یادداشت
گفتگو و گزارش

طی حکمی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم؛


یک کهگیلویه و بویراحمد مدیر کل بازرسی منطقه ویژه اقتصادی قشم شد

مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات منصوب شد

یک کهگیلویه و بویراحمد مدیر کل بازرسی منطقه ویژه اقتصادی قشم شد

اَفتونیوز| طی حکمی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم داریوش جهان بین به عنوان مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات این سازمان منصوب شد.

عادل پیغامی در آیین معارفه داریوش جهان بین اظهار کرد: بازرسی و حراست دو بازوی مهم مدیریتی سازمان هستند و در صورتی که موثر عمل کنند موجب موفقیت بازوهای کارکردی و پشتیبانی خواهند بود.

وی ادامه داد: فرهنگ سازمانی در کشور ما به گونه‌ای است که مدیران از عملکرد بازرسی و حراست استقبال نمی کنند، اما حمایت مطلق از این دو بازو به منظور بازسازی و احیاء فرهنگ سازمانی در دستور کار قرار دارد.

پیغامی تصریح کرد: باید نگاه به حراست و بازرسی نگاهی پاسداری و صیانت از فضای سازمانی باشد نه مچ گیری و همراهی همه مدیران با این نگاه ضروری است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خاطرنشان کرد: استفاده از روش های نوین در جمع‌آوری اطلاعات به منظور حکمرانی داده- بنیان و ایجاد داشبوردهای مدیریتی به منظور اصلاح فرآیندهای سازمانی برای موفقیت رویکرد صیانت لازم است.

در بخش دیگری از این مراسم، مدیرکل جدید بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اظهار کرد: در حوزه بازرسی مهمترین موضوع جمع‌آوری اطلاعات با رعایت ملاحظات اخلاقی، فنی و امانت داری است.

داریوش جهان بین ادامه داد: در حوزه بازرسی تلاش می شود تا جنبه تشویقی بیشتر از جنبه تنبیهی باشد تا علاوه بر حفظ آرامش سازمانی همراهی بخش های مختلف در اصلاح فرآیندهای اداری افزایش یابد.

وی تصریح کرد: براساس رویکردها نوین اصلاح ساختارها و فرآیندها نسبت به اصلاح کارگزاران مهمتر است و از این راه افراد نسبت به الزامات جایگاهی که در آن قرار گرفتند، پایبند خواهند بود.

مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان منطقه آزاد قشم در تشریح الزامات حوزه ارزیابی عملکرد، بیان داشت: در این حوزه با تعریف شاخص و دستورالعمل های شفاف باید شرایطی فراهم شود تا سازمان در مسیر درست حرکت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: اهمیت پاسخگویی به شکایات نیز در پاسخ به مطالبات جامعه ذینفع در چهارچوب های مقدور است تا احقاق حق به صورت شفاف، صریح و به موقع اتفاق بیفتد.

بنابراین گزارش، آیین معارفه داریوش جهان بین با حضور مرتضی سلیمانی، مشاور مدیرعامل، عقیل رضایی سرپرست مدیریت حراست و جمعی از کارکنان مدیریت بازرسی و مدیریت حراست سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها