یادداشت
گفتگو و گزارش

استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛


از مدارا کردن با بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد پشیمانم / اگر من عزل نکنم رئیس جمهور عزل می‌کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکیدکرد که از مدارا کردن با بانک‌های عامل این استان در پرداخت تسهیلات مسکن پشیمان است و بزودی برای جابجایی مدیران آنها تصمیم گیری‌هایی خواهد کرد.

از مدارا کردن با بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد پشیمانم / اگر من عزل نکنم رئیس جمهور عزل می‌کند

اَفتونیوز| در حاشیه نشست شورای مسکن در گفت و گو با ایلنا از یاسوج در پاسخ به این سئوال که بنا بگفته سرپرست معاونت عمرانی‌تان در بحث اجرایی نشدن مُصوبه پرداخت تسهیلات ۵۵۰ میلیونی بجای ۳۵۰ میلیون تومانی و همچنین پرداخت نشدن تسهیلات مسکن طی یک‌ ماهه اخیر در استان کهگیلویه و بویراحمد، شما چه اقدامات جایگزینی دارید؟ اظهار داشت: حقیقتا از مدارا کردن با بانک‌ها پشیمانم و با هیچ توجیهی این عملکرد را قبول ندارم.

وی گفت: بانک‌ها باید پای کار بیایند و اگر چه مشکلاتی هست اما مدیر بانک استان کهگیلویه و بویراحمد نباید دست روی دست بگذارد و یا خودشان دنبال گره باشند تا کاری انجام نشود. معتقدم این مدیران باید در تهران مسائل را حل کنند نه اینکه کار مردم را معطل نظر این سازمان و آن سازمان کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید براینکه، دستورالعمل‌های شورای عالی مسکن واضح و شفاف هستند، یادآور شد: حقیقا عملکرد بانک‌های عامل در این استان از دیدگاه من، سایر مسئولان استانی و مردم، نااُمید کننده است.

احمدزاده افزود: ناچارم با مدیران کم‌کار بانکی برخورد کنم و اگر من هم برخورد نکنم، خود ریاست‌جمهوری برخورد می‌کند و اکنون تیم‌های کارشناسی از سوی دولت برای ارزیابی عملکرد بانک‌ها در استان مُستقر هستند.

وی از نشست‌های متعدد خود با مدیران ارشد بانکی مرتبط با تسهیلات مسکن ملی هم خبرداد و تصریح کرد: چندین بار با مدیران بانک‌های درگیر با مسکن ملی صحبت کردم، فرصت دادم، مدارا کردم، اما حاصل آن نشست‌ها پرداخت فقط ۱۶ فقره تسهیلات بانکی در یک ماه بوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، پرداخت ۱۶ فقره تسهیلات  مسکن در یک ماه در این استان را خیلی بد توصیف کرد و اظهار داشت: در طرح نهضت ملی با هیچ کس تعارفی نداریم.

احمدزاده گفت: مشکل زمین شهر یاسوج هم حل شده و ۱۰ هزار متقاضی برای دریافت تسهیلات باید به سیستم بانکی معرفی شوند ولی با این عملکرد باید خانه‌تکانی اساسی انجام دهیم تا این فرصت طلایی تامین زمین با کم‌کاری و سخت‌گیری و بهانه‌تراشی مدیران بانکی از دست نرود.

وی با اشاره به مهلت یک ماهه خود به مدیران بانک‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: فرصت بانک‌ها تمام شده و هیچ کس از تصمیم من ناراحت نشود و گلایه نکند.

احمدزاده گفت: نمی‌شود یک بانک سهمیه‌اش را بهانه کند و یکی سامانه را بهانه کند و از سویی هیچ اتفاق مثبتی هم برای متقاضیان تسهیلات مسکن در استان رخ ندهد.

وی افزود: من حقیقتا ناراحت و گلایه‌مندم و بزودی تصمیماتی را برای جابجایی مدیران بانکی در این استان خواهم گرفت.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1402/4/7 14:55:58

    هرچه سریعتر خود شما استعفا بده مردم خود شون می دانند و رئیس جمهور ..مدارا کردن شما با بانک ها مساوی است با خیانت به مردم مظلوم استان

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/4/7 9:53:29

    متاسفانه کم کاری خودش و مدیرانش و داره میندازه گردن بانکها خودش خوابه خبر از دور و برش نداره داره فرار رو به جلو میکنه

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها