یادداشت
گفتگو و گزارش

تغییر "لباس فرم" مدارس کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جدید الزامی نیست

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: دانش آموزان استان می توانند از لباس فرم مدارس سال گذشته در سال تحصیل جدید استفاده کنند.

تغییر "لباس فرم" مدارس کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جدید الزامی نیست

اَفتونیوز| "جلال رحیمی بیدک" روز یکشنبه اظهار کرد: طرح رنگ و مدل لباس فرم دانش آموزان تا سه سال قابل تغییر نخواهد بود و دانش آموزان می توانند از لباس های فرم سال گذشته استفاده کرده و اجباری در تهیه لباس فرم جدید ندارند.

رحیمی بیدک با اشاره به تبعیت کردن مدارس دولتی و غیردولتی از مصوبات جلسه تعیین لباس فرم در مدارس گفت: هیچ مدیری حق بستن قرارداد با واحدهای تولیدی را ندارد.

وی بستن هر گونه قرارداد با واحدهای تولیدی برای دوخت و تهیه لباس فرم مدارس را بر عهده انجمن اولیا و مربیان مدرسه دانست و اضافه کرد: تولید کنندگان لباس فرم مدارس باید به موقع و تا قبل از بازگشایی مدارس لباس ها را به دانش آموزان تحویل دهند.

معاون آموزش ابتدایی بر قیمت گذاری لباس فرم توسط صنعت معدن و تجارت تصریح کرد و ادامه داد: لباس ها باید با قیمت مشخصی به اولیای دانش آموزان اطلاع رسانی شده و در صورت استفاده نکردن خیاطان از پارچه مصوب و یا دوخت نامناسب، موظف به پرداخت خسارت به دانش آموزان هستند.

استان کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر جمعیت،هشت شهرستان و۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه و حدود ۱۷۲ هزار دانش آموز و بزرگسال و در بیش از ۳۰۱۸باب آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد دانش آموز، ۱۲هزار در پیش دبستانی و مهدکودک استان حضور دارند.

از کل دانش آموزان استان، ۴۹ درصد از آنها را دختران و ۵۱ درصد را آقایان تشکیل می دهند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها