یادداشت
گفتگو و گزارش

عامل آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه پریکدان بویراحمد دستگیر شد

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عامل آتش سوزی جنگل ها و مراتع منطقه (پریکدان )شهرستان بویراحمد خبرداد.

عامل آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع منطقه پریکدان بویراحمد دستگیر شد

اَفتونیوز| سرهنگ ابراهیم جانی نسب در گفت و گو با خبرنگاران در یاسوج، گفت: با همراهی خوب و قابل تحسین تیم اطفاحریق یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان بویراحمد و مردم طبیعت دوست  «پریکدان»، دهیار ، اعضائ شورای و مردم روستای «پریکدان» ، آتشی که از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح روز پنج شنبه در منطقه «پریکدان» شعله ورشده بود در کمتر از دو ساعت مهار شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر از همکاری و همراهی قابل تحسین مردم با منابع طبیعی  استان خاطرنشان کرد:مردم عملا نشان دادند که دلسوز طبیعت هستند و اگر جایی نیاز به همکاری و همراهی باشد از هیچ کمکی دریغ نمی ورزند و امروز با کمک تشکل های مردم نهاد عامل آتش سوزی را در کمترین زمان ممکن شناسایی ودستگیر شد و تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان عنوان کرد: با توجه به خشک شدن عرصه های مراتع و جنگل ها به همشهریان توصیه می‌شود از روشن کردن آتش در این عرصه ها جدا خودداری کنند در ضمن در صورت هرگونه مشاهده تخلف با تلفن 1504تماس بگیرند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها