یادداشت
گفتگو و گزارش

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد


ماموریت اداره راهداری استان : ایمن سازی محور دهدشت _ قلعه رئیسی

عابد محمدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد: پروژه تعریض، لکه گیری و روکش آسفالت محور دهدشت - قلعه دختر - قلعه رئیسی در حال انجام می باشد.

ماموریت اداره راهداری استان : ایمن سازی محور دهدشت _ قلعه رئیسی

اَفتونیوز| عابد محمدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد: پروژه تعریض، لکه گیری و روکش آسفالت محور دهدشت - قلعه دختر - قلعه رئیسی در حال انجامعابد محمدی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از این پروژه گفت: از اهداف اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، ایمن سازی و حذف نقاط حادثه خیز درنقاط کور و فاقد دید و فاقد مانور برای رانندگان و کاربران جاده ای است که تعریض، لکه گیری و روکش آسفالت محور دهدشت - قلعه دختر - قلعه رئیسی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان دراین راستا در حال انجام است.

عابد محمدی در خصوص مشخصات فنی پروژه افزود: تعریض این محور به طول ۱۰ کیلومتر با حجم ۳۳۰۰ مترمکعب خاکبرداری و ریزش برداری، زیر اساس ۱۸۰۰ متر مکعب و اساس ۱۸۰۰ متر مکعب، تعریض ۱ دستگاه دهانه پُل ۲ متری، احداث دیوار حائل ۴۰ متری، ۷۰۰۰ مترمربع لکه گیری و ۱۰ کیلومتر روکش آسفالت پیش بینی و در مفاد قرارداد اجرایی پیمانکار آمده است.

محمدی پیشرفت فیزیکی پروژه را ۳۰ درصد اعلام و خاطر نشان کرد درمدت پیمان ۸ ماهه پروژه امیدواریم با اصلاح نقاط مستعد حادثه خیز، دیگر شاهد تصادفات ناگوار منجر به صدمات جانی و مالی برای هم وطنان و کاربران جاده ای در این محور مواصلاتی که سهم بسزایی دراقتصاد بین استانی دارد نباشیم. می باشد



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها