یادداشت
گفتگو و گزارش

در نشست منتظریان با جامعه پزشکی مطرح شد؛


شایستگان در راس امور نیستند/ در جذب نیروها شاهد بی عدالتی هستیم/ رنج کهگیلویه و بویراحمد از «تبعیض»

نشست هم‌اندیشی جامعه پزشکی با نادر منتظریان شب چهارشنبه در سالنی در شهر یاسوج برگزار شد. حدود ۴۰۰ نفر از جامعه پزشکی استان شامل پزشکان پرستاران، دانشجوهای پزشکی، کادر درمان و کارکنان بخش بهداشت و درمان استان در آن شرکت داشتند.

شایستگان در راس امور نیستند/ در جذب نیروها شاهد بی عدالتی هستیم/ رنج کهگیلویه و بویراحمد از «تبعیض»

اَفتونیوز| فعال سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت:  جامعه امروز ما در استان کهگیلویه و بویراحمد از تبعیض رنج می‌برد و بسیاری از نارضایتی‌ها و سرخوردگی‌های جوانان امروز از این مسئله نشئت می‌گیرد.

نادر منتظریان  در جمع نشست هم‌اندیشی با جامعه پزشکی استان در شهر یاسوج افزود:  بسیاری از مشکلات امروزی جامعه ریشه در همین تبعیض‌ها دارد که باعث می‌شود افراد شایسته کنار گذاشته شوند و افرادی که هماهنگی با برخی جریان‌ها، اشخاص یا گروه‌های سیاسی دارند مدیریت امور را بر عهده گیرند.

وی اظهار داشت: اگر شایستگان در راس امور قرار گیرند و از نیروی انسانی به خوبی استفاده شود بسیاری از مشکلات کنونی وجود نخواهند داشت.

منتظریان بیان کرد:  اگرچه مشکلات زیاد است اما ظرفیت های زیادی برای پیشرفت وجود دارد ولی باید از ظرفیت نیروهای انسانی به خوبی استفاده شود.

وی عنوان کرد: اگر مشکلی در استان وجود دارد به خاطر این است که شایستگان در راس امور نیستند و شایسته سالاری اهمیتی ندارد، تبعیض بین اقوام بین طوایف بین انسان‌ها حتی بین زن و مرد به جامعه ما آسیب می‌رساند.

منتظریان بیان کرد: با رفع تبعیض می‌توان شایسته سالاری را ترویج داد. انسان‌های شایسته در راس امور قرار گیرند و از این طریق سایر مشکلات جامعه از جمله بیکاری نیز حل خواهند شد.

وی ادامه داد:  بی عدالتی در جذب نیروها در استان مشاهده می شود که ناشی از تبعیض است.

منتظریان در ادامه گفت:  مردم نباید با صندوق رای قهر کنند، هر یک رای برای تغییر شرایط موجود ارزشمند است.  هر برگه رای  حق الناس است که به خوبی باید از آن پاسداری کرد.

نشست هم‌اندیشی جامعه پزشکی با نادر منتظریان شب چهارشنبه در سالنی در شهر یاسوج برگزار شد. حدود ۴۰۰ نفر از جامعه پزشکی استان شامل پزشکان پرستاران، دانشجوهای پزشکی، کادر درمان و کارکنان بخش بهداشت و درمان استان در آن شرکت داشتند.

نشست هم اندیشی جامعه پزشکی با نادر منتظریان دومین نشست از سلسله نشست‌های صنف‌های استان بود که پای سخنان نادر منتظریان نشستند.

نشست قبلی نادر منتظریان با طیفی از ورزشکاران استان برگزار شد که در آن حدود ۳۰۰ نفر از ورزشکاران و مدال آوران در آن حضور داشتند



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 10 نظر

  • 1 ناشناس 1402/4/11 16:20:3

    در جذب نیرو واقعا شاهد اوج بیعدالتی هستیم گاها نیروهائی جذب میشوند که اصلا دستگاه و سیستم به آنها نیاز ندارد در واقع مشکل شهروندی حل میشه و صاحب حقوقی میشه این بیعدالتیها به تکرار مشاهده میشه و کسی پاسخگو نیست. جدیدا قراره آقای .......... کارشناس بهداشت روان ساکن یاسوج در شبکه لنده بصورت قرارداد پزشک خانواده جذب بشه در حالیکه در رشته ایشون لنده سه کارشناس دارد و اصلا نیازی بهش نیست چند ماهی کار میکنه بعد انتقالی میگیره برا یاسوج مدیر شبکه لنده هم سکوت میکنه این ظلم به جوانان لنده هست مدیر محترم افت و نیوز لطفا اینو رسانه ای کنید

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/4/10 2:40:53

    اگه من بودم داخل این جمع و مردم و جلسه منتظریان نیروهای و کادر درمان تعداد اندکی بودند و رای شخص بنده منتظریان بود و بخاطر این دروغ به این بزرگی رای بنده و فامیل شخصی خودم از این لحظه آقای روشنفکر ی هستم و این را بدان و بدون و بفهم اگه نمی فهمی بفهم که نظامی حاش تو مجلس نیست برادر شما پولت را بگیر دروغ بگو چکار منتظریان داری

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1402/4/10 1:41:27

    یا خدا منتظریان خودش چه کار کرده؟؟؟؟بعد شعار بده

    پاسخ
  • 4 دشمن زیاری 1402/4/10 0:8:27

    اولا ایشون خودش سالها در دستگاه‌ امنیتی بودند ،چطور حالا برای برگ رای دم از مبارزه با فساد میزنه؟؟خودش عامل قوم سالاری هست،سالها درکنار هدایت‌خواه مروج فامیل سالاری بودن،حالا دم از شایسته سالاری میزنه، خودش شایسته ها را سالها از دم تیغ استعلامات رد کرد حالا حرف از شایسته سالاری میزنه،،اینو بدون هیچوقت یک نیروی امنیتی به مجلس راه پیدا نخواهد کرد.

    پاسخ
  • 5 ناشناس 1402/4/9 22:27:11

    یکی نیست از ایشون بپرسه شما نزدیک سی وچند سال در مدیریت ارشد نهادهای نظارتی بودی الان از کی گلایه می کنی کی را مقصر می دانی

    پاسخ
  • 6 نیکبخت دشت روم 1402/4/9 20:30:16

    کجاش علوم پزشکی هستش اگه من پزشکم هیچکدوم از این جمعیت اصلا ربطی به حیطه درمان وسلامت نداره سیاه نمایی ها فایده ای ندارع برا منتظریان دو روز پیش بیش از پنج هزار نفر همراه روشنفکر بودن اومدن برا مراسم مرحوم اتابک دشت روم شنیدم ظاهراً جناب دکتر خلقی پور هم تشریف میارن اوضاع شورای ائتلاف نابوده

    پاسخ
    • 6 - 1 ناشناس پاسخ به : نیکبخت دشت روم 1402/4/12 1:39:25

      فکر نکنم شما با این ادبیات و تحلیل آبکی پزشک باشید

  • 7 ناشناس 1402/4/9 20:29:14

    مردم تشنه ی عدالت بی صبرانه چشم اُمیدشان به گام های استوار منتظریان است.منتظریان آخرین امید مردم برای درهم شکستن هیمنه ی پوشالی طیف و طایفه سالاری و ظلم و اجحاف است.

    پاسخ
  • 8 ناشناس 1402/4/9 20:26:16

    درود بر مرد بزرگ مقتدر همه ی امید مردم بویراحمد و بلکه استان برای درهم شکستن مافیای هفت سر فساد به توست یقینا"تو رهبر قیام مردمی علیه فساد،تبعیض و بی عدالتی خواهی بود.

    پاسخ
  • 9 دکتر محمدی 1402/4/9 19:13:27

    من بطور کامل حضار را شمردم. ۸۵ نفر بودن. تازه ۸۵ درصد اونا نیز فامیل های درجه یک تا سه منتطریان هستند و اینکه بالای ۴۵ نفر اونا هیچ سنخیتی با علوم پزشکی ندارند و ۲۰ نفر از اونا نیز نیروی خدماتی و منشی مطب ها هستن

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها