قصد رسیدن به هدف خود هستند کاملا در اشتباهند ، چیزی که گذشت هیچ از او یاد نکن . جناب حاج زارعی بسیار مرد شریف و نجیب و انسانی دوست داشتنی است که به یقین مطمئن هستم انسان کینه توزی نیست و همه چی را میسپارد به خدای متعال و احترام خاصی برای نماینده فعلی بویراحمد ودنا دارد . لذا عمل چند نفر جوان خام و ناآگاه را به پای جناب دکتر روشنفکر تلقی نخواهد کرد . بی شک جناب حاج زارعی صبر ایوب دارد . مردی از جنس مهربانی با مردم بودند و هستند .

    پاسخ
  • 4 ناشناس 1402/3/20 14:47:17

    آن چنان گویاست که با هیچ روشی قابل کتمان نیست همه می دانند که به نماینده ی سابق اهانت شد و کار زشت و لکه ی ننگی برای نماینده ی فعلی بود.

    پاسخ
  • 5 سیاوش 1402/3/20 14:2:20

    چطور الان به نظرتون افتاد این اتفاق ،،بعد از گذشت سه سال و اندی.. عجب ..

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها