یادداشت
گفتگو و گزارش

در دور دوم سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویر احمد افزون بر هزار میلیارد تومان پروژه راه آماده کلنگ زنی است

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر پیش روی رئیس جمهور وهیات دولت به استان به ارزش بیش از هزار میلیارد تومان پروژه راه آماده کلنگ زنی داریم .

در دور دوم سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویر احمد افزون بر هزار میلیارد تومان پروژه راه آماده کلنگ زنی است

اَفتونیوز| محمد راستا در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه های کلنگ زنی در حوزه راه های اصلی قرار دارند و مناقصه ها هم برگزار و پیمانکار انتخاب شده است.

وی افزود: هم اینک ۳۴ قرارداد به ارزش یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه راه در این استان در دست اجراست که از عمده این پروژه ها می توان به باند دوم جاده یاسوج به سمیرم، باند دوم یاسوج به سمت شیراز، یاسوج به سی سخت، ورودی شهرها و غیره اشاره کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، طولانی شدن برخی پروژه های راه در استان را اینگونه عنوان کرد که با توجه به کوهستانی بودن استان کار بسیار دشوار است و در مسیرها باید تونل حفر شود.

راستا ادامه داد: سرجمع کل اعتبارات در حوزه اداره کل راه و شهرسازی در زمینه موافقت نامه بیش از هزار میلیارد تومان است اما تخصیص ها به این اندازه نیست و حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: هزینه ساخت راه در این استان بسیار بالاست و ساخت یک کیلومتر راه در این استان تا هفت برابر استان های همجوار هزینه می برد چون استان کوهستانی است و هزینه راه بسیار سنگین است.

انتهای پیام 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها