یادداشت
گفتگو و گزارش

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:


دیگر استخدام بدون ضابطه نداریم/ بزودی ۸۰ نفر از طریق آزمون جذب می کنیم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون استخدام ۸۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: استخدام بدون آزمون نداریم.

دیگر استخدام بدون ضابطه نداریم/ بزودی ۸۰ نفر از طریق آزمون جذب می کنیم

سید علی احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده از طریق سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه، مجوز استخدام 80 نفر در دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شده که بزودی فرایند اجرایی اعم از برگزاری آزمون و ...انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به نیازسنجی از دستگاه‌های اجرایی سهمیه هر دستگاه مشخص شده است، عنوان کرد: جذب نیرو در ادارات بدون شرکت در آزمون امکانپذیر نیست و در این راستا برای برقراری عدالت و فراهم شدن شرایط برای رقابت بین افراد نخبه و توانمند از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه به کارگیری رابطه‌ای از نگاه ما مذموم است و باید ضابطه در هر موضوع و امری مقدم بر رابطه باشد، افزود: برای اجرای عدالت در مسائل مختلف دست مدیران دستگاه‌های اجرایی را می‌فشاریم و از آنان می‌خواهم از این مسیر درست و منطقی برای لحظه‌ای غفلت نکنند و درهیچ شرایطی تحت تاثیر مسائل فرعی و حاشیه‌ای قرار نگیرند.

احمدزاده در خصوص اشتغال فرزندان ایثارگران نیز گفت که  به زودی آزمون جذب 80 نفر نیرو برای ادارات و شرکت‌های دولتی خدمات رسان استان برگزار می‌شود که فرزندان ایثارگران نیز می توانند از این طریق جذب ادارات شوند.

وی از رسانه‌های خواست تا نسبت به فرهنگ سازی در زمینه کارآفرینی و ایجاد شغل فرهنگ سازی کنند زیرا بسیاری از جوانان استان شغل را تنها پشت میز نشینی در ادارات دولتی می‌دانند و حتی بسیاری از آنان کار خدماتی در ادارات را به شغل‌های تاپ و پرسود در بخش خصوصی ترجیح می‌دهند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 محمدی 1402/3/30 8:43:3

    آن استخدامی که دکتر دهرابپور گفت چه شد قانونی آمده بود سر کار یا خلاف قانون ؟

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها