یادداشت
گفتگو و گزارش

شهریه مدارس غیردولتی کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی 1403-1402 اعلام شد

اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از اعلام نرخ شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سال تحصیلی 1403-1402 خبر داد.

شهریه مدارس غیردولتی کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی 1403-1402 اعلام شد

اَفتونیوز| عبدی صفایی گفت : بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش وپرورش شهریه مدارس غیر دولتی بر اساس شاخصه هایی همچون اجاره‌بها ، هزینه پرداختی به پرسنل ، تجهیزات و امکانات ، فعالیتهای تربیتی و آموزشی ، مقطع تحصیلی و ... تعیین شده است.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی اداره کل آموزش و پرورش استان  با بیان اینکه در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ تاکنون بیش از ۷۰ درصد مدارس مراحل تعیین شهریه را انجام داده یا در حال تکمیل فرایند شهریه هستند بیان کرد: در مقطع ابتدایی حداقل شهریه مصوب ۵ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان و حداکثر ۷ میلیون تومان ، متوسطه اول حداقل ۶ میلیون و حداکثر 9میلیون 900 هزار تومان و متوسطه دوم حداقل 7 میلیون و 700هزار تومان و حد اکثر دوازده میلیون است.

این مسئول افزود: بعضی از مدارس غیردولتی علاوه بر شهریه مصوب دارای شهریه مکمل و فوق برنامه هستند که میزان آن ۳۸٪ شهریه مصوب و پرداخت این هزینه ها کاملا اختیاری وقرارداد آن مجزا از شهریه مصوب مدرسه است.

وی تاکید کرد : مدیران و موسسان موظفند پوستر دریافتی شهریه را در دید عموم در مدرسه نصب نمایند و تا اعلام شهریه سال جدید هیچ مدرسه‌ای حق ندارد در زمان ثبت نام از رقم شهریه مصوب سال جاری مبلغی بیشتر از اولیا دریافت نماید و به محض ابلاغ شهریه جدید قرارداد مالی در دو نسخه در سامانه مشارکت‌ها تنظیم و یک نسخه ممهور به مهر مدرسه و امضا اولیا در اختیار دانش آموز یا ولی قرار گیرد

صفایی تاکید کرد : شهروندان می‌توانند هرگونه شکایت از نحوه ثبت نام و هزینه های دریافتی را از طریق سامانه مشارکت های مردمی و اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد پیگیری کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1402/4/9 22:34:57

    حداقل وحداکثر جز عاملی برای افزایش شهریه می باشد وتبعیض وفساد به همراه دارد باید شهریه مشخص و معین باشد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها