یادداشت
گفتگو و گزارش

ورود دادستانی به تجاوز به بستر و حریم رودخانه بشار منطقه مزدک معروف به چم بلبل/ رفع تصرف 5 هکتاری بستر رودخانه بشار

منطقه گل و بلبل معروف به چم خانی مزدک در حاشیه رودخانه بشار شهرستان بویراحمد دچار آتش سوزی شده بود که در آن را حادثه، تعدادی از درختان حاشیه رودخانه به کلی سوخته و از بین رفتند. معاون حفظ حقوق‌ عامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در آن منطقه حاضر، و از نزدیک وضعیت را مشاهده و بررسی نمود.

ورود دادستانی به تجاوز به بستر و حریم رودخانه بشار منطقه مزدک معروف به چم بلبل/ رفع تصرف 5 هکتاری بستر رودخانه بشار

اَفتونیوز| در نیمه‌های خرداد ماه بود که منطقه ی گردشگری گل بلبل واقع در مزدک در حاشیه رودخانه بشار در منطقه مزدک، دچار آتش سوزی شد.

 منطقه گل و بلبل معروف به چم خانی مزدک در حاشیه رودخانه بشار شهرستان بویراحمد دچار آتش سوزی شده بود که در آن را حادثه، تعدادی از درختان حاشیه رودخانه به کلی سوخته و از بین رفتند.

معاون حفظ حقوق‌ عامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در آن منطقه حاضر، و از نزدیک وضعیت را مشاهده و بررسی نمود.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان،  معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از آزادسازی ۵ هکتار از اراضی حریم و بستر رودخانه بشار منطقه مزدک معروف به چمن بلبل خبر داد.

 در همین رابطه حامد رهبر معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اظهار داشت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضاییه در خصوص لزوم رفع تصرف حریم رودخانه ها، و برخورد با متصرفین این اراضی، ۵ هکتار از اراضی بستر رودخانه بشار منطقه مزدک معروف به چم بلبل آزادسازی شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها