یادداشت
گفتگو و گزارش

ابراز نگرانی محیط زیست استان از شکار پرندگان در گچساران

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد با ابراز نگرانی از شکار پرندگان درشهرستان گچساران گفت : در هفته گذشته ۹ نفر متخلف به همراه لاشه ۲۱ قطعه پرنده و ۹ قبضه اسلحه در مناطق آزاد و حفاظت شده دستگیر شدند.

ابراز نگرانی محیط زیست استان از شکار پرندگان در گچساران

اَفتونیوز| به گزارش اداره روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد – مدیرکل حفاظت محیط زیست استان صبح امروز سه شنبه ششم تیرماه ۱۴۰۲ با ابراز نگرانی از شکار پرندگان در مناطق آزاد و حفاظت شده شهرستان گچساران گفت: با افزایش گشت و کنترل به همراه برنامه‌ریزی‌، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گچساران در هفته گذشته ۹ نفر متخلف را دستگیر و اعمال قانون نمودند.
اسلام جاودان خرد گفت: از متخلفین ۴ قبضه اسلحه ساچمه زنی، ۴ قبضه اسلحه پی سی پی و یک قبضه اسلحه بادی با کالیبر ۵/۵ کشف و ضبطشد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با ابراز نگرانی از شکار پرندگان در این شهرستان افزود : نباید اجازه بدهیم تعداد معدودی چهره فرهنگی و طبیعت دوستی مردم  شهرستان گچساران  را مخدوش نمایند.
جاودان خرد تصریح کرد : متاسفانه از متخلفین دستگیر شده  لاشه ۱۰قطعه کبک ، ۷ قطعه تیهو و ۴ قطعه کبوتر کشف گردید.

جاودان خرد گفت : ضمن انعکاس ابراز نگرانی خود به مراجع قضایی  برای متخلفین پرونده شکار تشکیل و به همراه آلات مکشوفه به مراجع قضایی ارسال شد.
وی افزود: خواهان برخورد اشد مجازات با متخلفین دستگیر شده هستیم از طرفی  دست یاری خود را بسوی مردم برای حمایت و حفاظت از حیات وحش دراز می کنیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها