یادداشت
گفتگو و گزارش

یادداشت؛


عظمت یک قاب؛ حال شهرمان خوب نیست و جای شما خالیست

مراسم تشیع و خاکسپاری مرحوم حاج خسرو باقری صنعتگر کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که حضور همزمان آیت الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده سابق ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده کنونی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و غلامرضا تاج گردون نماینده ادوار پیشن مجلس در این مراسم تجلی خاصی داشت.

عظمت یک قاب؛ حال شهرمان خوب نیست و جای شما خالیست

اَفتونیوز| مراسم تشیع و خاکسپاری مرحوم حاج خسرو باقری صنعتگر کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که حضور همزمان آیت الله سید شرف‌الدین ملک حسینی نماینده سابق ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده کنونی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و غلامرضا تاج گردون  نماینده ادوار پیشن مجلس در این مراسم تجلی خاصی داشت.

بی پرده باید گفت، علارغم وجود خیل عظیمی از موافقان و مخالفان  هر دو شخصیت دارای محبوبیت و پایگاه اجتماعی دست نیافتنی در استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

روزگاری گفته می‌شد آیت الله  سید شرف الدین نمی‌تواند جایگاهی مساوی با  پدر آیت الله سید کرامت الله  را در بین بدنه مردمی کسب کند اما آیت الله سید شرف الدین خیلی زود راه و مسیر خود را رفت  جایگاه و پایگاه خود را در بین مردم بدست آورد و نقش پدر بزرگ تر را برای مردم استان ایفا می کند.

آیت الله ملک حسینی اینک نقش سرمایه نمادین در استان دارد و الگوی مرجع قاطبه مردم محسوب می شود.

غلامرضا تاج گردون نیز در ابتدای کار زیر سایه سنگین حاج بهرام محبوب قرار داشت اما مسیر خاص خود را برگزید به گونه ای که امروز نام او جایگاه خاصی در تاریخ سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

در یک دهه گذشته هر دو شخصیت اثر گذاری خاصی در مناسبات سیاسی، اجتماعی و فرهنگی  استان داشته اند اما بنا به هر دلیلی تاج گردون این روز ها در حاشیه سیاست ایستاده و درون میدان را به نظاره نشسته است و آیت ملک حسینی اگرچه نه به پررنگی ادوار گذشته اما همچنان در صحنه حاضر است.

بسیاری معتقدند وضعیت مدیریتی استان چندان مطلوب و دلخواه نیست و رخوت و رکود بسیاری از پروژه ها در کنار ضعف نمایندگان سبب شده مطالبه برای حضور این دو شخصیت که از جمله سرمایه های انسانی استان تلقی می شوند، بیشتر شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 علی اکبر آذر.گون 1402/4/7 0:24:3

    وجودشان تاثیر چندانی نخواهد داشت .درد مردم با تغییر نماینده حل نمی شود و تا حال نشده .دندان درد یا باید غصب کشی ویا ‌کشیده شود.

    پاسخ
  • 2 بویراحمد 1402/4/6 22:18:54

    دقیقا چه شباهتی دارن؟ دو تفکر کاملا متفاوت

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1402/4/6 22:12:30

    دقیقاً همینطوره

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها