یادداشت
گفتگو و گزارش

سرپرست شهرداری یاسوج: نیروی های شرکتی تحمیلی با پای خودشان بروند/اولویتم معیشت کارکنان است

بهرامی در این نشست با اشاره به برنامه‌های خود در شهرداری یاسوج با بیان اینکه مهمترین برنامه من در این دستگاه رسیدگی به وضعیت معیشت و مطالبات کارکنان شهرداری است

سرپرست شهرداری یاسوج: نیروی های شرکتی تحمیلی با پای خودشان بروند/اولویتم معیشت کارکنان است

اَفتونیوز| با حضور اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج، شهردار سابق و همچنین سرپرست جدید شهرداری یاسوج تغییر و تحول مدیریتی در سطح مدیریت شهری مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت.

در این نشست با استعفای نستهن مقدم، سجاد بهرامی به عنوان سرپرست شهرداری یاسوج انتخاب شد.

بهرامی در این نشست با اشاره به برنامه‌های خود در شهرداری یاسوج با بیان اینکه مهمترین برنامه من در این دستگاه رسیدگی به وضعیت معیشت و مطالبات کارکنان شهرداری است از پی گیری وصول مطالبات میلیاردی شهرداری از سایر دستگاه ها به عنوان یکی دیگر از اولویت های کاری خود در مدت سرپرستی اشاره کرد.

او به موضوع مهم دیگری اشاره کرد و گفت: از همینجا با همه احترامی که برای دوستان و همکاران خود در شهرداری یاسوج قائل هستم به آنها می‌گویم اگر کسی نیروی شرکتی به دلخواه خود وارد شهرداری کرده به آنها بگویند که خودشان دنبال کار و زندگی خود بروند تا نیاز نباشد ما عذر آنها را بخواهیم.

سرپرست شهرداری یاسوج به همه آنهایی که چنین نیروهایی را وارد شهرداری کرده‌اند اعلام کرد: به نیروهایی که وارد کرده اند بگویید محترمانه خودشان بروند تا نیازی به برخورد نداشته باشیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 اسماعیل 1402/3/26 4:8:20

    ای نه ماشاءالله اومدی مردم بدبختو از کار بی کار کنی از همین اول نشون دادی دنبال رضایت اون چند نفری هستی که جلو استانداری تجمع کردن نه عمران و آبادی خخخخخخ

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها