یادداشت
گفتگو و گزارش

روایت نماینده سابق بویراحمد و دنا از زندگی مرحوم حاج خسرو باقری

غلام محمد زارعی نماینده ادوار گذشته شهرستان های بویراحمد و دنا در مراسم تشیع مرحوم باقری گفت، بدرقه با شکوه مردم نشان می‌دهد مرحوم باقری جایگاه ویژه ای در میان مردم کهگیلویه و بویراحمد دارد

روایت نماینده سابق بویراحمد و دنا از زندگی مرحوم حاج خسرو باقری

اَفتونیوز| مراسم تشییع پیکر مرحوم حاج خسرو باقری  صنعتگر  هم استانی بعد از ظهر امروز   دیروز یکشنبه ۴ تیر ماه  ۱۴۰۲ در محل قبرستان نجف آباد یاسوج  با حضور چهره های از جمله غلامرضا تاج گردون، آیت الله شرف الدین ملک حسینی، محمد بهرامی، نادر منتظریان، غلام محمد زارعی و قاطبه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

غلام محمد زارعی نماینده ادوار گذشته شهرستان های بویراحمد و دنا در مراسم تشیع مرحوم  باقری گفت، بدرقه با شکوه مردم نشان می‌دهد مرحوم باقری جایگاه ویژه ای در میان مردم کهگیلویه و بویراحمد دارد.

وی اضافه کرد، حاج خسرو باقری در زمینه صنعت پیشگام و تحول خواه بود، چرا که با تمام موانعی که در استان ما برای راه اندازی فعالیت های صنعتی وجود دارد او برای اولین بار کمر همت به احداث واحد های صنعتی بست و  ممارست های زیادی در این مسیر تقبل کرد تا در نهایت به پاس آن خدمات لقب پدر صنعت استان را یدک کشید.

زارعی اشاره کرد، چه خوب انسان در زمان حیات خود برای جامعه عملگرا و مثمر ثمر باشد و مرحوم حاج خسرو نمونه عینی آن است که با اشتغال زایی  و تولید،  نان بر سر سفره های بسیاری آورد.

او در ادامه اضافه کرد، این عزیز از دست رفته  کلاه نمدی را نماد هویت مردم استان می‌دانست  و هیچ ابایی نداشت که در جلسات ملی  و کشوری آنرا بپوشد، مرحوم باقری بر این باور بود این کلاه یادگار روزهای سخت مردم بویراحمد است.

وی ادامه داد، خانواده مرحوم باقری در  ماه‌های گذشته روزهای سختی را سپری کرده اند و دلگرمی حضور پرشور مردم است که التیام بخش این ماتم بوده  است.

او در پایان اظهار داشت، زنده یاد  حاج خسرو  بواسطه  سختی هایی که در ایام اخیر سپری کرده بود  در روزهای پایانی عمر خود  انتظار  مرگ را می‌کشید و اظهار داشت دیگر میلی و انگیزه ای برای ادامه زندگی ندارم، روحشان شاد 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 اسحاق 1402/4/6 11:19:45

    سلام، این همه رابطه بازی، پارتی بازی ، قوم گرایی، جناح بازی و......، جز خیانت چیزی به مردم نیست!!! آیا کسی هست جلوی این همه بی عدالتی را در این استان بگیره؟؟!!!!!!! افراد با استعداد، فارغ التحصیل دانشگاه های معتبر و دولتی ، چه گناهی کرده اند که پارتی، رابطه و.... ندارند؟!!! آیا اینها لطمه به نظام و مملکت نیست؟؟!!!!!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها