یادداشت
گفتگو و گزارش

گزارش ارسالی مخاطبان :


گچساران و نبود دستگاه ام آر ای/مردم قربانی لج بازی های سیاسی؟!

نبود دستگاه MRI و کمبود تجهیزات بیمارستانی در بیمارستان‌های گچساران یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این شهر که در سایه کم توجهی مسئولان مردم مجبورند به بهبهان یا دهدشت با هزینه‌های گزاف مراجعه کنند.

 گچساران و نبود دستگاه ام آر ای/مردم قربانی لج بازی های سیاسی؟!

اَفتونیوز| گزارش ارسالی مخاطبان: نبود دستگاه MRI و کمبود تجهیزات بیمارستانی در بیمارستان‌های گچساران یکی از دغدغه‌های اصلی مردم این شهر که در سایه کم توجهی مسئولان مردم مجبورند به بهبهان یا دهدشت  با هزینه‌های گزاف مراجعه کنند.

۱۵ اردیبهشت سال ۹۳ بود که طرح تحول نظام سلامت رسما در کشور کلید خورد تا به بهبود سیستم سلامت در کشور بینجامد. هدف از این طرح حفاظت مالی از بیماران، ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات سلامت، ارتقای کیفیت خدمات و نیز افزایش سرانه‌های درمان عنوان شد.

نبود دستگاه «ام‌آر‌آی» سال‌هاست که مشکلاتی را برای مردم شهرستان گچساران و باشت ایجاد کرده است و مردم این دوشهرستان برای انجام «ام‌آر‌آی» مجبورند به شهرهای هم‌جوار از جمله بهبهان، دهدشت و.... مراجعه کنند و این مسئله سال‌ها موجب شده تا مردم این شهرستانها هزینه‌های زیادی را متحمل شوند و در تردد به شهرهای هم‌جوار جان‌شان را به خطر بیندازند.

هرچند در چند وقت اخیر خبرهای خوش از دستگاه (ام. آر .آی) برای شهرستان.های گچساران  به گوش رسید اما گویا این موضوع در  بن بست گیر کرده و راه به جایی نمی‌برد بلکه مسئولان باید گام‌های بلند تری بردارند.

اردیبهشت امسال بود که با پیگیری‌های معاونت توسعه وقت شاهد به جریان انداختن مجدد نوسازی و تعمیر MRI گچساران بودیم و در کمتر از دوماه به طور کامل کارهای فنی و داخلی مرکز انجام گرفت ولی  بصورت غیررسمی شنیده می شود  با  اختلاف‌هایی که در دانشگاه اتفاق افتاد متاسفانه در همان وضعیت باقی ماند

اکنون، سوال اکثر مردم  شهرستان گچساران از مسئولین دانشگاه این است  که آیا مردم قربانی لج و لجبازی و اختلافات سیاسی شده اند؟  انتظار است  استاندار و سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و  سایر مسئولین  به این موضوع ورود کرده تا هر چه زودتر  (ام.آر.ای) شهر گچساران راه اندازی شود و شهروندان از بلاتکلیفی خارج شوند.

این گزارش ارسالی مخاطبان است و انتشار آن به معنای تایید تمام یا قسمتی از آن نیست.

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1402/4/5 7:32:37

    معاونت درمان ، معاونت توسعه ، رییس حوزه ریاست ، مشاور عالی ، همه از کهگیلویه ، جاودان سیرت عزیز داری چیکار می‌کنی با خودت و دانشگاه ، برقراری عزیز ؟ بابا جان اینها هیچ کدام ناجی تو نمیشه عزیز، لااقل یه کاری کن بعدش بتونی تو دانشگاه کار کنی

    پاسخ
    • 1 - 1 ناشناس پاسخ به : 1402/4/5 16:49:17

      متاسفانه دانشگاه شده گوشت قربانی سیاسیون و بدتر هم مدیریت ضعیف و ناکارامد اوضاع را بدتر کرده

سایر اخبار
برگزدیدها