یادداشت
گفتگو و گزارش

۵۵ درصد از خانواده های کهگیلویه و بویراحمد از اعتیاد فرزندانشان بی‌اطلاع هستند

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۵۵ درصد خانواده‌هایی که در استان فرزندان آنان درگیر با اعتیاد دارند از این موضوع بی اطلاع هستند.

۵۵ درصد از خانواده های کهگیلویه و بویراحمد از اعتیاد فرزندانشان بی‌اطلاع هستند

اَفتونیوز| سرهنگ بختیاری روز چهارشنبه در نشست با جمعی از خبرنگاران به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر افزود: اعتیاد به مواد مخدر پیامدهای اجتماعی و فردی زیادی به دنبال دارد که نیاز است در این خصوص مراقبت های اصولی بیشتری از سوی خانواده ها و جامعه صورت گیرد.

وی از کشف و ضبط ۲ تن و ۷۰۰ کیلو مواد مخدر در سه ماهه نخست امسال در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اظهار کرد: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۰ درصد رشد داشته است.

سرهنگ بختیاری با بیان اینکه در بهار امسال ۴۷۸ قاچاقچی خرده فروش در استان دستگیر شده اند، ادامه داد: در این زمینه ۹۱ دستگاه خودرو کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش نشان می دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد همچنین از طرح پاکسازی مناطق حاشیه شهرهای استان و کنترل جاده‌های استان خبر داد و گفت: در این طرح ۶۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و ۵۲۴ نفر نیز دستگیر شدند.

وی اولویت پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد را توسعه شبکه‌های اطلاعاتی ذکر کرد و ادامه داد: مهمترین عنصر در این رابطه شهروندان هستند که انتظار می‌رود مشارکت بیشتری باشند.

سرهنگ بختیاری همچنین از برنامه ریزی برای اجرای طرح برخورد با خرده فروش‌های مواد مخدر از ۲۹ خرداد ماه امسال در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: این طرح به مدت چهار روز در استان ادامه دارد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها