-
نخبه کشی در کهگیلویه؛ نقض بدیهیترین اصل منطق در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
حسن کریمی -
از پایان تاریخ تا دموکراسیِ محتضَر
محسن خرامین -
نا-ظفرمندیِ توسعه: اربابِ مردم یا نمایندۀ آنها؟
حسین موسوی -
روابط عمومی؛ تجلی فهم، تفسیر و راهبریِ اجتماعیِ
صیاد خردمند -
تأملی بر اقدامات پوپولیستی دولتها در استان کهگیلویه و بویراحمد
حسن کریمی -
چگونگی ایجاد تعلیمات عشایری از آغاز
سید ساعد حسینی -
تاجگردون؛ وکیل یا ولینعمت؟
یادداشت مخاطبان -
به اعماق برگرد «شیوا»
امراله نصرالهی -
وقتی شایستهسالاری قربانی تبعیض و روابط میشود
حسن کریمی -
دهن کجی شبکه دنا به جامعه ورزش استان و مردم کهگیلویه
سید ابوصالح دانشفر
تصادف زنجیره ای یاسوج با تیم اعزامی از تهران بررسی می شود
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تصادف زنجیره ای دلخراش پلیس راه یاسوج گفت: بررسی این حادثه با حضور تیم کارشناسی از تهران انجام می شود.

اَفتونیوز| علیرضا نیکروز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به دلخراش و سنگین بودن این حادثه، با حضور کارشناسان خبره از تهران با بررسی های لازم نتایج حادثه را اطلاع رسانی می کنند.
ظهر روز جمعه یک دستگاه تریلی حامل بار آهن به علت نقض فنی در ترمز، بعد از پلیس راه یاسوج – شیراز، با تعدادی خودرو به صورت زنجیره ای برخورد که در این حادثه تاکنون تعداد ۶ نفر فوت و ۲۵ نفر مصدوم گزارش شد
از ۲۵ نفر مصدومی این حادثه ۱۵ نفر مرد و ۱۰ تن زن که از این تعداد خانم ۴ نفر کودک هستند.
در این حادثه ۲۵ خودرو با هم برخورد داشتند که سرنشینان ۱۴ خودرو کشته یا زخمی شدند.
همه مصدومان با کمک امدادگران هلال احمر، فوریت های پزشکی و متولیان امر در کمترین زمان ممکن به بیمارستان شهید جلیل شهر یاسوج منتقل شدند.
افزون بر ۶ هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل اصلی، فرعی، روستایی و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
این استان با داشتن کمتر از ۱۴۰ کیلومتر بزرگراه و شرایط خاص توپوگرافی و کوهستانی یکی از استانهای خطرناک در زمینه سوانح رانندگی است.
بسیاری از جادههای کهگیلویه و بویراحمد در مناطق کوهستانی و دارای شیب تند هستند.
بر اساس برآوردها هزینه هر کیلومتر بهسازی و آسفالت راههای اصلی در این استان حدود دو تا سه برابر استانهای کویری است.
بنا به نظر کارشناسان راه، ایمنی جادههای این استان اعم از جادههای اصلی، پلها، تونلهای موجود و حتی برخی بزرگراهها پایین است.
برای کاهش میزان تصادفات در کهگیلویه و بویراحمد چهارخطه کردن جادهها و جداکنندههای فیزیکی بسیار مؤثر خواهد بود.
چهار محور یاسوج-اصفهان، یاسوج- بهبهان، گچساران- بابامیدان و "پاتاوه -دهدشت جز جادههای شریانی استان هستند و باید در راستای ایمن سازی این مسیرها تلاش جدی شود.
نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.
- 1 نقره داغ ۹۳۰ خودروی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد
- 2 وجود ۹۱۲ خانواده دارای فرزند چندقلو در کهگیلویه و بویراحمد
- 3 هزار کنتور برق در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال هوشمند میشود
- 4 کاهش بارندگی و آسیب جدی به مزارع کهگیلویه و بویراحمد
- 5 گره کور بلوار جمهوری یاسوج با ورود دستگاه قضایی باز شد
- 6 پیام تبریک نادر منتظریان به فرمانده جديد سپاه استان
- 7 ۶ مجروح در پی تیراندازی در عروسی
- 8 نبود بالگرد مشکل جدی مهار آتشسوزی جنگلهای کهگیلویه و بویراحمد است
-
مدیرکل میراث فرهنگی: اشیا تاریخی به درستی نگهداری نمیشوند/ برای تکمیل موزه نیاز به اعتبار داریم/ کاروانسرا و بافت تاریخی دهدشت احیا میشوند
-
حضور دو نماینده سابق و اسبق بویراحمد در مراسمهای عمومی/ فعالیتهای انتخاباتی «روشنفکر» و «زارعی» شروع شد؟!
-
کار جالب یک مرکز درمانی در راستای مسئولیت اجتماعی/ «درمانگاه صدرا» جور شهرداری یاسوج را کشید!
-
کمانه سیاست تهاجمی تاجگردون به خودش/ آقای تاجگردون! از صف اول نمایشها بترسید نه از جوانان گچساران و باشت!
-
پیشرفت طرح صنایع پلیمر گچساران از ۴۴ درصد عبور کرد/ جزییات
-
توضیحات فرماندار لنده در خصوص احیای معدن فسفات قیام
-
تشریح جزئیات تسهیلات ودیعه مسکن در کهگیلویه و بویراحمد
-
انتصاب عضو هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی «گهر زمین»/ عکس و سوابق
-
معاون سیاسی استاندار: استادیوم قلعهرئیسی حدود ۹۰ درصد پیشرفت داشته اما هنوز افتتاح نشده است/ عمر مفید پروژه های نیمه تمام استان در حال از دست رفتن است/ پارسائی: آمده ام به ورزش استان خونی تازه تزریق کنم
-
گسترش آفت جوانهخوار بلوط در ۷۰هزار هکتار از جنگلهای کهگیلویه و بویراحمد
نظرات ارسالی 0 نظر
شما اولین نظر دهنده باشید!