یادداشت
گفتگو و گزارش

نامه اهالی روستای سادات امامزاده نورالدین(ع) کهگیلویه خطاب به استاندار/ به وعده های خود عمل نکردید!

جمعی از اهالی روستای جمعی از سادات امامزاده نورالدین (ع) شهرستان کهگیلویه در مرقومه ای خطاب به استاندار نوشتند

نامه اهالی  روستای سادات امامزاده نورالدین(ع) کهگیلویه خطاب به استاندار/ به وعده های خود عمل نکردید!

اَفتونیوز| جمعی از اهالی روستای جمعی از سادات امامزاده نورالدین (ع) شهرستان کهگیلویه در مرقومه ای خطاب به استاندار نوشتند: 

جناب آقای احمدزاده

سلام علیکم؛

با صلوات بر پیامبر اکرم و خاندان پاک و مطهر ایشان و درود به روح پر فتوح امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی ایران

 بیش از یک سال و نیم از سفر جنابعالی وهیئت همراه به روستا ی امامزاده نورالدین (ع) وحضور بر سر گلزار پاک اولین شهید انقلاب در خطه ی جنوب کشور وسرداران شهید جنگ تحمیلی این دیار شهید پرور  می گذرد.

حضور شما درآن روز موجب شادی مردم این روستا شد  زیرا اولین بار بود که روستا میزبان مقام ارشد دولتی بود و این به برکت دولت انقلابی رخ داد وامید داشتند با توجه به وعده ها ودستورات جنابعالی به مسئولین مربوطه که (فیلم آن موجود هست) تمامی مشکلات اولیه و زیرساختی به صورت جهادی به وسیله دولت محرومان و نهادهای انقلابی در مدت زمان اندکی حل شوند.

اما آیا می دانید حاصل موصوبات شما در این سفر چه بود؟ آیا پیگیر دستورات اجرایی خود با ذکر درصد پیشرفت شدید؟ آیا پیگیر تلاش مسئولین مربوطه در مورد مشکلات و پیگیری مصوبات خود شده اید؟

جناب استاندار محترم

سوء مدیریت محرز زیر دستان ومسئولین مربوطه در اجرایی کردن وعده های جنابعالی موجب از دست رفتن اعتماد بخش عمده‌ای از حامیان مردمی و بدنه اجتماعی دولت سیزدهم شد و با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با دولت سیزدهم در تاریخ ششم شهریور ۱۴۰۰

(مسئله‌ی احیای اعتماد مردم و امید مردم هم بسیار چیز مهمّی است؛ چون اعتماد مردم بزرگ‌ترین سرمایه‌ی دولت است. مردم وقتی به شما اعتماد کردند و امید به شما داشتند، با شما راه می‌آیند و کمکتان می‌کنند؛ این بزرگ‌ترین سرمایه است برای دولت که بتواند اعتماد مردم را جلب کند که البتّه این متأسّفانه یک مقداری آسیب دیده و بایستی ترمیم کنید این را و راهکارش هم این است که حرف و عمل مسئولین یکی باشد؛ وعده‌ای اگر به مردم دادید، طبق آن وعده اگر عمل کردید، مردم به شما اعتماد پیدا می‌کنند؛ اگر شما وعده کردید و عمل نشد یا گفتید فلان کار شده، مردم در واقعیّت دیدند نشده، اعتماد مردم سلب می‌شود؛ واقعاً باید خیلی بجِد‌ مراعات کنید )

امید آن را داریم با اطاعت از فرامین رهبری هر چه سریعتر و در اقدامی عاجل زمینه ی جلب رضایت مردمی را که به وعده های شما امید داشتند فراهم کنید و با مسئولینی که مسبب دلخوری و ناامیدی مردم شهید پرور و انقلابی روستای امامزاده نورالدین شده اند برخورد کنید چرا که شما به مردم وعده داده اید و این کوتاهی و عدم پیگیری از جانب مدیران و زیر دستان شما بوده که اسباب دلخوری را ایجاد کرده است.

جناب دکتر احمدزاده

امید و اعتماد را به پایگاه اجتماعی دولت بازگردانید و بدانید به عنوان مدیر ارشد دولت در استان مسئولیت حفظ پایگاه اجتماعی دولت محرومان و مردمی در دستان شماست .

بدون شک فردی دلسوز که بتواند از تمام ظرفیت‌های مردمی استفاده نماید و روحیه‌ی غرور و تکبر در برابر مردم و گروه‌های مردمی نداشته باشد، می‌تواند در دو سال باقی مانده تا اتمام دولت انقلابی، عقب‌ماندگی‌ها و کم کاری های سال‌های گذشته به خصوص همین ایام گذشته از دولت را جبران نماید و امید را روانه ی دل مردم کند .

در ادامه توجه حضرتعالی را به بخشی از دلایل مطالبه فوق جلب می نمائیم:

الف _ نبود راه دسترسی مناسب این روستا

باتوجه به اینکه درفاصله ۶ کیلومتری بزرگراه پاتاوه به دهدشت قراردارد وهمیطور محور مواصلاتی بخش های بزرگ چاروسا ودیشموک با جمعیت بالغ بر ۷۰ هزار نفر از این مسیر به مرکز استان میگذرد

انتظار داریم که هرچه سریع تر روال کار پروژه پیگیری وبه بهره برداری برسد.

ب _ مشکل آب:روستای امامزاده نورالدین (ع) سرچشمه بهترین آبهاست ولی اهالی آن محتاج لوله کشی..

ج-پ _ گاز(نبود گآز یعنی نابودی طبیعت بکر زیبای ودست نخورده)

د _ پمپاژ رود سور(جهت کشاورزی واشتغال اهالی وجوان روستا)

_ جاده دسترسی به گلزار شهدا

_ سرمایه گذاری در بخش گردشگری

باسپاس از طرف جمعی از سادات امامزاده نورالدین (ع)



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1402/4/2 14:59:7

    استاندار همه می دانند که تا در توانش هست تلاش می کند برای رفع نیازهای مردم محروم،اما خیلی مواقع ممکن هست از دولت بودجه نرسد و کارش لنگ بماند،درود بر انسانهای بی ادعا

    پاسخ
    • 1 - 1 علی اکبری پاسخ به : 1402/5/7 0:55:42

      استاندارها جز گریه و وعده های پوچ هیچ توانی نداره ایشان اصلا توان مدیریتی ندارد.. شما که حامی و دلسوز استانداری که بهش بگو برای 200 متر جاده برای 27 شهید سادات که در محضر گلزار شهدا قول دادی چی شد.. آیا این 200 متر نیاز به بودجه داشت.. تمام سازمان های اجرایی ایشان یک لودر دارد آیا کشید 200 متر جاده خاکی بودجه میخواد... فلیمش موجوده.. مث فیلم گریه اش در دیشموک محروم

سایر اخبار
برگزدیدها